پردرآمد ترین شغل ها در فرانسه

پردرآمد ترین شغل ها در فرانسه

مدیران بازاریابی باید خلاقیت، تفکر تحلیلی و مهارت های رهبری را برای توسعه استراتژی هایی که با آن ها می توانند به طور موثر خدمات و محصولات خود را ارتقا دهند، ترکیب کنند. اساسا این افراد مسئول ایجاد، اجرا و نظارت بر استراتژی های بازاریابی هستند. آن ها می توانند مسئولیت یک محصول واحد را داشته باشند. مدیران بازاریابی یکی از پردرآمد ترین شغل ها در فرانسه به حساب می آید.

لیست پردرآمد ترین شغل ها در فرانسه

یکی از مشاغل مورد نیاز فرانسه مدیران بازاریابی می باشد، مدیران بازاریابی می توانند به طور متوسط ​​72000 یورو (£ 61،778) درآمد کسب کنند. در نظر داشته باشید که کار برای یک SME می تواند معادل حقوق و دستمزد قابل ملاحظه ای باشد، در حالی که شرکت های بزرگ معمولا سودمندتر هستند. برای تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی، به طور کلی نیاز به یک مدرک لیسانس بازاریابی دارید، در حالی که MBA با تخصص بازاریابی می تواند درب های بیشتری را برای شما باز کند. مدیران بازاریابی نیز باید بسیار متمرکز، تفصیلی و بسیار مشتاق باشند.

مشاغل افسران پلیس در فرانسه

یکی از بهترین مشاغل در فرانسه افسران پلیس هستند، که دو بخش از پلیس فرانسه وجود دارد، پلیس ملی، که نیروی پلیس غیر نظامی است و مسئول شهرها و مناطق روستایی است و ژاندارمری ملی، که بخشی از نیروهای مسلح است و وظایف آن ها شامل جلوگیری از جرم و جنایت و اجرای قانون و نیز تضمین امنیت در فرودگاهها و بنادر است.مشاغل افسران پلیس در فرانسه

همانطور که در اکثر کشورهای اروپایی، کارمند دولتی حقوق خوبی می گیرد و افسران پلیس می توانند به طور قطعی با آن مخالفت نکنند، زیرا آن ها سالانه به مبلغ 74000 پوند (63،500 پوند ) درآمد کسب می کنند. برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس در فرانسه، شما باید یک ملیت فرانسوی باشید. الزامات دیگر عبارتند از بینایی خوب و شرایط جسمانی عالی. افرادی که به این حرفه علاقه مند هستند نیز باید امتحانات کتبی، مصاحبه ها و امتحانات فیزیکی را انجام دهند.

شغل وکالت در فرانسه

اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید، اساسا دو حوزه وجود دارد که در آن وکلا در فرانسه قانون را اجرا می کنند: یکی از حوزه ها شامل کمک و نمایندگی از مشتریان در یک دادگاه قانون است و دیگری شامل وظایفی است که می تواند توسط متخصصان بدون پیش زمینه قانونی مانند طراحی اسناد حقوقی انجام شود. وکلا معمولا به اندازه افسران پلیس حقوق می گیرند حدود € 74،000 ( 63،500 پوند ) در سال. با این حال، آن ها با خطرات کمتری مواجه هستند.

شما باید در مجموع چهار سال در دانشگاه درس خوانده باشید. سه سال اول اجازه خواهد داد که شما مجوز وکالت دریافت کنید، در حالی که سال آخر اساسا یک استاد است که برای دسترسی به نمایندگی مشتری ضروری است. توجه داشته باشید که اگر دارای یک درجه قانونی از کشور دیگری هستید، می توانید مجوز کار دریافت کنید آن هم هنگامی که شما فرمان فرانسوی را می گذرانید.

مشاغل مشاوران مالی در فرانسه

مشاوران مالی اساسا مشاوره مالی را به مشتریان ارائه می دهند. آن ها معمولا با مشتریان خود کار می کنند تا به آن ها کمک کنند پول خود را مدیریت و معمولا اطلاعات و مشاوره در مورد بیمه، صندوق بازنشستگی و پس انداز ارائه می دهند. با توجه به تخصصشان می توانند در مورد سرمایه گذاری، سهام، اوراق قرضه و غیره مشاوره کنند. با توجه به تخصص خود در بخش مالی، مشاورین مالی می توانند به طور متوسط ​​75،000 € (64،400 پوند) کسب کنند. شما نیاز به گرفتن مدرک لیسانس در بخش مالی دارید. یک مدرک کارشناسی ارشد و یک تخصص ممکن است پیشرفت های شغلی را بهبود بخشد، بنابراین قطعا ارزش آن را دارد که این مدرک را بگیرید. مهاجرت کاری به فرانسه به خاطر پایین بودن نرخ بیکاری برای شما میتواند انتخاب مناسبی باشد.

اگر با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید، می توانید با بازار کار در فرانسه به صورت کامل آشنا شوید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشید
    من فوق لیسانس المانی دارم و نزدیک چهار سال است که دارم کار تدریس انجام میدم ولی متاسفانه برای من بیمه ایی رد نشده. شما میدانید برای استخدام مدرس زبان المانی در کشور ترکیه چه کارهایی بایستی انجام داد و چه مدارکی نیاز است. لطفا مرا در این زمینه راهنمایی فرمایید
    با تشکر

    1. با سلام
      ابتدائا اقامت ترکیه را اخذ نمایید و مدارک علمی خود را به تایید اداره کار ترکیه دربیاورید.لازم به ذکر است در صورتی که شما به کار خود تسلط کافی داشته باشید، بسیاری از مراکز تاییدیه اداره کار ترکیه را الزامی نمی دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده