تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48440-study”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48440″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-medical”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

مجارستان یک کشور واقع در مرکز اروپا با جمعیت 9.8 میلیون نفر است. پایتخت آن، بوداپست، توسط رودخانه دانوب به دو قسمت تقسیم شده است. منظره شهری آن با نشانه های معماری از قلعه هیل قرون وسطایی بودا  و ساختمان های نئوکلاسیک (احیا کننده ی سبک قدیمی) بزرگ در کنار خیابان آندراشی پست گرفته تا پل زنجیره ای قرن نوزدهم آراسته شده است. استاندارد تحصیل پزشکی در مجارستان بالا است، ولی هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان جزو پایین ترین هزینه ها در اروپا می باشد. در مقاله امروز ما تحصیل در مجارستان، هزینه تحصیل، هزینه زندگی، شرایط پذیرش و غیره را مطرح می نماییم.

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیلات پزشکی در مجارستان استانداردهای اروپایی را برآورده کرده و به عنوان بالاترین سطح کیفیت تحصیلات در نظر گرفته می شود. شرایط پذیرش تحصیل در مجارستان نسبتا راحت و کم بودن هزینه تحصیل در مجارستان ، مجارستان را به عنوان یک گزینه ی مطلوب برای بسیاری از دانشجویان تبدیل می کند.

دانشگاه های مجارستان که برنامه های پزشکی، داروشناسی و برنامه های دندانپزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند به دانشجویان بین المللی خوش آمد می گوید.

مدرک پزشکی از دانشگاه مجارستان توسط اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا به رسمیت شناخته می شود که این موضوع دانشجویان بین المللی بسیاری را برای تحصیل پزشکی در مجارستان به این کشور می آورد.

تحصیل پزشکی در مجارستان

دوره های درجه ی تحصیل پزشکی انگلیسی در مجارستان

به دست آوردن پذیرش در دانشکده ی پزشکی در بسیاری از کشورها هرگز به صورت زیادی رقابتی نبوده است. با توجه به اینکه بیشتر دانشجویان به طور چشمگیری در فضاهای موجود محدود در دانشکده های پزشکی کشورهای دیگر درخواست تحصیل می کنند، رویای تبدیل شدن به پزشک برای بسیاری از دانشجویان واجد شرایط و باهوش اگر غیرممکن نباشد می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. اگر تبدیل شدن به پزشک همیشه رویای شما بوده است اما در کشور خودتان نمی توانید به این رویا دست یابید، می توانید برنامه های پزشکی شش ساله مجارستان را که به زبان انگلیسی می باشند مد نظر قرار دهید. برنامه های پزشکی عمومی شش سال طول می کشد و معمولا هزینه های این دوره به میزان کسری از هزینه های تحصیل پزشکی در جاهای دیگر، می باشد.

چرا در مجارستان تحصیل کنیم؟

مجارستان از دانشجویان بین المللی به گرمی استقبال می کند. مجارستان استاندارد های اروپایی را برآورده کرده و تحصیلات پزشکی در مجارستان دارای بالاترین سطح کیفیت می باشد. اگر شما تصمیم به تحصیل پزشکی در مجارستان بگیرید، شما گواهی نامه ای را که در سایر کشورهای اتحادیه اروپا معتبر است دریافت خواهید کرد. شرایط پذیرش نسبتا پایین هزینه های تحصیل قابل استطاعت، مجارستان را به اولین انتخاب برای دانشجویان تبدیل می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی شرایط مهاجرت به مجارستان ، میتوانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید .

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”/telegram/telegarm-medical-channel/” target=”yes” position=”ta_center”]کانال تلگرام تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور[/button][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-continent”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”medical-dental-education”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48440-study”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48440″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-medical”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-continent”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده