مهاجرت به نروژ از طریق تخصص

مهاجرت به نروژ از طریق تخصص

اگر در مورد مهاجرت به نروژ از طریق تخصص فکر میکنید و برای درخواست اقامت دائم نروژ به دنبال شهروندی نروژ هستید، پس نیاز است تا حتما به قوانین به روز و الزامی اداره کل اتباع خارجه کشور مقصد توجه کافی داشته باشید. ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر به شما کمک می کنیم تا وضعیت ثبت نام جدید برای مهاجرت به نروژ از طریق تخصص را دنبال کنید. در موسسه توسعه گران مهر ما از بسیاری جهات  از متقاضیان حمایت می کنیم و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای شاد با روند مهاجرت خود داشته باشید.

مهاجرت به نروژ از طریق تخصص

آیا می خواهید به عنوان کارگری حرفه ای و ماهر به عنوان یک فرد ایرانی در نروژ مشغول به کار شوید و هزینه زندگی در نروژ را برای خود تامین کنید؟

اگر شما یک فرد دارای تحصیلات عالی می باشید و تحصیل کرده هستید می توانید به عنوان یک شخص حرفه ای برای کار در نروژ درخواست اقامت داده و دست به کار شوید. که در این صورت پس از طی روند و مراحل و بررسی دقیق در صورت کسب تاییدیه به شما شغل و یا حرفه ای پیشنهاد می شود و همچنین شما می توانید به عنوان سرمایه گذار کسب و کار شخصی خود را داشته باشید اما این را در نظر بگیرید که شما تقربا برای هر کاری در نروژ باید یک کارفرما برای خود داشته باشید.

معیارها به صورت زیر می باشند و با داشتن آنها شما می توانید به مشاغل زیر وارد شوید:

  1. شخص می تواند زیر نظر یک کارفرما نروژی در یک شرکت معتبر مشغول به کار شود.
  2. می توانید جزو کارکنان و کارمندان یک شرکت خارجی در نروژ باشید و در آنجا مشغول به کار شوید.
  3. می توانید درخواست دهید جزو خدمه دولتی مانند نیروی دریایی باشید
  4. ورزشکار و یا مربی حرفه ای باشید که در این صورت باید مدارک و سوابق خود را که مورد تایید هر دو کشور باشند را ارائه دهید.
  5. آشپز حرفه ای بومی و یا سرآشپز باشید.
  6. می توانید در سیستم آموزشی به عنوان معلم و مربی و استاد فعالیت کنید.

شرایط کلی و عام مهاجرت به نروژ از طریق تخصص

  1. باید ابتدا هزینه درخواست خود را پرداخت کنید.
  2. مدارک تحصیلی و مدارک مربوط به حرفه خود را باید ارائه دهید که پس از تحقیق و بررسی دقیق مورد تایید قرار میگیرند و پذیرفته می شوند
  3. حداقل یک برنامه آموزشی سه ساله به صورت حرفه ای در مورد حرفه ای که پیش میگیرد باید دیده باشید به عنوان مثال در حرفه نجاری و یا خدمات درمانی و یا هرچیز دیگری.
  4. داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی به عنوان مثال داشتن مدرک معتبر کارشناسی در پرستاری و غیره
  5. داشتن مدرک و سابقه کاری که نشان دهد شما به مدت چند سال مشغول به کار بوده اید و تجربه کافی در این زمینه را داشته اید که باید تایید شده و معتبر باشد.
شرایط کلی و عام مهاجرت به نروژ از طریق تخصص
شرایط کلی و عام مهاجرت به نروژ از طریق تخصص

برای درخواست ویزا باید اسناد و مدارک مطرح شده را ارائه دهید:

هنگامی که به دفتر کنسولگری می روید باید لیست مدارک به صورت اصل و کپی آن ها را به مامور مرتبطه ارائه دهید. همچنین باید مدارک را به صورت اصل و به صورت ترجمه شده چه به زبان انگلیسی و یا به زبان نروژی ارائه دهید. اگر شخصی به عنوان کارفرما یا رئیس بخواهد شما را دعوت به کار در نروژ کند باید کپی تمام مدارک شما را از جمله مدارک تحصیلی و فردی و تجربه و سوابق کاری شما را داشته باشد. شما باید در تمام مراحل اصل و کپی مدارک خود را به همراه ترجمه به همراه داشته باشید تا در مواقع لزوم ارائه دهید.

توجه داشته باشید که سفارت ها و شرکت های مختلف ممکن است مدارک متفاوتی را بخواهند، پس قبل از دست به کار شدن توضیحات مربوطه را مطالعه کنید و برای کسب اطلاعات کامل درباره شرایط مهاجرت به نروژ به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه فرمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده