مدارس ابتدایی در سوئیس

مدارس ابتدایی در سوئیس

کودکان برای تحصیل در مدارس ابتدایی در سوئیس اولین تجربه خود را در یک گروه دور از والدین خود و یک راه خوب برای ادغام در جامعه محلی را تجربه می کنند. تحقيقات نشان داده است كه كودكاني كه در مهدكودك حضور ندارند ممكن است در مقايسه با كودكاني كه در مهد کودک مشغول به تحصيل هستند، كاستي هاي جدی تحصيلی داشته باشند.

تحصیل مدارس ابتدایی در سوئیس

آموزش ابتدایی در تمام کانتون ها اجباری نیست، اما اکثر کودکان (98.5٪) دو سال قبل از شروع تحصیل در سوئیس در مهد کودک (اکول انفانتین/ جاردن دوفن/ Scuola dell’infanzia) شرکت می کنند. معمولا، دانش آموزان در دوره پیش دبستانی در چهار سالگی ثبت نام می کنند. در برخی از کانتونها مانند زوریخ و ژنو، از سال گذشته تا الان مهد کودک اجباری است. دسترسی به آموزش عمومی در سوئیس رایگان است و از طریق مالیات های دولتی تامین می شود. در پیش دبستان کودکان هنر، صنایع دستی، موسیقی، رقص، بازی های آموزشی، فعالیت های ادراک، مهارت های گوش دادن و در طول سال گذشته مبانی نوشتن، خواندن و ریاضیات را انجام می دهند. پیش دبستان های سوئیس برای راه خلاقانه برای آموزش به کودکان شناخته شده اند.

آموزش در مدارس ابتدایی سوئیس

ساعت و شرایط تحصیل در مدارس سوئیس کاملا عجیب و غریب است و بسیاری از والدین کار آنها را ناخوشایند می دانند. دانش آموزان صبح دو و نیم ساعت در سخنرانی ها حضور دارند. آنها همچنین ممکن است دو ساعت سخنرانی صبح و سپس دو ساعت دیگر بعدازظهر داشته باشند. در طول ناهار، اکثر مهد کودک ها بسته می شود و بچه ها را مجبور می کنند تا برای خوردن ناهار به خانه بروند. این می تواند یک مشکل برای کار والدین باشد که باید به خانه خود بروند تا از فرزندانشان مراقبت کنند.

آموزش در مدارس ابتدایی سوئیس

مدرسه ابتدایی برای تمام کودکان سوئیس که در سن شش سالگی شروع به کار می کنند، اجباری است. مدرسه ابتدایی می تواند بین 4 تا 6 سال بسته به کانتون باشد. متوسط طول دوره ابتدایی معمولا پنج سال است.

زبان تحصیل در مدارس سوئیس

مدارس ابتدایی مختلط هستند، اما مدارس معمولا فقط در یک زبان (آلمانی، فرانسوی یا ایتالیایی) آموزش می دهند. کودکان معمولا به مدرسه ای می روند که با زبان مادری آنها صحبت می کنند. همه سوژه ها توسط یک معلم آموزش داده می شود. شما می توانید فرزند خود را جهت تحصیل در مدارس شبانه روزی سوئیس و یا مدارس دولتی یا خصوصی بفرستید. مدارس ابتدایی دولتی هزینه تحصیل پرداخت نمی کنند با این حال، ممکن است مجبور شوید برای لوازم مدرسه، لباس های ورزشی، کتاب ها و سفرهای مدرسه پرداخت کنید.

اگر می خواهید از شرایط اخذ بورسیه تحصیلی سوئیس اطلاعاتی را کسب کنید، بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده