کالج کی اند کی ترکیه

کالج کی اند کی ترکیه

کشور ترکیه با داشتن دانشگاه های دولتی و خصوصی بین المللی با اعتبار علمی بالا در سطح جهانی مقصد دانشجویان بیشماری می باشد. شما می توانید در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، مهندسی و مدیریتی در کالج کی اند کی ترکیه بدون آزمون ورودی پزشکی ترکیه yos فقط با گذراندن دوره های زبان ترکی (تومر) مشغول به تحصیل شوید.

تحصیل در کالج کی اند کی ترکیه

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل در ترکیه و ثبت نام در کالج کی اند کی این کشور به این قرار است که باید شما اصل دیپلم دبیرستان و همچنین یک نامه معادل دریافتی از وزارت آموزش و پرورش ترکیه که تایید کند دیپلم دبیرستان شما معادل یک دیپلم دبیرستان در این کشور است را ارائه دهند. این سند در وزارت آموزش و پرورش جمهوری یا در سفارت ترکیه کشور خود در دسترس است. دانشجویان باید کپی پاسپورت (شامل ویزای دانشجویی) همراه با کپی گذرنامه را در اختیار داشته باشند.

دانشجویان بین المللی در کالج کی اند کی ترکیه

دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در ترکیه 2018 که برای برنامه های تركی زبان مدارس ثبت نام می كنند، باید گواهینامه مهارت های ترکی خود را ارائه دهند. دانش آموزانی که گواهینامه TOMER ندارند، باید آزمون مهارت های ترکی استانبولی را انجام دهند. کسانی که تابعیت و شهروندی ترکیه دارند می توانند به راحتی در این کالج ثبت نام کنند.

دانشجویان بین المللی در کالج کی اند کی ترکیه

همچنین کسانی که در دوره تحصیلات خود در خارج از کشور ادامه می دهند و دارای تابعیت جمهوری ترکیه هستند می توانند در این دانشگاه حضور داشته باشند. کسانی که سه سال گذشته تحصیلات متوسطه خود را در کشور دیگری، غیر از ترک جمهوری قبرس شمالی گذرانده اند می توانند در این کالج ثبت نام کنند.

پذیرش در کالج کی اند کی ترکیه

دانش آموزانی که برای برنامه های کارشناسی که دانشجویان را با تست Aptitude تطبیق می دهند، اعمال می شود، باید تست Aptitude را که قبل از شروع دوره تربیت بدنی دانشگاه برگزار می شود، برگزار کند. اسناد مورد نیاز برای برنامه تحصیلی و پذیرش در کالج کی اند کی کشور ترکیه به قرار زیر می باشد:

  • فرم درخواست آنلاین
  • رونوشت یا دیپلم دبیرستان
  • نامه معادل نامه ای از وزارت آموزش و پرورش ترکیه که نشان دهد گواهینامه دیپلم دبیرستان شما معادل یک دیپلم دبیرستان ترکیه است.
  • کپی پاسپورت
  • C1 گواهی نامه ترکیه برای دانشکده ها حهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه

شما می توانید از بورس تحصیلی در ترکیه به صورت کامل بهره ببرید، در این راستا مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) آماده هستند تا آخرین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده