زندگی در کلگری کانادا

زندگی در کلگری کانادا

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

در سال گذشته، کلگری در رتبه پنجمین مکان زندگی شهری قرار گرفت. این رتبه بر اساس ثبات، مراقبت های بهداشتی، فرهنگ و محیط زیست، آموزش و پرورش و زیرساخت محاسبه شده است. مطمئنا، هزینه زندگی در کلگری کانادا نسبت به هزینه زندگی در تورنتو یا ونکوور کمتر است، به خصوص از زمان رکود اقتصادی که این هزینه ها افزایش یافته است.

شرایط زندگی در کلگری کانادا

آیا به دنبال اجاره یک آپارتمان، خانه شهری یا خانه جداگانه هستید؟ برای هر قدمی که بر می دارید، هزینه آن به چند صد دلار افزایش می یابد. بیشترین هزینه در کلگری مربوط به اجاره خانه است. هزینه زندگی و تحصیل در کانادا در شهر کلگری به قرار زیر می باشد:

  • تحصیل در مقطع لیسانس: 784 دلار
  • آپارتمان یک اتاق خواب: 1،254 دلار
  • آپارتمان دو اتاق خواب: 1،624 دلار
  • حمل و نقل و پارکینگ: 261 دلار در ماه

هزینه زندگی در کلگری کانادا

اگر شما در مرکز شهر کلگری کار می کنید، شانس اینکه از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، بیشتر است. حمل و نقل عمومی شامل قطار C یا اتوبوس است. برای بقیه افراد، تقریبا ضروری است که یک وسیله نقلیه از نقطه A به نقطه B ببرند. خبر خوب این است که قیمت گاز در کلگری پایین تر از اکثر استان ها است. خبر بد اینکه هزینه پارکینگ خارج از پرداخت مسکن می باشد، اکثر آپارتمان ها برای پارکینگ هزینه اضافی را می پردازند. در واقع، در اوج هزینه ها، هزینه کالگری برای یک نقطه پارکینگ در مرکز شهر هر ماه 473 دلار می باشد.

هزینه زندگی در کلگری کانادا
هزینه زندگی در کلگری کانادا

هزینه غذا و حمل و نقل در کلگری کانادا

کانادا آمار برخی از موارد مربوط به مصرف متوسط ​​مواد غذایی را اعلام می کند. آنها تعداد خانوارها را به طور متوسط ​​2.5 نفر محاسبه می کنند. پس از انجام برخی از تنزل ها، خرابکاری و تقسیم، هزینه های متوسط ​​به مبلغ 291 دلار در هر ماه رسیده است. کلگری قطعا یک شهر ماشینی است، زیرا اکثر مردم اینجا مجبور به داشتن ماشین هستند. بنابراین در این رکود، یک ماشین در شبها و تعطیلات آخر هفته (هنگام پارکینگ رایگان است) استفاده می شود و هزینه حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد روزانه نیز مورد توجه است. هزینه ها در کلگری به قرار زیر می باشد:

  • گذرگاه ترانزیت: 101 دلار در ماه (گزینه ای برای گذراندن کم درآمد براساس مقیاس کشویی)
  • بیمه: 100 دلار در هر ماه
  • گاز: 60 دلار در ماه
  • مواد غذایی: 291 دلار در ماه
  • سرگرمی: 289 دلار در ماه
  • پوشش و لباس شب: 120 دلار
  • ناهار خوری: 169 دلار
  • تلفن و اینترنت: 129 دلار در هر ماه

هزینه ها در کلگری کانادا

قیمت خدمات سلامت و تناسب اندام برای همه متفاوت است به این معنا که شما ممکن است عضویت در باشگاه، پرداخت برای کلاس های افت تحصیلی، بازی در یک تیم ورزشی را بپردازید. در هر صورت، شانس خوبی است که شما در حال صرف هزینه ای برای صرفه جویی در وقت خود هستید. در کالگری، سالن های ورزشی، مانند GoodLife و WorldHealth وجود دارد که دارای حق عضویت متفاوت برای حمایت از وضعیت مالی شما به طور متوسط ​​60 دلار در ماه هستند. محبوب ترین مکان برای رفتن به باشگاه جوانان استودیوهای کوچکتر که میزبان، چرخش و کلاس های یوگا هستند، می باشد. که به راحتی می تواند خواسته شما را تا 150 دلار در هر ماه اجرا کند.

اگر به فکر کار در کانادا هستید و راه های جست و جو برای کار را نمی دانید بهتر است که با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده