کشور ایتالیا برای زندگی

کشور ایتالیا برای زندگی

بسیاری از گردشگران بر این باورند که ایتالیا کشوری پر هزینه است. یک فنجان قهوه در میدان سنت مارک در ونیز بنوشید و احتمالا همه نگرانی شما بر این موضوع تایید خواهد شد! حقیقت این است که، شما مجبور نیستید خارج از نقاط توریستی برای لذت بردن از زندگی دارایی خود را صرف کنید. در این مقاله به موضوع کشور ایتالیا برای زندگی پرداخته شده است.

کشور ایتالیا برای زندگی

شرایط کشور ایتالیا برای زندگی

در این مناطق، یک وعده غذا در یک رستوران خوب با اختلاف هزینه کمتر از 20 دلار ارائه می شود. بدیهی است که میزان هزینه زندگی در ایتالیا تا حد زیادی بستگی به شیوه زندگی و محل سکونت شما دارد. چنین زندگی محلی (خوردن تولیدات محلی، نوشیدنی های محلی، استفاده از حمل و نقل عمومی) باعث می شود تا زندگی بسیار مقرون به صرفه ای در ایتالیا داشته باشید. برای کسب اطلاعات کامل تر در زمینه تابعیت و اقامت ایتالیا میتوانید با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

هزینه زندگی در کشور ایتالیا

بدیهی است که میزان هزینه زندگی در ایتالیا بستگی به شیوه زندگی شما و مکانی است که در آن تصمیم به سکونت می گیرید. به غیر از هزینه های مسکن، افراد مجرد می توانند یک زندگی راحت در شمال و بخش مرکزی ایتالیا با درآمد سالانه حدود 18،000 تا 28،500 دلار داشته باشند. زوج ها ممکن است نیاز به درآمد بین 28،500 تا 45،500 یورو داشته باشند.

به طور عملی، این بدان معنی است که مثلا اگر شما یک معلم انگلیسی در فلورانس هستید، می توانید انتظار داشته باشید در یک ماه بعد از کسر مالیات حدود 1360 دلار درآمد کسب کنید. به قولی، با اجاره ماهانه 680 دلار، درآمد قابل مصرف برای شما در حدود 680 دلار در ماه یا 8،160 دلار در سال است. اگر  در موقعیتی هستید که می توانید به طور اشتراکی آپارتمان را اجاره کنید، در آن صورت اجاره ماهانه شما کمتر خواهد شد و درآمد قابل مصرف شما طبیعتاً افزایش خواهد یافت. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به ایتالیا با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده