دریافت اقامت کانادا

دریافت اقامت کانادا

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289-imigration-citizenship”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

افرادی که اجازه دریافت اقامت کانادا را دارا می باشند اما کارت معتبر مجوز را ندارند و یا هنگام سفر همراه شان نیست باید قبل از بازگشت به کانادا، مدرک سفر اجازه اقامت دائم را درخواست دهند.

دریافت اقامت در کانادا

دریافت اقامت کانادا

افراد دارای مجوز اقامت دائم در کانادا چه کارهایی می توانند انجام دهند؟

  • دریافت اکثر مزایای اجتماعی، که شهروندان کانادایی دریافت می کنند، مانند پوشش خدمات بهداشتی
  • زندگی، کار و یا تحصیل در هر کجای کانادا که تمایل داشته باشند.
  • می توانند برای شهروندی کانادا درخواست کنند.
  • تحت حمایت قوانین کانادا، منشور حقوقی و آزادی های این کشور می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به کانادا میتوانید با مشا.ران م.سسه حق.قی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید.

مجوز دریافت اقامت کشور کانادا

افرادی که دارای مجوز اقامت می باشند باید مالیات این کشور را پرداخت نمایند. همچنین این افراد باید  به قوانین در تمام سطوح، فدرال، ایالتی و شهرداری  احترام بگذراند. درباره هزینه زندگی در کانادا بیشتر بخوانید .

افراد داری مجوز اقامت چه کارهایی را نمی توانند انجام  دهند؟

این افراد مجاز به انجام کارهای زیر نمی باشند

  • اجازه رای دادن و یا اقدام برای مشاغل سیاسی
  • برخی از مشاغل که نیاز به بررسی های امنیتی بالایی دارند.

مدت زمان دریافت کارت اقامت در کانادا

زمانی که فردی دارای مجوز اقامت در کانادا می باشد، می تواند در کشوری خارج از کانادا نیز زندگی گند. اما باید حداقل  مدت زمان مشخصی را در کانادا زندگی کند. این فرد باید حداقل 2 سال از 5 سال مدت زمانی را که مجاز به زندگی در این کشور می باشد را، در کانادا بماند. و اگر فردی بیشتر از این مدت در خارج از کانادا سپری کند، ممکن است مجوز اقامت خود را از دست بدهد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه تابعیت و اقامت کانادا میتوانید با مشاوران موسسه توسعه گران مهر تماس بگیرید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ animation=”rda_bounceInRight”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48240-button”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289-imigration-citizenship”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده