اگر شرایط مهاجرت به فرانسه را دارید ، باید بدانید که فرانسه دارای یکی از بزرگترین بازارهای وام در جهان است. بین سال های 2004 و 2007، وام مسکن به طور متوسط ​​14 درصد در سال افزایش یافت که بسیار بیشتر از سایر کشورهای توسعه یافته جهان است. املاک در فرانسه بازار خرید و فروش خوبی را دارند و قیمت ها متناسب است. بدین منظور برای آن دسته از افرادی که قصد خرید ملک در فرانسه را دارند، در این مقاله از موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) اطلاعات را برای شما آورده ایم.

شرایط خرید و فروش املاک در فرانسه برای خارجی ها

مقیمان غیر اروپایی چگونه می توانند در فرانسه صاحب ملک شوند؟ تعدادی از آمریکایی ها، استرالیایی ها و دیگر مقیمان غیر اروپایی دارای ممالک بسیاری در فرانسه هستند. پس چرا شما نباشید؟ ما در اینجا تمامی اطلاعات مورد نیاز خرید ملک فرانسه را در اختیارتان قرار می دهیم:

چنانچه شما ملیت کشوری خارج از منطقه اقتصادی اروپا و رویای خرید ملک کشور فرانسه را در سر دارید، راه های بسیاری برای رسیدن به این رویا وجود دارد. بنابراین هیچ دلیلی مبنی بر عدم توانایی شما در خرید ملک کشور فرانسه نمی توان یافت.

شرایط خرید و فروش املاک در فرانسه برای خارجی ها
شرایط خرید و فروش املاک در فرانسه برای خارجی ها

خرید ملک در فرانسه به عنوان فرد مقیم غیر اروپایی

روند خرید ملک در کشور فرانسه برای غیر اروپاییان مشابه با اروپاییان و در واقع مشابه با فرانسویان می باشد، اگرچه میزان زمانی که شما قادر به سپری کردن در ملک خود هستید بسته به نوع ویزا و شرایط اقامتتان متفاوت خواهد بود.

مانند هر زمان دیگری، خرید ملک در کشوری غیر از کشور خود، نیازمند اطلاعات کافی خریدار در زمینه خرید ملک می باشد که در هر کشور نسبت به کشوری دیگر متفاوت است. در کشور فرانسه، به عنوان مثال، می بایست از طریق دفاتر اسناد رسمی برای خرید و فروش ملک اقدام نمود.

در زمان مهاجرت به فرانسه بهتر آن است که تمام تحقیقات خود را در مورد کشور مقصد انجام داده تا بتوانید حداکثر استفاده را در زمان اقامت خود از آن کشور به منظور خرید ملک ببرید. این بیشترین کاری است که می توانید به منظور تشکیل رابطه ای قوی میان خود و فروشندگان ملک که همواره در خرید ملک مناسب به شما کمک خواهند کرد، انجام دهید.

یافتن آژانس خوب برای انجام معاملات ارزش طلا دارد چرا که آنان تنها به دلیل کمک به شما در یافتن ملک مورد نظرتان، مایل ها را سفر می کنند تا خود را به شما برسانند. برای مثال، آنها برترین سازنده های ملک و مهندسان را به شما به شما معرفی می نمایند تا در موارد لزوم به آنان مراجعه فرمایید. همچنین ممکن است که کمک گرفتن از یک فرد در زمینه یافتن ملک و انجام کار های قانونی مرتبط با ملک ارزش آن را داشته باشد که کمی هزینه صرف کنید. تعدادی آژانس املاک انگلیسی زبان در دسترس می باشند اما آن خریدارانی که نه انگلیسی صحبت می کنند نه فرانسوی، نیازمند مترجم برای گفت و گو و خواندن مطالب مرتبط هستند. به خصوص در زمانی که امور قانونی مرتبط با خرید ملک صورت می گیرد.

قوانین وراثت ملک در فرانسه برای مقیمان غیر اروپایی

بُعد مهم قابل بحث در زمان خرید ملک فرانسه قوانین مرتبط با وراثت است. با توجه به قوانین جانشینی در اروپا که در سال 2015 به رسمیت شناخته شد، قوانین وراثت چه برای فرانسویان و چه برای افراد غیر فرانسوی، به موقعیت افراد بستگی دارد.

هم اکنون که فرانسه یکی از کشور های عضو قوانین جانشینی اروپاست، قوانین حقوقی جانشینی غیر فرانسویان کاملا مشابه با فرانسویان می باشد. در صورتی که صاحب ملک واقع در فرانسه فوت نماید، ملک جزیی از دارایی های ناحیه به حساب می آید. بر خلاف این حقیقت که این مقررات به منظور ساده سازی امور مرتبط با مدیریت املاک بین المللی طراحی شده اند، میتوانند باعث بروز مشکلات بسیاری نیز گردند. دفاتر اسناد رسمی در کشور فرانسه همواره خواهان برقراری ارتباط با آژانس های املاک و در عین حال موظف به تحمیل قوانین وراثت صلاحیت قضایی به آژانس ها و خریداران ملک هستند.

کمک از افراد متخصص در مورد قوانین کشور فرانسه و مالیات ممکن است شما را قادر سازد که بهترین شرایط را برای خود تشخیص داده و تصمیم درست را در رابطه با ملک مناسب اخذ نمایید و در صورتی که گزینه مناسبی برای شما وجود نداشت، حداقل از حقوق خود در کشوری که در آن اقامت دارید، آگاهی یافته اید. چنانچه خریداران غیر اروپایی به عنوان فرد مقیم خارج از کشور فرانسه اقامت گزینند، مرگ آنان باعث نمی گردد که ورثه آنان از پرداخت مالیات به کشور فرانسه سر باز زنند.

مالیات وراثت کشور فرانسه، بر هر ذینفع به صورت فردی اعمال می گردد. امکان معافیت وجود دارد و نرخ مالیات و مراحل روند معافیت بسته به نزدیکی فامیلی به فرد متوفی، متفاوت است. بسیار محتاطانه است که در رابطه با مالیات جانشینی فرانسه اطلاعات زیادی در مراحل اولیه ورود به این روند پیچیده کسب نمایید. و همچنین حائز اهمیت است که بدهی مالیاتی در کشور فرد خریدار پرداخت گردد. اما چنانچه مالیات غیر منتظره ای ایجاد شود موردی ندارد که در کشور فرانسه پرداخت گردد.

نکته دیگری که باید در مورد کشور فرانسه در نظر داشت، بدهی مالیاتی برای افراد ثروتمند است:

این مساله ممکن است فاکتور تعیین کننده ارزش خالص املاک در کشور فرانسه را بیش از حداقل فشاری که وارد می نماید، تخمین زد (1.3-میلیون در سال 2017). آنچه در نتیجه پیشرفت املاک کشور فرانسه تشکیل شد به شرح و وصف یک شخص در این باب بستگی دارد. چنانچه دارنده ملک در صلاحیت کامل قضایی، جایی که مالیات ثروتمندان اعمال می شود زندگی کند، سپس این مساله متحمل است که مالیات ثروتمندان فرانسه می تواند عملی در مقابل مالیات مردم عادی تلقی گردد. اگرچه، دیگر قوانین در این مورد حائز اهمیت هستند.

ممکن است قوانین مالیات بسیاری در فرانسه و ناحیه قضایی آن وجود داشته باشد. قوانین در میان کشورها متفاوت است. بنابراین مساله دریافت راهنمایی درست در رابطه با صلاحیت قضایی، مالیات و دیگر الزامات قانون از اهمیت بالایی برخوردار است.

قانون خرید املاک در فرانسه برای خارجی ها

هیچ محدودیتی برای غیر مقیمان به منظور خرید ملک در کشور فرانسه وجود ندارد. به هر سو، افراد خارجی با دشواری هایی به خصوص در ارتباط با مسائل دولتی روبرو خواهند شد. در موارد خرید ملک در کشور پیگیری های دقیقی در رابطه با گذرنامه و شناسنامه فرد متقاضی انجام می گیرد ( در این شرایط پیشنهاد می شود که چندین فتوکپی از مدارک خود به همراه داشته باشید). افراد خارجی که به منظور ورود به کشور فرانسه مجبور به دریافت ویزا می باشند نیز ملزم به ارائه مدارک دقیقی از کارت های شناسایی خود هستند.

قانون خرید املاک در فرانسه برای خارجی ها
قانون خرید املاک در فرانسه برای خارجی ها

باز کردن حساب بانکی در فرانسه به عنوان فرد غیر مقیم

در صورتی که در کشور فرانسه خانه ای خریداری نکرده اید، نیازی به باز کردن حساب بانکی نمی باشد. اما این مساله می تواند امور مربوطه را آسان نماید چرا که روند کار را موثرتر پیش خواهد برد.

در صورتی که بتوانید در کشور فرانسه برای خود حساب بانکی باز کنید، مخارج همیشگی مانند قبوض برق و مالیات محلی به راحتی و به ارزانی محاسبه خواهند شد. اکثر بانک ها نیازمند ارائه آدرسی در کشور فرانسه هستند تا بتوانند حساب بانکی در اختیار فرد متقاضی قرار دهند. همچنین بسیاری از آنها قوانین دقیق تری در رابطه با این موضوع تعبیه کرده اند ( مانند ارائه دقیق مدارک قانونی برای افراد غیر مقیم ). بنابراین ممکن است برای گشایش حساب بانکی به چندین بانک مراجعه نمایید.

چنانچه قصد انتقال پول بسیاری به کشور فرانسه دارید، می بایست از بانک خود تقاضای ارائه شرایط انتقال پول را داشته باشید. به عنوان مثال، چنانچه شما ملک خود را فروخته باشید، ممکن است کپی اسناد مرتبط با فروش ملک و یا وضعیت حساب بانکی به منظور نشان دادن درآمد و سرمایه تان از شما خواسته شود.

خرید ملک در کشور فرانسه پس از برکسیت

روند برکسیت بسیاری از سرمایه گذاران را که از پیش ملکی در کشور های خارجی خریداری نموده اند و کسانی که قصد خرید منزل دارند را دچار ترس بسزایی نموده است. با توجه به افت واقعی قیمت ملک، این صنعت جذابیت خود را برای رقابت در سال های اخیر از دست داده است. به عنوان مثال، ممکن است ملزم به پرداخت 100000 یورو برای خرید خانه گردید در صورتی که در گذشته نیز همین مقدار بوده است.

خبر خوب آن که قوانین مرتبط با این موضوع تغییر نکرده اند. شما همچنان قادر خواهید بود تا به راحتی خانه رویایی خود را در فرانسه خریداری نمایید. اما حقیقت آن است که بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال خرید املاکی هستند که در حال ساخت هستند نه آنکه ملک آماده خریداری نمایند. که البته منطقی نیز هست!

به هر سو، مشاورین املاک کشور فرانسه همواره پیشرفت و تغییرات آینده این صنعت را در خلال سال های 2019 و 2020 به خوبی پیش بینی خواهند کرد. بنابراین پیشنهاد ما برای خرید ملک به شما آن است که به دنبال تخفیف های خوب و چانه زدن باشید تا بتوانید به راحتی خانه رویایی خود را در کشور فرانسه خریداری نمایید.

مالیات و رهن ملک در کشور فرانسه

زمانی که حرف مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری به میان می آید، مقیمان غیر فرانسوی و حتی مقیمان غیر اروپایی می توانند به منظور خرید و فروش ملک در کشور فرانسه از گزینه رهن به منظور یکی از شاخصهای خرید ملک استفاده نمود. این افراد همچنین می توانند از گزینه های دیگری چون استفاده از قانون مالیات کمتر برای مقیمان غیر اروپایی و غیر فرانسوی بهره ببرند.

به هر سو نرخ ثابت ( که یک قانون در کشور فرانسه است) همان مقدار خواهند بود که می توان در طول 20 سال روی آن حساب کرد. (مدت زمان کوتاه تر به میزان کمک هزینه کمتر امکان پذیر خواهد بود)

معمولا نیازی نیست تا خریداران با مالیات کشور به جز مالیات عامه فرانسه تا زمانی که به طور کامل به فرانسه مهاجرت نکرده اند، دست و پنجه نرم کنند. به هر حال، خریداران غیر مقیم که دارای ملک  با ارزشی بیش از 1.3 میلیون در کشور فرانسه هستند ملزم به پرداخت مالیات مرتبط با ثروتمندان هستند.

شرایط گرفتن وام برای خرید ملک در فرانسه

اگر شما جهت تامین هزینه های خرید ملک موردنظرتان به وام یا قرض نیاز دارید، قطعا تحقیق درمورد استفاده از یک وام بانکی فرانسوی و بهره مند شدن از نرخ های بهره پایین عرضه شده توسط بانک ها، ارزش وقت گذاشتن را دارد. این موضوع علاوه بر خریدارانی که از کشورهای اروپایی هستند، برای خریداران اهل کشورهای غیر اروپایی نیز صدق می کند.

این راه خوبی برای کاهش ریسک نرخ تبدیل ارز بوده و شما می توانید زمانی که نرخ ارز به حد مورد نظر شما رسید، آن را تسویه کنید. همچنین، شما ممکن است دریابید که تنها یک بانک فرانسوی قادر خواهد بود که در برابر ملکی که قصد خریداری آن را دارید، به شما وام اعطا کند.

روند درخواست اخذ وام، بدون توجه به کشور مبدا شما صورت می گیرد؛ هرچند ممکن است محدودیت هایی برای افراد غیر اروپایی گیرنده وام وجود داشته باشد.

شرایط گرفتن وام برای خرید ملک در فرانسه
شرایط گرفتن وام برای خرید ملک در فرانسه

 

چگونگی اخذ وام در فرانسه

مشخص کنید که چه نوع وام هایی در فرانسه در دسترس هستند، شما به چه میزان می توانید وام بگیرید، ملاک های اخذ وام شامل چه مواردی می باشند و اینکه چگونه باید برای درخواست اخذ وام جهت خرید ملک مورد نظر خود در فرانسه اقدام کنید.

انواع وام ها در فرانسه

بانک های فرانسوی تمایل دارند که فقط یک یا دو نوع وام را با دوره های پرداخت اقساط متفاوت (معمولا بین 6 تا 25 سال) ارائه کنند. وام های با نرخ ثابت، محبوب ترین گزینه بوده و همان طور که از اسمشان پیداست، نرخ بهره آنها در تمام طول دوره پرداخت اقساط وام، ثابت می باشد.

وام های با نرخ بهره نوسانی نیز در دسترس هستند؛ این وام ها بیشترین محدودیت را در میزان بهره ای که گیرنده وام پرداخت می کند، دارا می باشند (کمترین میزان بهره). این وام ها اغلب، گرانتر از وام های با نرخ بهره ثابت بوده و امنیت طولانی مدت کمتری را در رابطه با افزایش نرخ بهره ها عرضه می کنند؛ با این وجود، این نوع وام ها غالبا جریمه ای برای بازپرداخت زودهنگام بخشی از کل مبلغی که باید پرداخت گردد ندارند، بنابراین اگر می خواهید جریمه نشوید، می توانید وام را پیش از پایان دوره بازپرداخت کاملا تسویه کنید.

اکثر وام ها بازپرداخت سرمایه هستند. وام هایی که گیرنده تنها باید بهره آنها را پرداخت کند، توسط تعداد کمی از بانک ها که معمولی نیستند ارائه می شوند. اخذ اینگونه وام ها با ریسک بالایی همراه است.

ملاک های اخذ وام در فرانسه

موسسات اعطا کننده وام در فرانسه، وظیفه قانونی جهت اعطای وام به طور مسئولانه و همچنین انجام بررسی های سخت گیرانه و دقیق، پیش از موافقت با درخواست های اخذ وام دارند. اکثر این موسسات و بانک های فرانسوی، با پرداخت وامی معادل 85% قیمت ملک مدنظر به خریداران انگلیسی و اروپایی موافقت کرده، در حالی که مبلغ وام اعطا شده به خریداران غیر اروپایی تنها 80% قیمت ملک می باشد (هنوز مشخص نیست که در صورتی که خریدار انگلیسی اروپا را ترک کند، این درصد تغییر خواهد کرد یا خیر).

این بدان معناست که شما باید سپرده ای معادل 15 تا 20 درصد قیمت ملک مورد نظر تهیه کنید و موسسه اعطا کننده وام، باید مدرکی که نشان دهد شما این میزان پول را دارا می باشید مشاهده کند. اکثر این موسسات ترجیح می دهند که شما پس انداز کافی جهت تامین این پول را داشته باشید تا اینکه بخواهید ملک دیگری فروخته یا وام دیگری بگیرید. شما همچنین باید ثابت کنید که از عهده هزینه های سازمان بررسی اسناد که حدود 8% قیمت خرید ملک است بر می آیید.

همچنین، اعطا کنندگان وام از طریق آزمودن نسبت بدهی به حقوق شما، بررسی می کنند که آیا از عهده بازپرداخت اقساط برمی آیید یا خیر. آنها بررسی می کنند که در صورت اخذ وام جدید، مبلغ کل اقساط پرداختی از 33% درآمد ماهانه شما بیشتر نشود.

بانک های فرانسوی اعطا کننده وام، از شما درخواست خواهند کرد که مدارکی مبنی بر دارا بودن درآمد پیوسته، به عنوان مثال حقوق بازنشستگی یا اشتغال ادامه دار، ارائه دهید و لازم به ذکر است که وام به کسانی که در آینده درآمد کسب خواهند کرد و درآمدزایی آنها هنوز آغاز نشده است تعلق نخواهد گرفت.

اگر شما خود اشتغال هستید، باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد در یک دوره سه ساله، درآمدی ثابت داشته اید؛ در صورتی که اگر در یک قرارداد دائمی استخدام شده اید و دوره آزمایشی را گذرانده اید، باید فیش حقوقی سه سال گذشته خود را همراه با مرجعی از سوی کارفرمایتان ارائه دهید.

گرفتن موافقت مقدماتی جهت اخذ وام

شما می توانید بدون داشتن خرید مشخص موافقت شده، می توانید از سوی بانک های فرانسوی اعطا کننده وام، موافقتی مقدماتی بگیرید. گرفتن موافقت مقدماتی برای اخذ وام، در صورتی که شما ملک مورد نظرتان را پیدا کرده باشید، به روند خرید سرعت بخشیده، به فروشندگان نشان می دهد که شما خریدار جدی ای هستید و همچنین ممکن است به شما در مذاکره درمورد قیمت ملک و گرفتن تخفیف از فروشنده کمک کند.

چگونگی درخواست اخذ وام در فرانسه

زمانی که شما موافقت مقدماتی را از بانک اعطا کننده وام اخذ کرده، ملک موردنظرتان را پیدا کرده و درخواست خریدتان پذیرفته شده باشد، سازمان بررسی اسناد قراردادی را تحت عنوان توافق نامه ونت تنظیم می کند. این قرارداد باید شامل بند اخذ وام باشد؛ در این بند، مبلغی که شما نیاز دارید و مدت پرداخت اقساط باید با جزئیات شرح داده شود. همچنین باید چارچوب زمانی جهت درخواست وام و چارچوب زمانی جهت اخذ وام قید گردد. این بند از شما و سپرده تان حفاظت می کند.

شما باید تشریفات اداری امور مالی خود را به بانکی که از آن وام گرفته اید ارائه کنید؛ این تشریفات شامل اظهارنامه های بانکی، گواهی دارا بودن درآمد ثابت، کارت شناسایی و آدرس کنونی می باشند. با این وجود هر بانک، لیست تشریفات اداری مخصوص خود را دارد که انجام دادن و ارائه آنها مورد نیاز است. جهت پاسخگویی به هر سوال یا ارائه هرگونه اطلاعات اضافی مورد نیاز آماده شوید.

اکثر اعطا کنندگان وام از شما درخواست می کنند که پوشش بیمه عمر خود را ارائه کنید؛ بنابراین از شما درخواست می شود که یک پرسشنامه پزشکی را کامل کرده و احتمالا برخی آزمون ها و معاینات را انجام دهید.

زمانی که درخواست اخذ وام شما کامل شد، بانک آن را جهت موافقت به نماینده شرکت بیمه ارائه می کند که این روند بین یک تا سه هفته طول می کشد. همچنین، برخی از بانک ها ارزش گذاری ملک مورد نظر را درخواست کرده در حالی که برای اخذ وام از برخی بانک های دیگر، چنین مدرکی مورد نیاز نیست.

بدهی وام های فرانسوی باید از حساب بانکی که در کشور فرانسه است پرداخت گردد؛ بنابراین شما ملزم به افتتاح حساب بانکی فرانسوی هستید. یکی از شروط اخذ وام از برخی بانک ها، افتتاح حساب در آنهاست.

درخواست اخذ وام در فرانسه چقدر زمان می برد؟

روند درخواست اخذ وام تقریبا 60 روز و کل روند خرید ملک حدود 90 روز زمان می برد؛ اما این مدت به تعداد درخواست هایی که بانک اعطا کننده وام در آن زمان به آنها رسیدگی می کند بستگی دارد. روند کامل، به آسانی در طی دوره 6 تا 8 هفته ای پایان می پذیرد.

هزینه درخواست اخذ وام چقدر است؟

شما باید هزینه ثبت ضمانت وام که توسط سازمان بررسی اسناد انجام می شود و حدود 1 تا 1.6% مبلغ وام می باشد را پرداخت کنید. همچنین دستمزد تهیه مقدمات توسط بانک باید پرداخت شود که بین 100 یورو تا 1% کل مبلغ وام متغیر می باشد.

اگر از واسطه های اخذ وام در فرانسه کمک گرفته باشید، باید دستمزد آنان را در انتهای این روند بپردازید؛ این مبلغ بسته به واسطه متفاوت می باشد.

همچنین باید مبلغ بیمه عمری که از شما درخواست شده بود که آن را ارائه دهید پرداخت کنید که هزینه آن به سن شما، وضعیت سلامت و تامین کننده بیمه بستگی دارد. شما می توانید پوشش بیمه خود را در طی اولین سال پس از تکمیل خرید ملک موردنظر، به صورت قانونی به یک بیمه نامه فرانسوی معادل تغییر دهید.

قیمت های خانه در فرانسه در سال 2019

با توجه به جدیدترین آمار و ارقام که توسط نماینده کشور فرانسه اعلام شده است، پس از ماه نوامبر سال 2018، قیمت آپارتمان 2.8% الی 3.2% برای خانه های ویلایی افزایش یافته است. طبق اظهاریه موثق و استاندارد اعلام شده، پیش بینی می شود که افزایش قیمت خانه در فرانسه در خلال سال 2019 با رشد 2.0% ثابت خواهد ماند.

قیمت خانه در فرانسه همچنان پایین تر از بازار فروش سال 2006 باقی مانده است. در شهر لانژدوک، بر اساس گفته های مشاورین املاک، خانه ها با قیمت های حداقل 15% کمتر از قیمت سال 2006 به فروش می رسد. میتوان گفت که این مساله خبری ناراحت کننده برای صاحبین ملک و خبری خوش برای افرادی است که به دنبال خرید ملک در فرانسه در خلال سال 2019 هستند.

قیمت های خانه در فرانسه در سال 2019
قیمت های خانه در فرانسه در سال 2019

فروش خانه در سال 2019 در فرانسه

با در نظر گرفتن فروش خانه، بازار فروش خانه از سال 2016 گرم شد و تا سال 2018 بی توقف در رشد بود. انجمن حرفه ای نوت ایر در کشور فرانسه اعلام داشت که تعداد معاملات فروش خانه در 12 ماه تا جولای سال 2018 در سطح بالایی قرار داشته است. این دومین سالی است که فروش خانه در کشور فرانسه تعداد 950000 را رد نموده است. ( 965000 ملک در کشور فرانسه در طول 12 ماه 2017 به فروش رفته است.)

به علاوه، در نوت ایر پیش بینی شده است که سطوح فروش اخیر تا سال 2019 همچنان باقی خواهد ماند. به خصوص، اشاره شده است که وام مسکن از بانک های فرانسوی 85% نقل و انتقالات امور بانک را در بر می گیرد.

قیمت ملک در استراسبورگ فرانسه

استراسبورگ شهری مهم است که در بخش باس راین ( Bas-Rhin ) ، قسمتی از ناحیه ی زیبای آلزاس قرار گرفته است .جمعیت این شهر به 273000 ساکن می رسد  و ساکنان اطراف شهر کمتر از 713000 نفر نمی باشند.این شهر بر روی رودخانه ی ایل که در نهایت در مرز آلمان به رودخانه ی راین می پیوندد، قرار گرفته است .شهر استراسبورگ یکی از زیبا ترین شهر های اروپا می باشد و به خاطر کلیسای  شگفت انگیزی که دارد در جهان مشهور است و با توجه به دارایی های غنی و فراوانی که دارد ، تمام مرکز شهر در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

  • قیمت خرید آپارتمان : قیمت خرید آپارتمان در مرکز شهر 420000 یورو به ازای هر متر مربع
  • قیمت خرید آپارتمان در خارج از مرکز شهر 2743.60 یورو به ازای هر مترمربع

قیمت ملک در فرانسه هوملند

چنانچه تصویری کلی از گذشته تا کنون از فرانسه ارائه دهیم، آنچه می بینیم پیشرفت بسزای بازار ملک فرانسه در 2 سال اخیر است. اما روند این رشد مقداری از اختلافات میان نواحی و شهر ها را از نظر ها پنهان داشته است. بنابراین به عنوان مثال، قیمت خانه در بوردو در فصل دوم سال 2018، رشد 6.7% در مقایسه با سال 2017 داشته است.

در حالی که شهر نانسی افت 7.1% در سال 2018 در مقایسه با 2017 داشته است. میانگین قیمت فروش خانه در بوردو 330000 در مقایسه با 175600 شهر نانسی بوده است. بنابراین رشد قیمت در تمامی نقاط یکسان می باشد. همچنین نمیتوان این مساله را مرتبط با شرایط جغرافیایی دانست.

چنانچه نگاهی در دو شهر ناحیه لانژدوک بیاندازید، قیمت ها در مونتپلیر رشد 4.4% در سال 2018 داشته است، اما در نزدیکی شهر نیمس، تنها 50 کیلومتر آنطرف تر، قیمت ها 0.6% افزایش یافته اند.

قیمت ملک در استراسبورگ فرانسه پاریس

  • هزینه اجاره در هر ماه برای آپارتمان ( 1 خوابه) در مرکز شهر : 571.25 یورو
  • آپارتمان( 1 خوابه) در خارج از مرکز شهر: 448.62 یورو
  • آپارتمان (3 خوابه) در مرکز شهر: 1.202.86 یورو
  • آپارتمان( 3 خوابه) در خارج از مرکز شهر: 847.18 یورو

هزینه خرید آپارتمان

  • قیمت هر متر آپارتمان در مرکز شهر: 400000 یورو
  • قیمت هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهر : 2.704.50 یورو

حقوق و تامین مالی

  • متوسط حقوق خالص ماهیانه( بعد از پرداخت مالیات) : 191778 یورو
  • درصد نرخ سود رهن سالانه برای 20 سال ثابت:1.95

مقایسه قیمت ملک در پاریس و استراسبورگ

قیمت زندگی در پاریس فرانسه نسبت به درآمد:

  • پاریس: 23.40
  • استراسبورگ: 8.74

رهن به عنوان درصدی از درآمد:

  • پاریس: % 139.57
  • استراسبورگ: % 52.81

شاخص دسترسی به وام:

  • پاریس: 0.72
  • استراسبورگ: 1.89

نسبت میزان اجاره در مرکز شهر:

  • پاریس: 38.36
  • استراسبورگ: 29.82

نسبت میزان اجاره در خارج از شهر:

  • پاریس: 39.15
  • استراسبورگ: 27.03

برآورد اجاره ناخالص در مرکز شهر:

  • پاریس: %2.61
  • استراسبورگ: % 3.35

برآورد اجاره ناخالص در خارج از شهر:

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

مالکیت یک ملک در کشور فرانسه، لزوماً حق هیچگونه ادعایی برای اقامت رسمی را به شما نمی دهد. شما باید از یک وکیل (که به شما توصیه می شود) در این مورد استفاده کنید، و داشتن یک آپارتمان یا خانه، قطعاً به پرونده شما در این زمینه کمک خواهد کرد. مطمئناً، اقامت در کشور فرانسه بسیار ساده تر از دریافت مجوز اقامت از ایالات متحده آمریکا است. اما برای انجام این کار یک فرایند وجود دارد.

اولین ویزا در کشور فرانسه، titre de séjour نام دارد (که به شما اجازه می دهد تا در کشور فرانسه زندگی و کار بکنید، اما حق رأی دادن را به شما نمی دهد)، و مدت زمان این ویزا با توجه به وضعیت فرد متقاضی، متفاوت خواهد بود.

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک
اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

روش دیگر برای گرفتن ویزا این است که فرد متقاضی توسط یک کارفرما حمایت شود. یکی دیگر از این موارد، دریافت یک ویزای طولانی مدت است و فرد متقاضی برای دریافت این نوع ویزا به یک وکیل نیاز دارد.

به استثنای مواردی که طبق قوانین ساختمان در مورد یک آپارتمان دیکته شده است، همانند موارد در ارتباط با ملک، به طور مستقیم، هیچگونه محدودیتی در استفاده از این ملک به تنهایی وجود ندارد،. اگر فرد متقاضی ویزای بلند مدت نداشته باشد، مجبور است هر سه ماه یکبار منطقه شینگن را ترک کند تا ویزای توریستی خود را تمدید کند. در واقع، برخی از اقتصاددانان معتقدند که مشکلات موجود در بازار املاک در فرانسه ، به طور موقت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) گفتگو کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری