کار در ترکیه 2018

کار در ترکیه 2018

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

خارجیانی که اجازه اقامت طولانی مدت و اجازه کار در ترکیه 2018 برای حداقل 8 سال دارند، می توانند برای یک دوره نامتعارف برای اجازه کار درخواست دهند. خارجی هایی که دارای شرایط اخذ ویزای کار در ترکیه برای دوره نامحدود هستند، می توانند از حقوق اعطا شده به شهروندان ترکیه به جز برخی مقررات خاص در قوانین استفاده کنند.

شرایط کار ترکیه 2018

در کشور ترکیه 4 نوع مجوز کار خارجی وجود دارد. اجازه کار برای یک دوره مشخص، مطابق با قانون کار بین المللی № 6735 که بعد از انتشار در روزنامه های رسمی فوریه 13، 2013 و 29800 به تصویب رسید. اجازه کار برای افراد خارجی، که درخواست کار دارند برای حداکثر 1 سال تأیید داده می شود، این ویزا و مجوز از مدت قرارداد کاری که با کارفرما امضا کرده اید تجاوز نمی کند. در پایان این دوره، خارجی هایی که می خواهند در همان محل کار به فعالیت خود ادامه دهند حداکثر 2 سال ویزای آن ها تمدید می شود.

کارت فیروزه ای در ترکیه

کارت فیروزه ای یک کارت برای خارجیان است که در کشور ترکیه در زمینه اقتصاد، علم، فناوری و صنعت شرکت می کنند که سرمایه گذاری و مشاغل را تامین می کنند و یا برای انجام این کار ارزیابی می شوند. دارنده این کارت از تمامی حقوق اعطا شده به خارجیانی که دارای اجازه کار برای دوره نامحدود دارند، می توانند استفاده کنند. همسر و فرزندان دارنده این کارت یک سند دارند که به عنوان یک مجوز اقامت نامحدود عمل می کند.

کارت فیروزه ای در ترکیه

3 سال اول دوره انتقال است. در این دوره، اگر خارجیان موفق به ارائه سهم مورد انتظار نباشند، کارت فیروزه ای آنها لغو خواهد شد. اگر دارنده برای دریافت کارت تبریک برای یک دوره نامحدود در طی 6 ماه گذشته از مدت 3 سال درخواست می کند، کارت تبریک برای یک دوره نامعلوم داده می شود، به شرطی که معیارهای مورد نیاز را برآورده کنند. با این حال، برنامه های کاربردی پس از این دوره 3 ساله منقضی نمی شود.

مجوز کار مستقل در ترکیه

هر خارجی می تواند از مجوز کار مستقل که به مدت مشخصی جهت زندگی در ترکیه اعطا می شود بهره مند شود. این مجوز توسط وزارتخانه مطابق با معیارهای زیر ارزیابی می شود:

  • سطح تحصیلات
  • تجربه حرفه ای
  • مشارکت در علوم و فنون
  • سهم سرمایه گذاری در ترکیه در اقتصاد کشور
  • سرمایه ای که در کشور ما سرمایه گذاری می شود، اگر سهامدار یک شرکت خارجی باشد.

برای کسب آگاهی‌های لازم و راهنمایی در مورد تحصیل و هزینه زندگی در ترکیه هوشمندانه ترین کار این است که با متخصصان مجرب موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مشورت نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده