شرایط تحصیل پزشکی فرانسه

شرایط تحصیل پزشکی فرانسه

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247-medical-study”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

شرایط تحصیل پزشکی فرانسه ؛ دانشکده پزشکی در فرانسه توسط Unit de formation et de recherche de medicine(UFR)اداره می شود. آموزش، که حداقل نه سال پس از مدرک کارشناسی، طول می کشد، با پایان نامه دفاع می کند. پس از دفاع موفق، دانشجوی پزشکی طبق تخصص خود، diplômed’étudesspécialisées DES)) را به خود اختصاص می دهد.

برخی شرایط تحصیل پزشکی فرانسه

آموزش پزشکی عمومی در فرانسه یکی از طولانی ترین روش های مطالعه در آموزش عالی فرانسه است. این شامل آموزش های تئوری و عملی است، با تغییر تدریجی از تئوری در ابتدا، به جنبه های عملی تر به عنوان پیشرفت های آموزشی.
دانشجویان پزشکی در فرانسه به طور سنتی به عنوان کارابین (تفنگداران) شناخته می شوند؛ زیرا لباس دانشجویان پزشکی نظامی شبیه به اسلحه های ایتالیایی بود.

سازماندهی تحصیل پزشکی در فرانسه

مطالعات پزشکی در سه دوره در یک دانشگاه با یک واحد “شکل گیری” و تحقیقات پزشکی (گاهی اوقات ترکیبی از طب و داروشناسی) همراه با یکی از 29 بیمارستان دانشگاه ادامه دارد. طول دوره آنها از 9 سال (پزشکی عمومی) تا 12 سال متفاوت است (تخصص دیگری علاوه بر یک تخصص خاص).
اولین مرحله از مطالعات پزشکی، اولین دوره مطالعات پزشکی (در خلاصه PCEM)، در پایان سال اول، انتخاب دانشجویان پذیرفته شده برای ادامه تحصیلات پزشکی یا دندانپزشکی در فرانسه ، دو سال طول می کشد.قانون ملی مشخص می کند که تدریس اولین دوره و اولین سال چرخه دوم باید به رشته های زیر یا واحدهای انضباطی آموزش دهد:

  •  فیزیک، بیوفیزیک و پردازش تصویر؛
  •  شیمی، بیوشیمی، زیست شناسی سلولی و مولکولی؛
  •  آناتومی، جنین شناسی، زیست شناسی تکاملی و تولید مثل؛
  •  سیتولوژی، بافت شناسی و تشریح پاتولوژیک؛
  •  باکتریولوژی، ویروس شناسی و انگل شناسی؛
  •  هماتولوژی بنیادی، ایمونولوژی و سرطان؛
  •  ژنتیک و بیوتکنولوژی؛• فیزیولوژی و تغذیه؛
  •  فارماکولوژی و طبقات عمده مواد مخدر؛
  •  اپیدمیولوژی و آمار زیستی؛
  • بالینی، نشانه شناسی زیست شناسی و اصطلاحات تصویری پزشکی.
  • کمک های اولیه؛
  •  جمعیت شناسی، اقتصاد سلامت و سیستم های بهداشتی.آموزش همچنین باید شامل زبان های خارجی، معرفت شناسی، روانشناسی، اخلاق پزشکی و ریاضیات باشد.

شرایط تحصیل پزشکی فرانسه

سال اول پزشکی در فرانسه

سال اول مطالعات بهداشتی (PAES) برای مطالعات پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و مامایی معمول است [8] (گاهی اوقات از سینمای درمان). این به دو دوره شش ماه تقسیم می شود. برای دریافت مجوز در سال اول تحصیلات بهداشتی ثبت نام کنید، نامزدها باید یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

  • مدرک لیسانس؛
  • دیپلم “دسترسی به آثار علمی”؛
  • یک دیپلم فرانسوی یا دیپلم خارجی که می تواند معادل با مدرک لیسانس مطابق با مقررات ملی باشد؛
  • یک مدرک یا دستاورد کافی است.

همانطور که برای هر تشکیل سیستم LMD در دو دوره شش ماهه و “واحد آموزش” (اتحادیه اروپا) که تعداد معینی از ECTS را اختصاص می دهندقطع می شود.

در نیمه اول سال درس برای همه ی مرگ ها رایج است. تست ها در پایان این سازمان برگزار می شود؛ دانش آموزان ضعیف طبقه بندی می توانند در دیگر دانشجویان دانشگاه تغییر مسیر دهند.

در نیمه دوم سال تحصیلی، دانش آموزان علاوه بر شکل گیری مشترک، یک یا خاص از اتحادیه اروپا را انتخاب می کنند. دانش آموزان مسابقه را تا انتهای سال به چهار طبقه تقسیم می کنند. لازم به ذکر است که دو برابر شدن این سال اول تنها یک بار مجاز است. پس از دو شکست، شما دیگر نمی توانید عبور کنید، آن قطعی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط تحصیل پزشکی فرانسه و مشاوره حضوری با مشاورین ما تماس بگیرید .

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-continent”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”education-sending-students”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247-study”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-continent”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده