مهاجرت به ایرلند

مهاجرت به ایرلند

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48405″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]
بیش از 40،000 نفر از سراسر جهان برای زندگی و کار در سال 2014 به مهاجرت به ایرلند روی آوردند و این تعداد همچنان در حال رشد می باشد. این که آیا شما یک تازه فارغ التحصیل هستید و امیدوار هستید یک سال در ایرلند  تجربه های ارزشمندی کسب کنید، یک جستجوگر حرفه ای هستید که به دنبال حرفه ای برای سطح بالاتر هستید یا حتی فکر ساخت خانه ای در ایرلند برای خود و خانواده ی تان هستید، شما از کشور ایرلند استقبال خواهید داشت (البته باید هزینه زندگی در ایرلند را نیز در نظر بگیرید ) که از طریق یک پروسه ی مهاجرت ساده پشتیبانی می شود.

مهاجرت به ایرلند

اگر از منطقه ی اقتصادی اروپا ( کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا و نروژ، ایسلند و لیختن اشتاینی) یا سوئیس آمده اید، شما در حال شانس هستید. شما به ویزای ایرلند یا مجوز کار نیاز ندارید. فقط پرواز، این ساده است.

اگر برای بیش از سه ماه از خارج از EEA یا سوئیس مهاجرت به ایرلند انجام دهید، فرایند انتقال به ایرلند را بسیار ساده تر از آن خواهید یافت که بتوانید برای سایر کشورها اقدام کنید. شما ممکن است به ویزای ایرلند نیاز داشته باشید، بسته به اینکه از کجا حرکت می کنید، و شما قطعا نیاز به ویزای کاری دارید.
یک ویزا اجازه می دهد تا شما به یک کشور وارد شوید، در حالی که یک مجوز اشتغال اجازه می دهد تا شما در طول اقامت خود کار کنید. پروسه های درخواست برای ویزا و مجوز استخدام جداگانه هستند و توسط دو اداره دولتی مختلف اعطا می شوند.
اگر همسر یا همسر شهروندی شما یک شهروند اتحادیه ی اروپا است، ممکن است بتوانید روند پروسه ی روادید / مجوز کار را لغو کنید. در این مورد، برای کسب اطلاعات بیشتر، با کشور عضو صدور کارت اقامت تماس بگیرید.

ویزای ایرلند

پیش از مهاجرت به ایرلند لیستی از ملیت هایی که ویزا را نیاز دارند، می توانید در اینجا پیدا کنید. اگر کشور شما در فهرست نیست، شما نیازی به ویزا ندارید! اگر شما ملیت یکی از کشورهای موجود در لیست هستید، برای سفر به ایرلند به ویزا نیاز خواهید داشت. اگر قصد دارید تا کمتر از 3 ماه اقامت داشته باشید، باید برای ویزای کوتاه مدت اقامت C درخواست کنید.  کسانی که قصد دارند برای مدت بیش از 3 ماه کار کنند و در ایرلند زندگی کنند، باید برای ویزای D طولانی مدت درخواست کنند.

ویزای ایرلند توسط وزارت دادگستری صادر می شود. شما می توانید درخواست آنلاین خود را از کشور خودتان تهیه کنید.
اجازه ی کار برای ایرلند
مجوز های استخدام توسط وزارت کار، کارآفرینی و نوآوری صادر می شود. هنگامی که یک کارمند دارای مجوز اشتغال و کار است، همان حقوق کار در ایرلند را به عنوان شهروند ایرلندی دارد. انواع مختلفی از مجوز استخدام وجود دارد، اما برای کسانی که به دنبال ورود به صنعت فناوری هستند، دو مسیر اصلی وجود دارد. اجازه ی استخدام مهارت های ویژه و اجازه ی استخدام عمومی.

مهاجرت به ایرلند

مجوز استخدام مهارت های ویژه در ایرلند

این مجوز جایگزین کارت سبز ایرلند است. این مجوز فقط برای افرادی است که در حرفه های لیست مشاغل مجرب با مهارت بالا مشغول هستند. این مجوز، فرصت ویژه ای را برای کسانی که در صنایع تکنولوژیکی مشغول به کار هستند، فراهم می کند، زیرا مهارت های زیادی در بازار کار ایرلند، از جمله: طراحی وب و حرفه های توسعه، برنامه نویسی و سایر حرفه های ICT، در تقاضای بالا وجود دارند.
تعدادی  مزایا در هنگام انتخاب مجوز استخدام مهارت های ویژه وجود دارد:

  • بدون آزمون بازار کار می باشد، و روند را سریعتر و ساده تر می کند
  • این مجوز، اجازه می دهد تا صاحب مجوز بلافاصله برای وابستگان خود درخواست پیوستن دهد، و یک بار در ایرلند، وابستگان می توانند برای مجوز کار وابستگی / شریک / همسر درخواست کنند. این درخواست رایگان است
  • صاحبان مجوز استخدام مهارت های ویژه می توانند پس از 2 سال زندگی قانونی در ایرلند برای اقامت درخواست دهند. دارندگان مجوز های دیگر باید 5 سال صبر کنند
  • حقوق سالانه برای شغل ارائه شده باید حداقل 30،000 یورو باشد.

متقاضی باید یک پیشنهاد شغلی 2 ساله را داشته باشد، اما تنها انتظار می رود که حداقل 12 ماه با کارفرما بماند. پس از این دوره، دارنده ی مجوز می تواند کارفرمایان را عوض کند، اگر یک درخواست جدید برای مجوز اشتغال ایجاد شود.  متقاضی می تواند شغلش را به یک شغل مشابه یا یک شغل در یک منطقه ی دیگر که در لیست مشاغل مناسب می باشد، تغییر دهد.
هزینه ی این مجوز 1000 € است، اما اگر ناموفق باشد، 90٪ به کارکنان به صورت بالقوه بازپرداخت خواهد شد.

مجوز استخدام عمومی در ایرلند

این مجوز به دارنده اجازه می دهد تا برای استخدام در طیف گسترده ای از زمینه ها، به استثنای مواردی که در لیست است که شامل موارد غیرقابل قبول اشتغال برای مجوز استخدام می باشد، را اقدام کند.
حقوق سالانه برای کار باید حداقل 30،000 یورو باشد. در موارد خاص، هزینه ی سالیانه مورد نیاز ممکن است به 27000 یورو کاهش یابد. اگر فکر میکنید شرایط مهاجرت ایرلند را دارید هم اکنون با مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس گرفته و از آنها ذر زمینه ی مهاجرت به ایرلند مشاوره بگیرید .

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ animation=”rda_bounceInRight”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48240-button”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48405″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده