دوره زبان انگلیسی در کانادا

دوره زبان انگلیسی در کانادا

دوره های زبان انگلیسی در کانادا فرصتی عالی برای دیدن دومین کشور بزرگ دنیا و در عین حال یادگیری یک زبان مهم است. انگلیسی، همراه با فرانسوی، یکی از دو زبان رسمی این کشور بزرگ آمریکای شمالی است و مردم در اینجا، شیوه ای گسترده و آسان برای گفتن دارند. به همین علت، دوره زبان انگلیسی در کانادا فرصتی عالی برای دسترسی به استفاده واقعی از زبان انگلیسی در زندگی روزمره است.

شرایط و دوره زبان انگلیسی در کانادا

بیشتر وقت خود را در کانادا بگذرانید و انگلیسی را از طریق سفر به بسیاری از سایت های فرهنگی، تاریخی و طبیعی و جاذبه های کشور، تمرین کنید. در حین یادگیری زبان انگلیسی و تحصیل در کانادا می توانید آبشار نیاگارا، پارک استانی Algonquin، سواحل نفیس دریاچه انتاریو و دامنه کوه آبی را تماشا کنید. مدارس زبان انگلیسی در کانادا :

  • مدرسه زبان در تورنتو – “نیویورک” کانادا
  • مدرسه زبان در کالگری – شهر مدرن با درخواستی جذاب
  • مدرسه زبان در مونترال – کلان شهر دو زبانه
  • مدرسه زبان در ونکوور – هالیوود شمالی
  • مدرسه زبان در ویکتوریا – قدیمی ترین شهر کانادا
  • مدرسه زبان در اتاوا – پایتخت کانادا

یادگیری زبان انگلیسی در کانادا

نه تنها شما می توانید مهارت های زبان خود را در یکی از دوره های زبان انگلیسی مدارس در کانادا ارتقاء دهید، بلکه شما می توانید با یک کشور زیبا و متنوع با فرهنگ و ماجراجویی زیاد آشنا شوید. هر کدام از مدرسه انگلیسی در کانادا که شما انتخاب می کنید، از جمله پایتخت موسیقی و هنر مونترال، یا پایتخت ورزشی و خانه برج مشهور CN – تورنتو، شما می توانید از آنچه که در کلاس درس یاد می گیرید، برای تقویت تعطیلات خود در کانادا استفاده کنید و در عین حال از تجربیات خود در مورد کاوش در کانادا به عنوان مباحث برای صحبت با معلم خود در طول زمان کلاس استفاده کنید. مزایای دوره های انگلیسی در کانادا بسیار متنوع هستند.

یادگیری زبان انگلیسی در کانادا

انستیتو زبان انگلیسی در کانادا

انستیتو زبان انگلیسی (ELI) یک برنامه ESL فشرده، تمام وقت طراحی شده برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند مهارت های زبان انگليسی خود را به دلایل شخصی، علمی و حرفه ای ارتقا دهند. دانشجویان ELI بخشی واقعی از کالج سنکا هستند. LSI تورنتو و LSI ونکوور هر دو برنامه سرگرم کننده و متنوعی را طراحی کرده اند که برای تکمیل دوره های انگلیسی خود در کانادا با بهره گیری بیشتر از این کشور خیره کننده مورد استفاده قرار می گیرند. LSI کانادا به شما اجازه دسترسی به بهترین نقاط دیدنی کانادا را ارائه می دهد. شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به کانادا را بهتر است از مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده