شهریه دانشگاه پلی تکنیک میلان

شهریه دانشگاه پلی تکنیک میلان

Politecnico di Milano در سال 1863 توسط گروهی از دانشمندان و کارآفرینان متعلق به خانواده های برجسته میلانی تاسیس شد. اساتید برجسته ای در طول سال ها از جمله فرانچسکو Brioschi (اولین مدیر دانشگاه)، لوئیجی کرمونا و جیولی ناتتا (جایزه نوبل شیمی در سال 1963) در این دانشگاه مشغول بودند. برای اطلاع از شهریه دانشگاه پلی تکنیک میلان ادامه مقاله را مطالعه کنید.

شهریه دانشگاه پلی تکنیک میلان جهت تحصیل

جهت تحصیل در ایتالیا دانشگاه Politecnico di Milano در حال حاضر به عنوان یکی از برجسته ترین دانشگاه های اروپا در زمینه های مهندسی، معماری و طراحی صنعتی رتبه بندی شده و در بسیاری از رشته ها به عنوان یک موسسه پژوهشی برجسته در سراسر جهان در نظر گرفته شده است. در ایتالیا اصطلاح “Politecnico” به معنای دانشگاه دولتی است که تنها از مطالعه برنامه های مهندسی و معماری انجام می گیرد. Politecnico di Milano در حال حاضر در 16 بخش سازماندهی شده است و شبکه ای از 9 دانشکده مهندسی، معماری و طراحی صنعتی با بیش از 7 محوطه دانشگاه در منطقه لومباردی با مدیریت و اداره مرکزی اداره می شود.

تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان

جهت مهاجرت تحصیلی به ایتالیا 9 مدرسه در Politecnico di Milano برای آموزش و پرورش و 16 بخش به تحقیق و پژوهش اختصاص داده شده است. سیاست آموزشی Politecnico di Milano شامل ارائه برنامه های مختلف آموزشی متناسب با نیازهای قلمرو آن است، که یکی از مناطق صنعتی پیشرفته در اروپا محسوب می شود.

تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان

تعداد دانشجویان ثبت شده در تمامی محوطه دانشگاه ها تقریبا 40000 نفر است که Politecnico di Milano را بزرگترین موسسه در ایتالیا برای مهندسی، معماری و طراحی صنعتی می داند. Politecnico di Milano یکی از برجسته ترین دانشگاه های فنی در اروپا است. تاسیس 1863، این بزرگترین مدرسه معماری، طراحی و مهندسی در ایتالیا است که دو دانشگاه اصلی در میلان قرار دارد، قلب صنایع مد و طراحی و پنج ساختمان دیگر در اطراف منطقه لومباردی در شمال ایتالیا است.

هزینه های دانشگاه پلی تکنیک میلان

هزینه ثبت نام در دانشگاه پلی تکنین میلان 254000 یورو است. مالیات منطقه ای برای کمک مالی دانشگاه، که به طور کامل به Lombardia پرداخت می شود بر اساس مناطق مختلف از سقف 140000 یورو شروع می شود. دانشجویان دانشگاه در منطقه خود میلان، تسهیلاتی از قبیل دسترسی به غذا، خوابگاه، بورس تحصیلی و غیره را مورد استفاده خود قرار خواهد داد. انواع هزینه ها در این دانشگاه به قرار زیر می باشد:

  • هزینه های اداری دانشگاه پلی تکنیک در حدود € 45.58
  • هزینه برای انواع بیمه از جمله بیمه ی حوادث و بیمه های درمانی 45.8 یورو
  • هزینه ی تمبر برای مدارک جهت ثبت نام تحصیلی در دانشگاه پلی تکنیک 16.00 یورو
  • هزینه های اداری در دانشگاه پلی تکنیک در حدود € 25.58
  • پیش پرداخت در هر ترم برای دتنشجویان 406.00 €
  • هزینه تحصیل در ایتالیا در حدود 2600 یورو در سال تحصیلی است و باید در دو بخش پرداخت شود. اولین بار در موقع ثبت نام مبلغی باید پرداخت گردد و ما بقی مبلغ در ماه مارس به صورت تکمیلی پرداخت می گردد.

دانشجویان بین المللی در دانشگاه پلی تکنیک میلان

همه دانشجویان بین المللی به عنوان دانشجویان ایتالیایی بر اساس همان وسایل مالی و / یا شایستگی به همان خدمات کمک دانشجویی (بورس تحصیلی، وام های دانشجویی، کمک هزینه مسکن، بلیط های غذایی و هزینه های صرف غذا) پرداخت می شوند. دانشجویان می توانند از پرداخت مالیات یا کاهش هزینه ها با توجه به وضعیت مالی خانواده خود بهره مند شوند. الزامات مورد نیاز دانشجویان عضو شهروندی اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا برای به دست آوردن چنین منافعی سالانه تنظیم می شوند و مورد بررسی قرار می گیرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده