دوره آمادگی آزمون CFA 

دوره آمادگی آزمون CFA 

این برنامه تحصیلی شامل دانش کلی متقاضی CBOK، محتوای برنامه درسی، مشخصات بازده های یادگیری LOS و نیز موضوعات متنوع دوره آمادگی آزمون CFA   می باشد.

دوره آمادگی آزمون CFA (سی اف آ)

برنامه های جدید این دوره از طریق تحلیل مداوم فعالیت ها که شامل گرفتن پاسخ از متخصصان این حوزه، قانون گذاران بازار، هیئت علمی دانشگاه ها و سیاست گذاران انجام می شود. درباره روند این آنالیز بیشتر بدانید و برنامه های جدید برنامه تحصیلی را بخوانید.

این دوره در سه سطح برگزار می شود و هر سطح نیز به موفقیت در یک آزمون شش ساعته نیاز دارد. برنامه های این دوره همانطور که به سمت جلو حرکت می کنید پیچیدگی شان بیشتر می شود.دوره آمادگی آزمون CFA (سی اف آ)

  • سطح یک: روی دانش روی ده حوزه موضوعی مختلف تمرکز می کند و شامل تحلیل ساده با استفاده از ابزارهای سرمایه گذاری است.
  • سطح دو: روی کاربرد ابزارهای سرمایه گذاری تاکید دارد و تمرکز آن روی ارزش گذاری برای تمام گونه های دارایی است.
  • سطح سه: روی ترکیب تمام ایده ها و روش های تحلیلی برای کاربردهای مختلف برای مدیریت کاربری و برنامه ریزی مطمئن تمرکز دارد.

متقاضیان باید 300 ساعت در هر سطح بخوانند تا بتوانند برای هر یک از آزمون ها آماده شوند.

پشتیبانی تحصیلی دوره CFA

متقاضیان می توانند این آزمون را از طریق مطالعه برنامه درسی و LOS با موفقیت سپری کنند، ولی برخی از متقاضیان از دوره های آمادگی برای این آزمون نیز استفاده می کنند.

موسساتی که خدمات و محصولات این آزمون ها را ارائه می کنند،با موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) در ارتباط هستند و آخرین تغییرات فصلی را گزارش میکنند، شما نیز میتوانید این شرایط و برنامه ها از طریق مشاورین همین برنامه مطلع شوید.

چرا دوره CFA؟ در حرفه مدیریت سرمایه خاص شوید، این به شما کمک میکند تا بتوانید سرمایه گذاری خود را هدفمند ساخته و از پتانسیل ها پنهان نهایت استفاده را ببرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده