شکل محبوب کسب و کار هنگامی که کارآفرینان حداقل 7500 یورو در دسترس داشته باشند و یک شرکت کوچک یا متوسط ​​را با بیش از 50 سهامدار اجرا کنند، رخ می دهد. بهترین حالت این است که یک شرکت سهامی خاص اسلوونیایی را باز کنید. اگر کارفرمایان هزینه ثبت شرکت در اسلوونی که حداقل 25،000 یورو می باشد را داشته باشند، می توانند یک شرکت سهامی اسلوونیایی  AD را باز کنند.

شرایط و هزینه ثبت شرکت در اسلوونی

مدیریت روزانه در شرکت های اسلوونی می تواند یک مدل یکپارچه (با اداره توسط یک هیئت مدیره) یا مدل دو لایه (با اداره توسط هیئت مدیره و هیئت نظارت) با اعضای سرمایه گذاری شده برای مدت حداقل شش سال باشد. تصمیمات مهم نیز توسط مجمع عمومی سهامداران گرفته شده است.

حداقل شرکا می توانند مشارکت عمومی Slovenian را تشکیل دهند که مسئولیت شرکت را برعهده دارد. بدانید که حداقل سرمایه برای این نوع کسب و کار ضروری است، اما در صورت انحلال، دارایی های شرکا می تواند برای تامین بدهی استفاده شود. شرکا به مجموعه قوانینی که در توافقنامه مشارکت ایجاد شده است، احترام می گذارند. همه شرکا می توانند بخشی از هیئت مدیریت باشند.

ثبت شرکت در اسلوونی

شکل دیگری از مشارکت، مشارکت محدود Slovenian توسط یک شریک غایب است که باید در این نهاد شرکت کند و مسئولیت بدهی های شرکت را در حد سهم خود و یک شریک عمومی با مسئولیت نامحدود در مشارکت بر عهده بگیرد. تنها شرکای عمومی می توانند تمام تصمیمات مدیریتی را اتخاذ کنند و در صورتی که نتوانند بخشی از این نهاد را بخرند، شرکت منحل است. مشارکت محدود Slovenian توسط سهام حداقل پنج عضو در اسلوونی تشکیل شده است و تعهدات اعضا از طریق میزان کمک به سرمایه تعیین می شود. کارشناسان ما در ثبت شرکت در اسلوونی می توانند به شما در انتخاب بهترین نوع شرکت برای اهداف کسب و کار شما کمک کنند.

ثبت شرکت در اسلوونی

 

ادغام شرکت در اسلوونی

همه اشخاص باید روند ادغام یک شرکت جهت کار در اسلوونی را با تهیه پیش نویس قانون اساسی و مقررات شرکت های محدود و یا منشور شرکت های سهامی آغاز کنند. در این اسناد، نام شرکت، آدرس ثبت شده، ساختار آن، جزئیات مربوط به سهام، جزئیات مربوط به سرمایه، اطلاعات مربوط به اعضا و حقوق آنها، اطلاعات مربوط به روند تحول و انحلال، تعیین می شود. افتتاح حساب بانکی نیز گام مهمی در روند تشکیل شرکت Slovenian است.

سرمایه ثبت شرکت در اسلوونی

حداقل سرمایه ثابت برای یک شرکت محدود در اسلوونی 7،500 یورو است در حالی که یک شرکت سهامی اسلوونی باید حداقل 25،000 یورو را تحویل دهد و حداقل یک چهارم از این مبلغ باید در حساب بانکی تازه باز شده، باشد. سرمایه را می توان با پول نقد و یا دارایی ها تشکیل داد. به عنوان یک مقصد تحصیلات عالی، اسلوونی نیز فرصت های زیادی برای سرمایه گذاران ارائه می کند. از سال 2004 اسلوونی، بسیاری از معاهدات را در تلاش برای جذب سرمایه گذاری امضا کرده است. سرمایه گذاران بیشتر در بخش های زیر فعالیت می کنند: خدمات، مواد شیمیایی و خرده فروشی. مالیات شرکت در اسلوونی 28 درصد است.

جهت کسب اطلاع از ثبت شرکت و همچنین شرایط مهاجرت به اسلوونی می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده