ویزای فیلیپین بدون مصاحبه

ویزای فیلیپین بدون مصاحبه

یک تاییدیه بر روی مدارک مسافرتی، ویزای فیلیپین بدون مصاحبه است که توسط یک مامور کنسولی در یکی از سفارتخانه ها یا کنسولگری های فیلیپین در خارج از کشور اعمال می شود که نشان می دهد درخواست ویزا به درستی مورد بررسی قرار گرفته است و حامل آن مجاز است که به سمت فیلیپین رهسپار شود و از مقامات مهاجرتی فیلیپین در مبادی ورودی، برای ورود به کشور درخواست مجوز کند.

اخذ ویزای فیلیپین بدون مصاحبه

پس از ارسال درخواست، داوطلبان پذیرش لازم است تا یک کپی از گذرنامه خود را نیز ارسال نمایند. اصل گذرنامه تنها برای احراز هویت لازم است. حق سفارت برای درخواست احراز هویت به هر شکل دیگری محفوظ است. درخواست های ناقص پذیرفته نخواهند شد. پروسه صدور ویزا بستگی به ملیت متقاضی دارد. همه مقررات، هزینه ها و خدمات کنسولی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند.

اخذ ویزای فیلیپین بدون مصاحبه

شرایط ویزای دانشجویی در فیلیپین

پروسه برای دانشجویانی که برای ویزای اقامت فیلیپین از طریق تحصیل در فیلیپین درخواست می کنند، به شرح زیر است:

  • درخواست ویزایی که به درستی پر شده و به صورت خوانا تکمیل شده باشد (فرم باید به زبان انگلیسی تکمیل شود.).
  • اصل گذرنامه که حداقل برای شش ماه بعد از مدت اقامت در کشور فیلیپین دارای اعتبار باشد.
  • کپی صفحه اطلاعات و صفحه اصلاحات گذرنامه.
  • نمرات IELTS و TOFEL (الزامات آکادمیک)
  • کپی بلیط سفر (معمولا بلیط الکترونیکی)
  • پرداخت هزینه پروسه

ویزای مسافرتی فیلیپین

بلیط سفر بازگشت یا بلیط سفر بعدی در هنگام ورود به کشور باید به مامور مهاجرت فیلیپین ارائه گردد.  یک “گردشگر خارجی” به عنوان فردی تعریف می شود که بدون توجه به نژاد، جنس، زبان یا مذهب؛ برای اهداف قانونی و غیر مهاجرتی مانند گردش، ورزش، سلامت، دلایل خانوادگی، آموزش یا تحصیل (به استثنای ثبت نام در مدارس به منظور کسب عنوان یا مدرک)، زیارت مذهبی، تجارت، و اهداف فرهنگی و علمی عازم فیلیپین می شود.

ویزای موقت فیلیپین

متقاضیان ویزای مسافرتی موقت معمولا باید در سفارت یا کنسولگری فیلیپین که در محل اقامتشان دارای صلاحیت است، درخواست دهند. در حالی که برخی از متقاضیان ویزا می توانند در هر سفارت یا کنسولگری فیلیپین در خارج از کشور درخواست دهند، متقاضیان دیگر تنها می توانند درخواست ویزای خود را در سفارت یا کنسولگری فیلیپین در کشور مبدا یا محل اقامت قانونی خود ارائه دهند.

اخذ ویزای موقت فیلیپین

درخواست برای ویزای مسافرتی موقت باید به صورت شخصی انجام شود. در مورد افراد کم سن و سالی که سن آن ها از هجده (18) سال کمتر باشد، می تواند درخواست توسط فردی که به نظر مامور کنسولی مسئول رفاه (قیم) او است، انجام شود.کارشناس موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) میگوید: فرد کم سن وسال؛ به استثنای نوزادی که در آغوش است؛ باید برای مصاحبه به همراه شخصی که برای او درخواست کرده است در کنسولگری حاضر شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده