درآمد کشاورزی در کانادا

درآمد کشاورزی در کانادا

یک کشاورز تعدادی از بخش های مختلف در یک مزرعه را اجرا می کند و به طور بالقوه به عنوان یک کارگر، مدیر، طراح و سرمایه دار کار می کند. درآمد کشاورزی در کانادا 16.50 دلار در هر ساعت می باشد. کشاورزان باید از تجهیزات، مانند شیرجوش، اسب و کامیون برای انتقال حیوانات، دانه و محصولات استفاده یا نگهداری کنند.

مهارت و درآمد کشاورزی در کانادا

در صورتی که در کشاورزی تجربه دارید و دارای سرمایه مناسبی هستید، مهاجرت کاری به کانادا برای شما انتخاب مناسبی است. در کانادا اگر کشاورز مستقل باشد و زمین خود را اداره کند، باید مهارت های کسب و کار عالی خود را برای تأمین تمام عملیات مزرعه خود، از جمله تجهیزات و منابع لازم مانند تراکتور، انبار غله، هلی کوپتر، بذر و بالقوه حیوانات تامین کند. آنها زمانی که خرید می کنند، چه مقدار برای خرید و چرخه رشد مزرعه خود برنامه ریزی می کنند. بسته به اندازه عملیات آنها، کشاورز ممکن است نیاز به مدیریت کارگران که تجهیزات را در اختیار دارند، کمک به مراقبت از حیوانات و انجام وظایف دیگر لازم باشد. علاوه بر این، کشاورز تصمیم می گیرد که چه موقع برای فروش محصولات مزرعه اقدام کند.

کار کشاورزی در کانادا

کشاورزان مستقل و شرکت های بزرگ ممکن است انواع تغییرات را بسته به نیازهای مزرعه کار کنند. کار ممکن است پایدار نباشد، زیرا ممکن است در زمان های خاصی از سال زمانی که محصول وارد می شود یا حیوانات دارای نیازهای خاص مانند تولد و یا آماده شدن برای بازار باشد، لازم باشد. شرایط تحصیل و کار رشته کشاورزی در کانادا ممکن است از طریق خود آموزی یا توسط یک کشاورز دیگر تدریس و یا با آموزش در محل کار ارائه شود. آنها ممکن است آموزش های مناسب از یک موسسه کشاورزی مانند مرکز گسترش یا تعاونی را دریافت کنند.

کار کشاورزی در کانادا

وظایف کشاورزان در کانادا

مدیریت و مشارکت در عملیات مزرعه روزانه مانند برنامه ریزی محصول، کارهای خاکی، کاشت و غیره می باشد. توصیه های مدیریت عملیاتی و محصولی را براساس پیشرفت های تکنولوژی و تکنیک های کشاورزی جدید انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که عملیات و اقدامات مزرعه مطابق استانداردهای بهداشتی، ایمنی و محیط زیست و مقررات است. وظایف و حقوق کشاورز به قرار زیر می باشد:

  • نگهداری و برقراری پرونده های مدیریت عملیاتی و زراعی
  • استخدام، آموزش و نظارت بر خدمه مزرعه
  • حقوق و دستمزد C $ 29،748 – C $ 150،000
  • پاداش C $ 0.00 – C $ 12،255
  • سهیم کردن کارگر در سود کارخانه C $ 0.00

اگر قصد مهاجرت به کانادا جهت کار کشاورزی را دارید بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید، مشاورین ما از قیمت زمین کشاورزی در کانادا مطلع هستند.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر
      هزینه های زندگی در کانادا بسته به شهر انتخابی و سبک زندگی شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده