شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی ایتالیا

شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی ایتالیا

شهروندان غیر اتحادیه اروپا که در خارج از کشور زندگی می کنند، باید شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی ایتالیا را قبول کنند و همچنین پیش درخواست خود را به سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور محل اقامت خود (10 مکان برای 2018-19) ارسال کنند. پیش ثبت نام در سفارتخانه های ایتالیا از 12 فوریه تا 24 ژوئیه 2018 در دسترس است.

الزامات و شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی ایتالیا

متقاضیان دوره پزشکی و جراحی می توانند پس از موفقیت در آزمون ورودی IMAT مورد نیاز، ثبت نام کنند. تست پذیرش پزشکی 2018 برای دانش آموزان اروپایی در تاریخ 13 سپتامبر در رم در ساعت 14:00 و بسیاری از شهرهای دیگر در سراسر جهان برگزار می شود. افراد عضو شهروندی اتحادیه اروپا و شهروندان غیر اتحادیه اروپا (با اقامت ایتالیایی) می توانند درخواست خود را برای 2018-19 a.y از 2 جولای تا 15:00 (GMT +2) از 24th ژوئیه 2018 به طور مستقیم ارائه دهند. دانشگاه را به عنوان اولین انتخاب قرار دهید. 20 محل برای شهروندان اروپایی و غیر شهروندان اتحادیه اروپا با اقامت ایتالیایی در دسترس است.

زبان تحصیل پزشکی در ایتالیا

کاندیدان دانشگاه های پزشکی ایتالیا نیازی به مهارت به زبان ایتالیایی ندارند، اما در سال سوم ثبت نام، دانش آموزان به مدرک B1 نیاز خواهند داشت. لطفا توجه داشته باشید که شهروندان غیر اتحادیه اروپا که در اقامت ایتالیا را دارند باید دارای اجازه اقامت معتبر (permesso di soggiorno) باشند.

زبان تحصیل پزشکی در ایتالیا

این افراد شامل بومیان ایسلند، نروژ، سوئیس، لیختن اشتاین و سان مارینو هستند. به عبارت دیگر، لطفا به وب سایت (توسعه گران مهر) مراجعه کنید و یا از سفارت بپرسید که چه مدارکی باید برای ویزای دانشجویی تهیه و ترجمه کنید (در صورتی که برای پرونده شما مورد نیاز است) بعضی از مدارک عبارتند از:

  • سفارت باید برای شما دیپلم دبیرستانی قانونی و ترجمه را تایید کند.
  • نسخه های قانونی و ترجمه شده از هر گونه گواهی های دانشگاهی و پس از آن
  • یک عکس گذرنامه معتبر و یک ویزای ورود به ایتالیا

قوانین پذیرش دانشگاه ایتالیا

جهت پذیرش تحصیل پزشکی در ایتالیا باید تمام اسناد به طور رسمی به ایتالیایی ترجمه شوند و توسط مقامات کشور صادر شده و در آن تأیید شود، به جز در مورد توافقنامه های خاص بین المللی و کنوانسیون هایی که برای معافیت فراهم می کنند. لطفا توجه داشته باشید که این اطلاعات عمومی است، برای جزئیات بیشتر در مورد شرایط و روش های پذیرش، لطفا با مقررات وزیران (متن ایتالیایی) مشورت کنید. جزئیات در مورد قوانین پذیرش، کاندیداهای زیر، شهروندان اتحادیه اروپا هستند:

  • شهروندان دارای پاسپورت دو ملیتی با شهروندی در ایتالیا و یک کشور دیگر در خارج از اتحادیه اروپا.
  • شهروندان نروژ، ایسلند، لیختن اشتاین، سوئیس و جمهوری سن مارینو
  • شهروندان غیر اتحادیه اروپا که دارای مجوز اقامت معتبر اقامت طولانی مدت در ایتالیا هستند یا (b) اجازه اقامت برای اشتغال یا به دلایل خانوادگی، پناهندگی سیاسی، پناهندگی به دلایل بشردوستانه یا مذهبی.

تحصیل پزشکی در ایتالیا می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند باشد، لذا مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را در این زمینه به صورت کامل راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده