راه اندازی کسب و کار در آلمان

راه اندازی کسب و کار در آلمان

در آلمان ده ها هزار کسب و کار از شرکت های خصوصی کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ وجود دارند. در واقع بخش بزرگی از علل برجسته اقتصاد آلمان در سطح جهانی می تواند به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​مرتبط باشد. صرف نظر از اینکه آیا سرمایه گذار آلمانی است یا یک شخص خارجی، راه اندازی کسب و کار در آلمان بسیار مناسب است.

شرایط راه اندازی کسب و کار در آلمان

برای راه اندازی شرکت و کار در آلمان سرمایه باید حداقل 25،000 یورو باشد. آلمان بزرگترین و چهارمین اقتصاد اروپا در جهان است که براساس تحقیقات، نوآوری و توانایی آن برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) از سراسر جهان ساخته شده است. بیش از 45،000 شرکت خارجی مشغول فعالیت در این کشور هستند و بیش از سه میلیون نفر کار می کنند و تقریبا یک چهارم مشاغل وابسته به بخش صادرات هستند. آلمان علاوه بر سرمایه گذاری عالی، شرکت های بین المللی را به شرایط اقتصادی مطلوب سوق می دهد.

اقتصاد در آلمان

اقتصاد کنونی آلمان به مراتب رقابتی تراز آن است که به خاطر اصلاحات ساختاری و تغییر نرخ مالیات شرکت ها تغییر پیدا کند. زیرساخت های سرمایه گذاری و سیستم مالی مدرن و یک بازار بزرگ مصرف کننده، همگی سرمایه گذاری های مغناطیسی هستند، اما سرمایه گذاران برای ایجاد کسب و کار ها باید از چالش های زیادی برای انجام تجارت در آلمان آگاهی داشته باشند و مزایای استفاده از کمک های محلی در هیئت مدیره برای موانع قانونی، مالیاتی و فرهنگی برخوردار شوند.

اقتصاد در آلمان

انجام کسب و کار در آلمان بدون آگاهی کافی، گزاره ای خطرناک است. سلسله مراتب پیدا کردن شغل در آلمان ارزشمند است و اغلب طیف وسیعی از رویه ها و سیاست هایی وجود دارد که می تواند کار کند، بنابراین موفقیت در مذاکرات تجاری بسیار ضروری است.

سرمایه گذاری در آلمان

تقریبا 4٪ سرمایه گذاری مستقیم جهانی در آلمان و چند کشور به شدت به اقتصاد جهانی مرتبط است، اما انجام کسب و کار هنوز هم می تواند یک چالش برای کسانی که با ساختار قانونی و مالیاتی آلمان آشنا نیستند، کمی مشکل باشد به همین دلیل کمک محلی لازم است. تمایز بین یک شرکت تابعه و شعبه مهم است، تمایز نیز در تعیین اینکه آیا محل کسب و کار در معنای قانون مالیات آلمان وجود دارد مهم است.

روند شروع بازار کار در آلمان برای خارجی ها، ماهیت پیچیده کسب و کار در این کشور را برجسته می کند. به رغم موقعیت جهانی و چشم انداز مدرن، بانک جهانی و موسسه بین المللی مالی (IFC) آلمان را در رتبه 106 در جهان برای سهولت شروع کسب و کار قرار داده و عمدتا به چندین روش که شرکت ها برای هدایت نیاز دارند، راهنمایی می کند. همچنین کسب و کارها باید با اتاق محوطه صنعت و تجارت محلی، ثبت نام تجاری محلی، اداره امور تجاری و استانداردهای محلی و انجمن حرفه ای تجارت مربوطه ارتباط برقرار کنند.

مالیات در آلمان

آلمان به یک بخش مالی مدرن می پردازد که در محیط قانونی سخت گیرانه عمل می کند. بدست آوردن اعتبار در نتیجه یک روند نسبتا ساده است، اگرچه هیچ ردیابی وثیقه ای در عمل وجود ندارد. بانک جهانی و IFC آلمان را در جایگاه یکم برای حمایت از سرمایه گذاران گام هایی را برای بهبود رتبه بندی آنها در نظر گرفته است. تجارت در مرزها یک تلاش نسبتا ارزان است، اما هنوز هم نیاز به اسناد در هنگام صادرات و واردات است. سیستم حقوقی مدرن آلمان قراردادها و ورشکستگی ها را با کارایی نسبی اداره می کند. 394 روز برای اجرای قرارداد و 438 روز برای حل و فصل ورشکستگی طول می کشد.

مالیات بر درآمد مهم ترین نوع مالیات برای صاحبان مشاغل در آلمان می باشد که این نوع مالیات را از همان اولین درآمد خود موظف به پرداخت خواهند بود. شرایط کار در آلمان برای ایرانیان را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده