شرایط کار در فرانسه

شرایط کار در فرانسه

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247-work”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

سیستم امنیت اجتماعی شرایط کار در فرانسه عمدتا بر پایه ی همکاری و فعالیت کارفرما، کارمند و افراد خود اشتغال بنا شده است.

برنامه و شرایط کار در فرانسه

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که فرانسه 11 درصد کل GDP خود را صرف هزینه های بهداشت و سلامت می کند و از این لحاظ از بسیاری از کشورهای پیشرفته ی جهان پیشی گرفته است. فرانسه بازه ی وسیعی از انتخاب ها را در اختیار پزشکان عمومی و متخصصان حرفه ای سلامت خود قرار می دهد. برای کسانی که تجربه ی کار در سیستم بهداشتی فرانسه و به عنوان مثال، انگلستان را دارند، این اختلاف استانداردها می تواند شوکه کننده باشد.برنامه و شرایط کار در فرانسه

بهداشت و درمان کار در فرانسه

براساس سیستم امنیت اجتماعی فرانسه؛ به عنوان مثال، کارمندان بیشتر از 20 درصد حقوق خام خود را برای این سیستم می پردازند که پیش از واریز به حساب آنها، از آن کسر می گردد. بخش قابل توجهی از این پول صرف هزینه های بهداشت و سلامت عمومی می شود که تمام ساکنان قانونی کشور فرانسه به آن دسترسی دارند، در صورتی که نام آنها در سیستم سلامت کشوری اساسی کشور فرانسه ثبت شده باشد.

اگر این امکان وجود نداشته باشد، این افراد باید بیمه ی بهداشت و سلامت کسب کنند و خدماتی که دریافت می کنند، بر اساس سیاست ها و قوانین آن شرکت بیمه خواهد بود. در صورتی که تمایل به تابعیت و اقامت فرانسه دارید، باید پوشش بیمه داشته باشید.

فرم S1 بهداشت فرانسه

طبق قوانین امنیت اجتماعی EC، اعضای کشورهای اتحادیه ی اروپا که وارد فرانسه می شوند، در صورتی که فرم سلامت S1 مربوط به EC را در کشور موطن خود کسب کرده باشند، صلاحیت دریافت خدمات بهداشت و سلامت فرانسه را برای مدتی که S1 اعتبار دارد، خواهند داشت و این هزینه ها توسط کشور مبدا پرداخت خواهد شد. وقتی اعضای اتحادیه ی اروپا حقوق بازنشستگی خود را دریافت کنند، اتوماتیک وار حق دریافت فرم S1 مربوط به EC را خواهند داشت. هیچگونه حقوق دیگری (جز بازنشستگی) شامل این قوانین نمی شود.

نداشتن بیمه درمانی در فرانسه

اعضای اتحادیه ی اروپایی که بدون فرم S1 وارد فرانسه می شوند و شغل و فعالیتی در اجتماع ندارند، در موقعیت آسیب پذیری قرار می گیرند. اگر این افراد هیچ گونه حق و بیمه ای برای دریافت خدمات بهداشت و درمان ندارند، می توانند به CPAM (وزارت بهداشت فرانسه) برای دریافت CMU Couverture Maladie Universelle  درخواست بدهند که خدماتی بهداشتی درمانی مختص کشور فرانسه است.

دریافت CMU و اقامت دائم، پس از 5 سال به حق طبیعی افرادی که اقامت مداوم و قانونی در فرانسه داشته اند تبدیل می شود، اما پیش از اتمام 5 سال، شرایط بسیار خطیر است. می پرسید چرا؟ خوب، دلیل آن است که خود گردان هستند و در سراسر کشور قوانین ناپیوسته و متغیری دارند.

به همین دلیل، هیچ ضمانت موفقیتی وجود ندارد. بعضی متقاضیان پذیرفته می شوند و بعضی نه. بنابراین طبق نظر کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)  نمی توان برای کسب خدمات پایه ی بهداشت و سلامت فرانسه به این روش تکیه کرد. برای کسب آگاهی بیشتر مهاجرت به فرانسه با ما در ارتباط باشید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″ animation=”rda_bounceInRight”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48241-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration-labor-residency”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247-work”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48241-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده