مهندسی عمران روسیه

مهندسی عمران روسیه

ساخت و ساز صنعتی و ساختمانی، به صورت کاملا تخصصی اولین موردی بود که دانشجویان رشته معماری و مهندسی عمران در دانشکده های روسی تجربه کردند و جهت حضور در بازار کار و کسب مهارت های لازم آماده شدند. هدف از تاسیس دانشگاه علم و صنعت روسیه در سال 1914، ترویج علم، تحقیق و نوآوری و همچنین تسهیل نیازهای بازار در زمینه هایی بود که دانشجویان را مجهز به مهارت های مستقیم می کرد. از این رو در این مقاله از موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی به بررسی شرایط تحصیل رشته مهندسی عمران روسیه برای متقاضیان محترم پرداخته ایم.

شرایط تحصیل رشته مهندسی عمران در روسیه

افراد با توجه به ساخت و ساز و نگهداری زیرساخت های عمومی جمعیت اغلب انتخاب می شود که در زمینه مهندسی عمران تحصیل کنند. برخی از ترجیحات تخصص در مهندسی عمران عبارتند از مهندسی زیست محیطی، زمین لرزه و منابع آب.هدف از این برنامه آماده سازی علم در مهندسی عمران با سطح بالای دانش در زمینه مدیریت و پروژه های ساختمانی سازمانی طراحی ساختمان ها و سازه ها است. پس از فارغ التحصیلی، شرکت کنندگان دانش و مهارت های لازم برای موفقیت حرفه ای آینده در ساخت و ساز را به دست خواهند آورد. در نتیجه فارغ التحصیلی این برنامه، مهارت های علمی دانشجویان در :

  • طراحی و تجزیه و تحلیل ساختارهای ساختمانی و ایجاد خدمات و امکانات؛
  • مدل سازیی سه بعدی ساختمان ها و سازه ها ( مهارت های BIM)
  • توسعه فن آوری های کارآمد انرژی و راه حل های ساخت و ساز؛
  • سازماندهی، برنامه ریزی و مدیریت پروژه های سرمایه گذاری و ساخت و ساز؛
  • انتشارات و تحقیقات علمی

لیست برنامه های اصلی:

  • ساخت و ساز صنعتی و عمران؛
  • ساخت و ساز هیدروکنولوژی؛
  • خدمات ساختمانی شهری و مهندسی؛
  • مهندسی مصالح ساختمانی؛
  • انتقال گرمایشی تامین گاز و تهویه؛
  • تامین آب و سیستم های تصفیه پساب؛
  • مکانیزاسیون و اتوماسیون ساخت و ساز؛
  • طراحی ساختمان ها؛
  • تحقیق و مدیریت املاک و مستغلات؛
  • اقتصاد و کنترل در ساخت و ساز؛
  • مدیریت (ساخت و ساز)؛
  • ماشین آلات راه و ساختمان؛
  • ماشین آلات مکانیک و تولید مهندسی صنایع مصالح ساختمانی.
شرایط تحصیل رشته مهندسی عمران در روسیه
شرایط تحصیل رشته مهندسی عمران در روسیه

شرایط اخذ پذیرش رشته مهندسی عمران از دانشگاه های روسیه

پذیرش در مهندسی عمران به صورت خودجوش و رایگان صورت می پذیرد. دولت روسیه سالانه یک سهمیه را برای دانشجویان خارجی اختصاص می دهد. بعضی از دانشگاه ها آموزش رایگان بدون حمایت دولت نیز ارائه می دهند. برای ورود به دانشگاه، باید امتحان پذیرش را قبول شوید، تعداد امتیازات تعیین شده را بدست آورید و به زبان روسی مسلط شوید. دوره های آماده سازی برای کمک به دانشجویان آینده نگر برای بهبود سطح زبان و ارتقاء رشته های اولیه که شامل فهرست امتحان ثبت نام (ریاضی، فیزیک، و غیره) سازماندهی شده است، همچنین می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید. برای دریافت اطلاعات در مورد اشکال و شرایط تحصیل، لطفا یک حساب شخصی در وب خود ایجاد کنید و درخواست ها را مستقیما به دانشگاه ارسال کنید.

دوره آمادگی برای تحصیل در روسیه دوره ی فشرده ی نه ماهه در روسیه و چندین حرفه ی حرفه ای، یک گزینه ی آموزش کلاسیک آماده ی آموزشی می باشد. علاوه بر این، دانشگاه ها رویدادهای مختلف را برای کمک به دانشجویان آینده نگر در مورد فرهنگ و آداب و رسوم روسیه و تطبیق آنها با محیط جدید تسهیل می کنند. اکثر دانشگاه ها دوره های آمادگی برای سطوح مختلف تحصیلی را ارائه می دهند (برای مثال برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد). طبق معمول، دوره های آموزشی در ماه سپتامبر-اکتبر آغاز می شود و در ماه ژوئن-جولای به پایان می رسد. با این حال، بسیاری از دانشگاه ها مایل به ثبت نام دانشجویان در گروه های آماده سازی در اوایل پاییز هستند. برای جزئیات و مهلت درخواست با کارکنان دانشگاه تماس بگیرید.شرکت کنندگان در این برنامه دارای مدرک لیسانس و کارشناسی ارشد در مهندسی عمران یا معادل آن در زمینه موضوع مرتبط هستند. آنها باید زبان انگلیسی روانی به عنوان زبان خارجه داشته باشند ، نیازی به مدرک تافل و آیلتس نیست.

بهترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل رشته مهندسی عمران

دانشگاه های عمران و معماری

در اینجا لیست کامل دانشگاه های مهندسی عمران و معماری روسیه موجود است.

  • دانشگاه دولتی ایوانوفو، دانشگاه مهندسی معماری و عمران
  • دانشگاه دولتی مهندسی معماری و عمران کازان
  • موسسه معماری مسکو (آکادمی دولتی)
  • موسسه ارتباطات و مهندسی عمران مسکو
  • دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو
  • دانشگاه دولتی مهندسی معماری و عمران پنزا
  • آکادمی دولتی معماری و مهندسی عمران روستوف
  • دانشگاه دولتی مهندسی عمران روستوف
  • دانشگاه دولتی معماری و مهندسی عمران سنت پتزبورگ
  • دانشگاه دولتی معماری و مهندسی عمران سامارا
  • دانشگاه دولتی معماری و مهندسی عمران تومسک
  • دانشگاه دولتی معماری و مهندسی عمران تیومن
  • آکادمی دولتی معماری و هنر یورال
  • دانشگاه دولتی معماری و مهندسی عمران ولگوگراد
  • دانشگاه دولتی معماری و مهندسی عمران ورونژ

تحصیل رشته مهندسی عمران در روسیه به زبان انگلیسی

مهندسی عمران یک رشته تحصیلی بسیار محبوب است. تحصیل در روسیه (به انگلیسی) در چندین دانشگاه در مناطق مختلف انجام می شود. آموزش و پرورش به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا به انجام طراحی و ساخت و ساز، تولید و فن آوری، تولید و مدیریت، خدمات و عملیات، فعالیت های پژوهشی تجربی، در شرکت های طراحی و ساخت و ساز برجسته کار کنند.

برنامه های آموزشی دانشگاهی متخصصین آموزش در:

  • احداث ساختمان ها و سازه های منحصر به فرد ساخت و ساز پل ها و جاده ها؛
  • ساخت جاده ها و راه آهن؛
  • طراحی و ساخت خطوط لوله؛
  • طراحی و نگهداری سیستم های مسکن و خدمات؛
  • طراحی امکانات صنعتی؛ ساخت و ساز ساختمان های مسکونی، طراحی و ساخت امکانات ویژه (ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها، پایانه های گمرکی)؛ ترتیبات انبارها و پایانه های لجستیک.

کارشناسی ارشد در حفاظت از منابع و ایمنی زیست محیطی در برنامه مهندسی عمران بر توسعه مهارت های فارغ التحصیل از طراحی و ساخت ساختمان های کارآمد انرژی متمرکز است. دانشجویان دانش خود را در مورد اصول ایمنی محیط در مهندسی عمران ارتقا می دهند.پس از اتمام برنامه، دانشجویان آماده اند تا مشکلات را در چنین مناطق حرفه ای گرا به عنوان فعالیت نوآورانه، کار بررسی و ارزیابی اولیه ارزیابی کنند.فارغ التحصیلان حفاظت از منابع و ایمنی زیست محیطی در برنامه مهندسی عمران، مشاغل مربوط به ساختمان های انرژی و کارآمد صنعتی و سازه های زیست محیطی، مصالح ساختمانی مدرن،محصولات و سازه ها را پیدا خواهند کرد.

بازار کار رشته مهندسی عمران در روسیه

براساس آمار اولیه Rosstat (خدمات فدرال آماری) که توسط آژانس PMR گزارش شده است ، در سال 2017 بازده ساخت و ساز روسیه با 1.4 درصد کاهش در سال مواجه شد (در مقایسه با -2.2 in در سال 2016) ، تأیید کننده روند منفی است که در سال 2013 آغاز شد. این قضیه با رشد ارزش از 102.77 میلیارد یورو در سال 2016 به 107.65 میلیارد یورو در سال 2017 در تضاد است.طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط EECFA (انجمن پیش بینی ساخت و سازهای اروپای شرقی) ، در سال های 2018 و 2019 بهبودی كوچك (به ترتیب 1/0٪ و + 1.8٪) ، عمدتاً ناشی از پروژه های بزرگ در بخش مهندسی عمران ، پیش بینی می شود .بخش جدید ساخت و ساز مسکن در سال 2017 شاهد کاهش انقباض در سال گذشته بود. قیمت خانه های جدید از 1،167،000 در سال 2016 به 1111.400 در سال 2017 کاهش یافت. در همین زمان ، حجم ساخت مسکن به 78.6 میلیون متر مربع در مقایسه با 80.2 میلیون متر مربع سال 2016 کاهش پیدا کرد.

براساس ارقام منتشر شده توسط آژانس روسیه برای وام مسکن ، انتظار می رود این بخش در سال 2018 با حجم ساخت مسکن 88 میلیون متر مربع بهبود یابد. تا سال 2023 حجم سهام مسکن در روسیه به 4.1 میلیارد متر مربع خواهد رسید ، 18٪ بیشتر از سال 2017. با ادامه رشد تقاضا برای مسکن که از قدرت خرید بالاتر خانواده ها و در دسترس بودن وا مسکن یارانه ای، پیش بینی ها برای سال 2019 نیز خوب است. براساس آمارهای EECFA، درصد خانوارهایی که قادر به خرید خانه هستند ، قرار است از 35.6٪ در سال 2016 به 55.2٪ در سال 2019 افزایش یابد و این تعداد فروش مسکن را به 980،000 (در مقایسه با 620،000 در سال 2016) افزایش دهد.

بازار کار رشته مهندسی عمران در روسیه
بازار کار رشته مهندسی عمران در روسیه

در چند سال آینده فرصت های عظیمی در زیرساخت های توسعه روسیه وجود دارد. شرکت به این دلیل مهم است که بخش اعظمی از این زیرساخت ها به پایان رسیده است و نیاز به ثبات دارد تا اطمینان حاصل شود که می تواند بارهای تحمیل شده توسط ترافیک و ساخت و ساز را تحمل کند. تخصص برجسته ، محصولات و راه حل های لازم برای این الزامات توسط Tensar ایجاد شده و بیش از 30 سال در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

در عین حال ، کار در روسیه ساختار صنعت مهندسی عمران و روش تجارت خود را در این کشور برای پروژه هایی که نیاز به تفاهم و تعهد بلند مدت ، دارد. دسترسی به این بازار بدون پشتیبانی مداوم و ابتکارات بی شماری UKTI و همچنین از طریق سفارت انگلیس در مسکو امکان پذیر نیست.Tensar با چالش های مداوم در زمینه تجارت در روسیه روبرو است ، مانند پذیرش روش های طراحی اتحادیه اروپا برای سازه های مهندسی عمران ، مسائل مربوط به مالکیت معنوی ، تقاضای صدور گواهینامه از سوی مراجعان بزرگ ، تعصب تولید کننده محلی و تاکتیک های مذاکره.راه حل اصلی برای غلبه بر این چالش ها ، ایجاد روابط عالی کاری با شرکای محلی گراند ماسار است. بدون شرکای مناسب ، تجارت بسیار دشوار است.

رتبه و رنکینگ دانشگاه های روسیه برای تحصیل رشته مهندسی عمران

دانشگاه تایمز تحصیلات عالی رتبه دانشگاهی ۲۰۱۹ شامل بیش از ۱۲۵۰ دانشگاه است و این بزرگترین جدول لیگ جهانی ما تا به امروز است.تدریس، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. این تنها جدول عملکرد جهانی دانشگاه برای قضاوت دانشگاه های تحقیقاتی در همه ماموریت های اصلی خود است: ما از ۱۳ شاخص عملکرد با دقت کالیبراسیون استفاده می کنیم تا مقادیر جامع تر و متعادل تر را که دانشجویان، دانشگاهیان، رهبران دانشگاه ها، صنعت و دولت ها دارند، ارائه دهند.
محاسبه رتبه بندی در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت خدمات حرفه ای pricewaterhousecoopers (PWC) مورد ارزیابی قرار گرفته است، و این تنها رتبه بندی دانشگاه های جهانی است که به بررسی کامل و مستقل این طبیعت می پردازد.

آموزش تخصصي توسط:

امانوئل کانت دانشگاه فدرال بالتیک (ساخت و ساز صنعتی و عمران)

رتبه بندی دانشگاه های جهانی ۷۲۱

رتبه تدریس ۴۹۷

رتبه بندی پژوهش ۷۷۴

دانشگاه پلی تکنیک پترزبورگ (مهندسی عمران، توسعه فن آوری های پایدار ساختمان، بهره وری انرژی)

رتبه کشوری ۱۲

رتبه جهانی ۹۳۳

دانشگاه ایالتی اورال جنوبی (عمران)

رتبه کشوری ۱۷

رتبه جهانی ۱۲۳۸

دانشگاه بین المللی فرند شیپ روسیه (گاز، زیرزمینی، رودخانه، مهندسی عمران و سایر سازه ها).

رتبه کشوری ۱۳

رتبه جهانی ۹۷۴

هزینه تحصیل رشته مهندسی عمران در روسیه

مهندسی به عنوان یک حرفه فرصت های زیادی را ارائه می دهد و هرگز از مد خارج نمی شود و به یک نقطه اشباع نمی رسد. روسیه همیشه برای تحصیلات سطح بالا در حوزه های مختلف مهندسی مشهور بود و بسیاری از دانشگاه های آن به عنوان مدارس تعالی آموزشی در نظر گرفته می شوند. . تاریخچه طولانی مدت این دانشگاه ها نمونه های بسیاری از ایجاد تعداد زیادی از کمک های علمی شناخته شده جهان در توسعه زمینه های مختلف مانند مهندسی عمران ، کشف منابع جدید انرژی ، حل مشکلات جدید علمی و فناوری ، اجرای روش های جدید تولید ، توزیع و مصرف انرژی ، به وجود آورده است.

هدف این دانشگاه ها آموزش مهارت های فنی و حرفه ای با زمینه تئوری محکم جهت بهبود و گسترش مهارت در مشاغل مختلف می باشد. مهم ترین وظیفه فارغ التحصیلان این است که مفاهیم پایه ای را با مهارت مهندسی ادغام کنند تا مشکلات علم معاصر و صنایع مدرن را حل کنند.شهریه برنامه های کارشناسی ارشد در هر سال تحصیلی 2500 تا 9000 دلار است. شهریه برنامه های تحصیلات تکمیلی از 3000 دلار تا 6000 دلار برای هر دانشگاهی (بسته به تخصص) متغیر است.

با وجود اطلاعاتی که به شما دادیم شاید بپرسید که تحصیل و زندگی در روسیه چگونه است و حتی این که چطور می توانید در این کشور به کار و تحصیل همزمان بپردازید، این سوال برای اکثر افرادی که قصد مهاجرت به روسیه را دارند پیش می آید و ما در این مطلب از موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در جهت ارائه بهترین راهکارها در تمامی این زمینه های مهندسی عمران روسیه کوشیده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده