دانشگاه لافبورو انگلستان

دانشگاه لافبورو انگلستان

دانشگاه لافبورو (Loughborough University) در ارائه یک تجربه بی نظیر و ایجاد یک جامعه که دانشجویان می توانند عضوی از آن باشند به خود مفتخر است. آنها طیف وسیعی از رشته های تحصیلی بی نظیر مانند علوم ورزشی، مهندسی، تجارت و هنر را ارائه می کنند. دانشگاه لافبورو انگلستان یک دانشگاه پژوهشی دولتی است، که دارای بزرگترین محوطه دانشگاهی سبز می باشد. در این مقاله از موسسه حقوقی توسعه گران مهر به بررسی جوانب آن در این شرایط که تقاضای مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان زیاد است، میپردازیم.

تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان

جهت تحصیل در انگلستان دانشگاه لافبورو در سال 1909 به عنوان یک موسسه فنی کوچک که دوره های آموزشی در زمینه های فنی، علمی و هنری را ارائه می دهد، تاسیس شد و در حال حاضر دارای 19 مدرسه و دپارتمان مختلف است. منشور آن در سال 1966 اهدا شد و آن را به عنوان دانشگاه صنعتی لافبورو معرفی کرد. با وجود یک تاریخ تکنولوژیکی روشن، صحبت کردن در مورد دانشگاه لافبورو بدون اشاره به ورزش غیرممکن است. این دانشگاه در سطح ملی و بین المللی برای برتری آن در این بخش شناخته شده است. شخصیت های برجسته ورزشی که از طریق لافبورو عبور کرده اند، شامل ورزشکاران دارای رکورد جهانی مانند سباستین کو و پائولا رادکلیف، و همچنین کلوی وودوارد، مربی راگبی انگلستان، برنده جام جهانی هستند.

امکانات دانشگاه لافبورو انگلستان

همچنین به عنوان اردو آماده سازی رسمی تیم GB در المپیک 2012 لندن، دانشجویان قدیمی و جدید لافبورو در مجموع 35 مدال در بازی های کشورهای مشترک المنافع را کسب کردند (در جدول ودال های، لافبورو در جایگاه 11 قرار گرفت). امکانات ورزشی برجسته دانشگاه با مرکز ورزشی سالنی، استادیوم در فضای باز و استخر شنا 50 متری همراه است. کتابخانه لافبورو شامل بیش از 500،000 کتاب، 90،000 سریال و دسترسی به حدود 30،000 مجله الکترونیکی است. این ساختمان از چهار طبقه با 250 ایستگاه های کاری ساخته شده است.

زبان در دانشگاه لافبورو انگلستان

استاندارد زبان دانشگاهی IELTS با نمره کلی 6.5 و نمره جداگانه هر مهارت 6 (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) مورد نیاز است. با راه اندازی دانشگاه لافبورو در لندن، این موسسات حضور خود را پس از فارغ التحصیل شدن با دانشگاهی در پارک المپیک ملکه الیزابت در استراتفورد افزایش داده است. طبق یک نظرسنجی سالانه که از دانشجویان انگلیسی گرفته می شود لافبورو در گزارش تجربه تحصیلات تکمیلی دانشجویان مجله تایمز پیشتاز است.

آموزش در دانشگاه لافبورو انگلستان
آموزش در دانشگاه لافبورو انگلستان

آموزش در دانشگاه لافبورو انگلستان

لافبورو موقعیت خود را به عنوان بهترین دانشگاه در جهان برای آموزش موضوعات مرتبط با ورزش در جدول تحصیلات عالی در رتبه بندی QS سال 2018 کسب کرده است. این دانشگاه همچنین در 50 رتبه برتر برای دیگر موضوعات تحصیلی از جمله رتبه 8 در جهان برای مدیریت کتابخانه و اطلاعات، 34 برای هنر و طراحی و رتبه 41 برای تحصیلات ارتباطات و رسانه قرار گرفته است. دانشگاه لافبورو انگلستان در سال 2018 در رتبه 301 از میان 350 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است. تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان در رتبه بندی ممتاز وزارت علوم ایران قرار گرفته است.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه لافبورو انگلستان

لافبورو طیف گسترده ای از مدارک تحصیلی را برای ورود به این دانشگاه می پذیرد. اطلاعات این مقاله شرح جزییات نیازها و مقتضیات عمومی این برنامه را ارائه می کند. عموما، از متقاضیان انتظار می رود که حداقل نمره c/4 را در زبان انگلیسی کسب کرده و در بسیاری از دروس دوره نمرات عالی کسب کنند. همچنین نمره GCSE برای ریاضیات نیز باید C/4 باشد. سطح بالاتر عملکرد تحصیلی در GCSE از الزامات و شرایط اختصاصی است. نمره کل GCSE متقاضی نیز در کنار شرایط اختصاصی GCSE که قبلا ذکر شده است، مورد نظر خواهد بود. بر حسب نمره بندی GCSE عددی در انگلستان، نمره 4 معادل است با C 6 به عنوان رتبه B و 7 به عنوان رتبه A.

متقاضیانی که مفاد پیش دانشگاهی یا مجموعه ای از مفاد درسی پیش دانشگاهی و سطوح الف را پیش نهاد میکنند در نظر گرفته خواهد شد به این شرط که حداقل سه موضوع درسی در مجموع گذرانده شده باشد. ما مزایای چشم انداز جهانی و تحقیقاتی را به عنوان یک موضوع درسی در مطالعه ای مستقل و در حال توسعه و مهارت های تحقیقاتی به رسمیت می شناسیم. درحالیکه این فرایند به عنوان اصلی ترین شاهد انگیزه مطالعه عمیق موضوعی خاص در نظر گرفته می شود، عموما این فرایند به عنوان بخشی از شرایط پیشنهاد ما در نظر گرفته نخواهد شد. با این وجود، ممکن است از این فرایند به منظور بررسی دقیقتر تقاضای تحصیلی بر اساس نتایج امتحانات نهایی استفاده شود.

شرط دارا بودن زبان انگلیسی برای دانشگاه، مدرک آیلتس با نمره 6.5 است که هر یک از مهارت ها (نوشتن، خواندن، شنیدن و صحبت کردن) باید نمره 6 داشته باشند. برخی از مدارش یا گروه های علمی شاید نمره زبان بالاتری نسبت به سایر گروه ها از شخص متقاضی بخواهند. شرایط ذکر شده باید تحت عنوان پیشنهاد دریافتی شما ارسال شوند.

برای مدارج تحقیقاتی برخی مدارس از شما می خواهند سطح بالاتری از صلاحیت در زبان انگلیسی را ارائه نمایید، چرا که ماهیت کارهای تحقیقاتی در این فرایند دخیل است. در صورت الزام، جزییات این شرایط در نامه پذیرش شما ذکر خواهد شد. ریاضیات برای برخی از رشته ها بسیار پر کاربرد است، در این رشته ها بهبود مهارت های عملی و آماری مزیت به شمار می رود. با این حال، ریاضیات از نظر ارزش با سطح الف برابری نمی کند و از اینرو، در صورتی که مدرک ریاضیات با نمره الف مورد نیاز باشد، این مورد جایگزین مناسبی برای ریاضیات سطح الف به شمار نمی رود.

رتبه و رنکینگ دانشگاه لافبورو انگلستان

رتبه بندی جهانی دانشگاه های آموزش عالی تایمز 2019 شامل بیش از 1250 دانشگاه است که آن را به بزرگترین جدول لیگ بین المللی ما تا به امروز تبدیل کرده است. این تنها جدول عملکرد دانشگاه های جهانی است که در مورد دانشگاه های پرتحرک تحقیقاتی را در مورد همه مأموریت های اصلی خود داوری می کند: آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. ما از 13 شاخص عملکرد با دقت کالیبره شده برای ارائه جامع ترین و متعادل ترین مقایسه ها، مورد اعتماد دانش جویان، دانشگاهیان، رهبران دانشگاه ها، صنعت و دولت ها استفاده می کنیم.

محاسبه رتبه بندی های سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای PricewaterhouseCoopers ( PwC )، صورت گرفته است، و این تنها رتبه های جهانی دانشگاهی است که باید تحت نظارت کامل، مستقل از این ماهیت قرار گیرد. امسال لیست بهترین دانشگاه های جهان توسط دانشگاه آکسفورد و دانشگاه کمبریج برای دومین سال پیاپی رهبری می شود.

دانشگاه ییل تنها تازه وارد 10 کشور برتر است و از مکان دوازدهم به مقام هشتم پیوست. در همین حال، ETH زوریخ سوئیس از این گروه نخبه خارج شده است، و از جایگاه مشترک 10 به یازدهم سقوط کرده است. دانشگاه چینهوا ( Tsinghua University) پس از بالا رفتن هشت مکان به 22، اکنون دانشگاه برتر آسیا است و به اولین موسسه چینی تبدیل شده است که طبق این روش ( از سال 2011 ) رهبری قاره را بر عهده داشته است. به طور کلی، جایگاه چین، که ناشی از بهبود تأثیر استناد است، افزایش یافته است.

  • رتبه بندی جهانی دانشگاه در سال 2019: 500 – 401
  • رتبه بندی دانشگاه های جوان در سال 2019: 62
  • رتبه بندی اموزش اروپا در سال 2019: 48
رشته های دانشگاه لافبورو انگلستان
رشته های دانشگاه لافبورو انگلستان

رشته های دانشگاه لافبورو انگلستان

  1. مهندسی هوانوردی
  2. مواد خودرو
  3. روانشناسی تجارت
  4. مهندسی شیمی
  5. مهندسی عمران
  6. کارشناسی جرم شناسی و جامعه شناسی (Hons)
  7. فیزیک مهندسی
  8.  ادبیات انگلیسی
  9. انگلیسی با علوم انسانی دیجیتال
  10.  ریاضیات مالی
  11. جغرافیا و علوم ورزشی
  12.  جغرافیا و محیط زیست
  13.  ارتباطات گرافیکی و تصویر سازی
  14.  تاریخ و روابط بین الملل
  15.  تاریخ
  16. زیست شناسی انسانی
  17. مدیریت فناوری اطلاعات برای تجارت (ITMB)
  18. علوم کامپیوتر
  19. تجارت و اقتصاد
  20.  مدیریت
  21. مهندسی ساخت
  22.  مهندسی مکانیک، برق و ساخت
  23. مهندسی ساخت
  24. بازاریابی و مدیریت
  25. علوم و مهندسی مواد
  26. ریاضیات و حسابداری و مدیریت مالی
  27.  ریاضیات با اقتصاد
  28. علوم ریاضی
  29. شیمی دارویی
  30. شیمی
  31. علوم طبیعی
  32. فیزیک با فیزیک تئوری
  33. سیاست و مطالعات بین المللی
  34. سیاست، فلسفه و اقتصاد
  35. طراحی
  36. مهندسی طراحی تولیدی
  37. روان شناسی
  38. روان شناسی با ارتباطات
  39. روان شناسی با جرم شناسی
  40. مهندسی رباتیک، مکاترونیک و کنترل
  41. جامعه شناسی
  42. مطالعات اجتماعی و سیاسی
  43. جامعه شناسی و رسانه
  44. روانشناسی ورزش و تمرین
  45. ورزش، تمرین و علوم سلامت
  46. ورزش، مربیگری و تربیت بدنی
  47. فناوری ورزشی
  48. برنامه ریزی شهری
  49. معماری و برنامه ریزی شهری

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان

شهریه ها، هزینه ثبت نام، تدریس و ارزیابی و همچنین دسترسی به طیف وسیعی از امکانات دانشگاه از جمله کتابخانه، تجهیزات IT و سایر خدمات پشتیبانی را پوشش می دهد. شهریه ها هزینه های تحصیل عمومی برای کتاب ها، لوازم التحریر و تجهیزات IT شخصی را پوشش نمی دهد. هزینه های اضافی ممکن است برای برخی از برنامه ها، مانند هزینه تجهیزات ایمنی آزمایشگاه، سفرهای کوتاه علمی و مواد صنایع دستی اعمال شود. برای اطلاع از اینکه احتمالاً برنامه تحصیلی شما متحمل هزینه های دیگری است، لطفاً مستقیماً با دانشکده یا بخش مربوطه تماس بگیرید.

شهریه ورودی سال 2019

حمایت مالی / وام های در دسترس برای دانشجویان اتحادیه اروپا ممکن است از سال 2020 تا 21 به بعد پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در معرض تغییر باشد. برای به روزترین اطلاعات، به صفحه Brexit وب سایت دانشگاه مراجعه کنید.

شهریه های بین المللی

  • دوره های گروه A؛ 17،500 پوند
  • دوره های گروه B؛ 22،350 پوند
  • دوره های گروه C؛ 18،400 پوند
  • اراسموس + / سال تحصیل در خارج از کشور: تا 3600 پوند
  • سال تعیین جا Sandwich؛ 20٪ هزینه تمام وقت
  • سال پایه: 17،500 پوند
  • تحصیلات پایه هنر و طراحی (ورودی سال 2018): 2،300 1 پوند

به استثنای تحصیلات پایه هنر و طراحی (یک دوره آموزش بیشتر – سایر دوره های تحصیلات پایه به عنوان آموزش عالی طبقه بندی می شوند.)

شهریه ها برای مدارج تحقیقاتی و برنامه های تحقیقاتی لافبورو و لندن

  • گروه RA؛ 16.900 پوند
  • گروه RB؛ 21.100 پوند

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) از شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به انگلستان به صورت کامل مطلع هستند، اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید و آنچه را در این زمینه نیاز دارید بپرسید. متخصصین حوزه مهاجرت ما،

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری