هزینه تحصیل در دانشگاه کلگری کانادا

هزینه تحصیل در دانشگاه کلگری کانادا

دانشجویانی که در رشته کارشناسی (کارشناسی ارشد یا دکترا) برنامه ریزی تحصیل در خارج از کشور را می کنند، لازم است هزینه های تحصیلی سالانه را ارزیابی کنند. تمام هزینه تحصیل در دانشگاه کلگری کانادا بر اساس چهار امتیاز، یک سوم در پاییز، یک سوم در زمستان، یک ششم در بهار و یک ششم در تابستان برنامه ریزی می شود.

بررسی هزینه تحصیل در دانشگاه کلگری کانادا

دانشجویان باید قبل از اقدام هزینه های تحصیل در کانادا در دانشگاه کلگری این کشور که در ادامه آورده شده است، را ارزیابی کنند. دانشجویان در برنامه های کارشناسی ارشد بر پایه پایان نامه (به استثنای MBA) هزینه های تحصیلی برای سال اول را ارزیابی می کنند. بعد از سال اول، هزینه های مستمر سالانه اعمال خواهند شد. دانشجویانی که در برنامه MBA مبتنی بر پایان نامه هستند، هزینه های تحصیلی کامل در سال های اول و دوم را پرداخت می کنند. پس از سال دوم، هزینه های دائمی اعمال خواهد شد.

هزینه دوره دکترا در کلگری کانادا

دانشجویان باید هزینه تحصیل در کانادا در مقطع دکتری را تا شروع دوره بلافاصله پس از پذیرش ارزیابی کنند (بهار/ تابستان به عنوان یک اصطلاح محاسبه می شود). در تمام سالهای بعد دانشجویان سالانه هزینه های مستمر را پرداخت خواهند کرد. دانشجویان در دوره های مبتنی بر دوره، هزینه های تحصیلی را بر اساس سطح پرداخت می کنند. بنابراین، دانشجویان مقطع کارشناسی دوره تحصیلات تکمیلی 600 ذلار یا بالاتر را بایستی پرداخت کنند.

هزینه دوره دکترا در کلگری کانادا

هزینه دوره های تحصیلی در کلگری کانادا

علاوه بر هزینه های تحصیل، دانشجویان دوره های حسابرسی باید هزینه های عمومی را پرداخت کنند. برای دوره هایی با ارزیابی هزینه های دیفرانسیل (به عنوان مثال، دوره های MBA) یک دانش آموز که دوره را حسابرسی می کند، نصف هزینه درس فعلی و نصف مبلغ دیفرانسیل فعلی را ارزیابی خواهد کرد. هزینه های دیفرانسیل ممکن است برای دوره های ارائه شده توسط برخی از دانشکده ها یا برنامه ها ارزیابی شود. تمام دانش آموزان ملزم به پرداخت هزینه های زیر می باشند:

  • هزینه تحصیل در کانادا دانش آموزان بین المللی مستقل 3 واحد (نیمه دوره): 714.78 تا 1،622.64 دلار
  • هزینه تحصیل 6 واحد (دوره کامل) : $ 1،429.56 تا $ 3،245.28
  • هزینه کارآموزی فارغ التحصیل 1.5 واحد (دوره سه ماهه): 357.39 $ تا $ 811.32

همه دانشجویان فارغ التحصیلی هر ساله هزینه های عمومی را می پردازند که بدون اطلاع قبلی تغییر می کند. این شامل بیمه گروهی، بیمه بهداشت، تفریحگاه پردیس و هزینه های دیگر است. اگر می خواهید تحصیل رایگان در کانادا را تجربه کنید بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده