مدارس شبانه روزی فرانسه

مدارس شبانه روزی فرانسه

مدارس در فرانسه دیدگاه جسورانه ای در مورد آینده به دانش آموزان ارائه می دهند. مدارس شبانه روزی فرانسه بیش از 50 سال تجربه در زمینه آموزش بین المللی دارند. تجربه زندگی در یک کشور خارجی همیشه پیچیده است، دنیای مدرن به طور چشمگیری بین المللی شده است و جوامعی نظیر ISP است که به عنوان یک جامعه مدرن بسیار مناسب است.

تحصیل در مدارس شبانه روزی فرانسه

جهت تحصیل در فرانسه به طور متوسط ​​انتظار می رود که والدین جهت تحصیل فرزندشان تقریبا 1،000 € در سال پرداخت کنند، و برای کسانی که درآمد کم دارند می توانند از سیستم کمک های مالی و بورسیه تحصیلی فرانسه استفاده کنند. اکثر مدارس فقط به صورت روزانه هستند، بنابراین والدین باید فرزندان خود را در ابتدا و پایان هر هفته منتقل کنند. کمک های مالی از طریق یک بورس برای هزینه های سفر در دسترس است. دانش آموزان چون به یک کشور عجیب و غریب، وارد می شوند، احتمالا می خواهند حمایت والدین خود را امتحان کنند.

مطالب مرتبط:

مهاجرت به فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه

اخذ تابعیت فرانسه

آموزش در مدارس خصوص فرانسه

برخی از مدارس خصوصی در فرانسه بسیار خوب هستند، و اغلب نرخ موفقیت بالاتری نسبت به بسیاری از مدارس دولتی (به ویژه تعدادی از مناطق پاریس) را داشته اند. شیوه های تدریس، آموزش، آزادی و استانداردهای نظارت که به دانش آموزان داده می شود متفاوت است (با شما در این موارد مشورت می شود). مرکز مدرسه شبانه روزی ابیکا در حال حاضر باز است و فرصتی مناسب برای دانش آموزان بین المللی و محلی برای تحصیل در مقطع دیپلم با کیفیت بالا به صورت دو زبانه، ارائه داده است.

آموزش در مدارس خصوص فرانسه

 

مدرسه شبانه روزی آبیتس در فرانسه

آبیتس یکی از چندین مدرسه شبانه روزی در فرانسه است که در نزدیکی ساحل قرار دارد و برنامه دیپلم IB در محوطه بیگی را ارائه می دهد. بسته های زندگی ساحلی ebica شامل استودیوی کاملا مبله با حمام اختصاصی، آشپزخانه و دسترسی به اینترنت همچنین یک تیم از افراد در دسترس هستند، برای اطمینان از اینکه تمام نیازهای دانش آموزان برآورده شده است. این نیاز ها شامل حمل و نقل به مدرسه، سفرهای خرید، فعالیت های آخر هفته، یک سالن ورزش، سالن ناهار خوری و اتاق مطالعه نیز در این مدرسه می باشد.

مدرسه شبانه روزی بیسکو فرانسه

مدرسه شبانه روزی بیسکو فرانسه در سوفیا آنتیپولیس در ساحل دریای فرانسه واقع شده است. این مدرسه یک مدرک معتبر بین المللی و مدرک کارشناسی ارشد برای دانشجویان K-12 را ارائه می دهد. مأموریت آبیا، نوآوری در زمینه آموزش و پرورش است و هدف آن الهام بخشیدن به دانش آموزان در زمینه مختلف تحصیلی است. شما می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در مورد آموزش زبان فرانسوی و همچنین شرایط تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی در تماس باشید، این مشاوره برای کسانی است که از خارج از کشور می خواهند برای تحصیل به فرانسه بیایند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده