اگر شما انتخاب می کنید در یک کشور غیر انگلیسی مانند چین تحصیل کنید و دوره ها به زبان انگلیسی تدریس نمی شود، مانع زبان را می توان یکی از معایب تحصیل پزشکی در چین دانست. باید قطعا قبل از رفتن به خارج از کشور این موضوع در نظر گرفته شود، که به عنوان سازگاری با فرهنگ جدید آسان نیست.

مطالب مرتبط:

مهاجرت به چین

تحصیل در چین

مهاجرت تحصیلی به چین

تابعیت و شهروندی چین

شرایط و معایب تحصیل پزشکی در چین

اگر اعتبار درجه شما تنها در چند کشور معتبر باشد، تشخیص مدرک شما از سوی کشورهای دیگر بی ارزش خواهد بود. در چین، اگر دانشگاه شما در شورای پزشکی ثبت شده باشد، دارنده مدرک پزشکی از خارج از چین باید از طریق یک آزمون به نام FMGE مدرک خود را معادل سازی کند. بنابراین این کمبود مهم بعدی جهت تحصیل دکترا در چین است. ویزای کار به راحتی در بسیاری از کشورها صادر می شود. شما نمی توانید پس از تحصیل در چین در این کشور کار کنید تا بتوانید هزینه زندگیتان را در بیاورید. بنابراین این معلوم می شود که بزرگترین مشکل و ضرر مطالعه پزشکی در چین این است، که شما اجازه ماندن و کار کردن در این کشور را ندارید.

معیار پزشکی در چین

پس از گذراندن مدت زمان طولانی در چین و بازگشت به کشور خود، ممکن است دچار شوک فرهنگی معکوس شوید. اعتقادات شما ممکن است با اعضای خانواده و دوستان شما همخوانی نداشته باشد. قطعا راه زندگی و تفکرات شما تغییر کرده است. گرانی یک معضل جهت ادامه تحصیل در چین است که باید مورد بحث قرار گیرد.

معیار پزشکی در چین

بنابراین قبل از شروع برنامه ریزی، اطمینان حاصل کنید که این 5 معیار مطالعه در خارج از کشور را در نظر داشته باشید:

  • موانع زبان و شوک فرهنگی
  • تحصیل در خارج از کشور گران است.
  • مدرک شما ممکن است منتقل نشوند یعنی اعتبار نداشته باشد.
  • بیمه درمانی کشور شما ممکن است در خارج از کشور شما را پوشش ندهد.
  • ارتباطات موثر برای موفقیت شما به عنوان تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان ضروری است.

اگر از هزینه زندگی در چین اطلاعاتی را در دست ندارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده