پیشرفته ترین شهر اسپانیا

پیشرفته ترین شهر اسپانیا

در زمینه خدمات هوشمندانه، یکی از پیشرفته ترین شهر اسپانیا یعنی مالاگا بالاترین رتبه خدمات امنیتی و اضطراری ارائه شده به شهروندان خود و همچنین قابلیت دسترسی آسان آموزش الکترونیکی را به دست آورد. با توجه به نمره نهایی آن برای نیروهای توانمند، مالاگا باید نمونه ای برای دیگر شهرهای اسپانیا باشد، که پایه ای از بهترین نیروهای توانمند (مردم، اقتصاد، ICT) را برای تبدیل شدن به یک شهر هوشمند دارند.

زندگی در پیشرفته ترین شهر اسپانیا

روبرتا بیلیانی رئیس بین المللی اروپا، خاورمیانه و  آفریقا برای IDC Energy Insights توضیح می دهد، که شرایط زندگی در اسپانیا از فناوری های هوشمند پیشه گرفته است. او می گوید: “مالاگا، یک شهر هوشمند است. IDC یک “شهر هوشمند” را به عنوان یک نهاد محلی، منطقه ای، شهر، منطقه یا کشور کوچک تعریف می کند که یک رویکرد جامع برای استفاده از فناوری های اطلاعاتی با تجزیه و تحلیل زمان واقعی دارد، که باعث رشد اقتصادی پایدار می شود. مطالعه در تولید انرژی، تحویل و استفاده، محیط زیست، تحرک، ساختمان ها و دولت بر شش منطقه کلیدی در 44 شهر اسپانیایی تمرکز کرده است.

زندگی در مالاگا

بر اساس شاخص رتبه بندی های هوشمند IDC، مالاگا در حال حاضر “پیشرفته ترین” شهر در اسپانیا است. مالاگا به دلیل نمرات بالا در ابعاد هوشمند، به رغم نمره نهایی آن برای توانایی نیروها (مردم، اقتصاد، اطلاعات و یا فناوری اطلاعات و ارتباطات)، موقعیت شماره 1 را به دست آورد. مالاگا در دو مورد از ابعاد هوشمندانه، یعنی انرژی و محیط زیست، خدمات هوشمند، بسیار خوب عمل کرد. موفقیت آن در انرژی هوشمند و محیط زیست جای تعجب نیست، زیرا پیشگام در تبدیل شدن به یک شهرک سازگار با محیط زیست از طریق پروژه شهری مالاگا است.

زندگی در مالاگا

دامنه های انرژی در اسپانیا

با توجه به دامنه های انرژی و محیط زیست اسپانیا، هدف نهایی این است که 20٪ صرفه جویی در مصرف انرژی را با اتخاذ اقدامات زیر انجام دهند:

  • دستیابی به یکپارچگی مطلوب انرژی های تجدید پذیر در شبکه برق
  • ایجاد ژنراتورهای نزدیک تر به مصرف کنندگان با ایجاد مدل های جدید مدیریت منابع انرژی توزیع شده
  • استفاده از باتری برای ذخیره انرژی تولید شده، به طوری که بعضی از انرژی را می توان بعد از آن برای کنترل آب و هوای ساختمان ها، روشنایی عمومی و حمل و نقل الکتریکی استفاده کرد.
  • بهره گیری از سیستم های هوشمند جدید، سیستم های ارتباطی پیشرفته و کنترل زمان واقعی برای تبدیل عملیات شبکه توزیع برق، امکان مدیریت انرژی جدید و بهبود کیفیت خدمات.

برای آشنایی از هزینه زندگی در اسپانیا مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را در این زمینه به صورت کامل راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده