موسسه فدرال میکروسکوپ چشم S.Fyodorov بزرگترین پایه تشکیل پتانسیل علمی چشم پزشکان روسیه است. طی 5 سال گذشته، 10 نفر از پزشکان مرکز چشم پزشکی فیدوروف روسیه و 86 نفر از کاندیدان علوم پزشکی، 80 مقاله و کتاب های درسی منتشر شده و بیش از 2000 مقاله علمی، 430 اختراع همگی در این موسسه ثبت شده اند.

تحصیل در  مرکز چشم پزشکی فیدوروف روسیه

کارکنان موسسه فیدوروف،102 استاد و دکترای علوم، 40 پزشک متشکل از کارشناسان و کارشناسان علم فدراسیون روسیه هستند. سالانه موسسه فدرال میکروسکوپ چشم S.Fyodorov سازماندهی هفت نشست علمی ملی را با شرکت های بین المللی برگزار می کند. یکی از آنها “سخنرانی های فدوروف” است که هدف آن حفظ حافظه دانشمندان برجسته و بنیانگذار کنفرانس پروفسور S. N. Fyodorov. می باشد. هزاران نفر از متخصصان در هر کنفرانس شرکت می کنند، نمایندگان برجسته چشم پزشکان روسی و خارج از کشور برای جمع آوری اطلاعات در مورد دستاوردهای اخیر در درمان بیماری های چشم گرد هم می آیند.

آموزش در دانشکده چشم پزشکی فیدوروف روسیه

 

آموزش در دانشکده چشم پزشکی فیدوروف روسیه

یکی از سنت های اصلی تحصیل در روسیه مرکز چشم پزشکی فیدورف ، انتقال دانش تجمعی به تمرین کنندگان و متخصصان جوان است. اولین شبکه مرکز آموزش های منطقه ای “WETLAB” در روسیه با اتاق های آموزشی جراحی، مجهز به دستگاه ها، ابزار و مواد مصرفی تا به امروز تاسیس شده است. هر سال صدها جراح از نهادهای چشم پزشکی مختلف در کشور در آخرین تکنیک های میکروسکوپی مورد مطالعه و آموزش قرار می گیرند. در مراکز آموزشی حدود 8000 چشم پزشک از تحصیلات خود گذشته اند.

متخصصان در مرکز چشم پزشکی فیدوروف روسیه

مرکز چشم پزشکان روسی-چینی با همکاری موسسه فدرال میکروسکوپ چشم S.Fyodorov در چین در شهر داگین باز شد. در طول 5 سال فعالیت مرکز بیش از 90 هزار بیمار (24 هزار نفر از کودکان زیر 14 سال) با متخصصان روسی درمان شدند و 15 هزار عمل جراحی برای بیماران مبتلا به آسیب شناسی شدید دستگاه عصبی انجام شد. پزشکان از 30 کشور جهان: ایالات متحده آمریکا، اروپا، آفریقا، سوریه، هند، لیبی، امارات متحده عربی، ژاپن و دیگر کشورها دارای گواهینامه های آموزشی هستند. با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را از شرایط تحصیل در روسیه آشنا کنیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده