دانشگاه قفقاز گرجستان

دانشگاه قفقاز گرجستان

دانشگاه قفقاز یک دانشگاه خصوصی در گرجستان است که در سال 2004 به عنوان موسسه آموزش عالی سودآور در محیط شهری شهر بزرگ تفلیس تاسیس شد. دانشگاه قفقاز گرجستان (CU) به طور رسمی توسط مرکز ملی بهبود کیفیت آموزش معتبر شناخته شده است و یک موسسه آموزش عالی بسیار کوچک می باشد (ثبت نام حدود 1000 تا 1999 دانشجو).

تحصیل در دانشگاه قفقاز گرجستان

دانشگاه قفقاز (CU) جهت تحصیل در گرجستان دوره های آموزشی و برنامه های تحصیلی را ارائه می کند که منجر به درجه های تحصیلی معتبر مانند مدرک پیش از لیسانس (به عنوان مثال گواهینامه ها، دیپلم، فوق دیپلم)، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه های مختلف تحصیلی می شود. این موسسه آموزش عالی 14 ساله دارای یک سیاست انتخابی مبتنی بر آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست کنند. برنامه درسی این دانشگاه با مشارکت در برنامه های بین المللی و بازدید از طرف استادان پشتیبانی می شود. روش های تدریس درگیر با استفاده از این برنامه های تحصیلی و با برنامه های حرفه ای تجربه دانش پژوهان مطابقت دارند.

دوره های دانشگاه قفقاز گرجستان

CU شامل دانشکده های مختلف جهت ادامه تحصیل در گرجستان می باشد که شامل: کسب و کار، حقوق، تکنولوژی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، حکومت داری، گردشگری و اقتصاد و دانشکده بهداشت و درمان می باشد. این دانشگاه دارای حق قانونی است که مدارک استاندارد لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری و دیپلماتیک را بر مبنای قانون گرجستان اعطا کند. دانشگاه قفقاز دارای روابط خوبی با بسیاری از دانشگاه های اروپایی، آمریکایی و آسیایی است. بنابراین دانشجویان فرصت حضور در برنامه های تحصیلی مبادله دو طرفه را دارند. دانشجویان از کشورهای دیگر نیز با CU به عنوان دانشجویان منظم و مبادله ای تعلیم می بینند.

دوره های دانشگاه قفقاز گرجستان

آموزش در دانشگاه قفقاز گرجستان

هدف اصلی بخش تحقیقات علمی شناسایی اولویت های تحقیق و استفاده از یافته های تحقیقی آن برای توسعه برنامه های مدیریت در جنبه های مختلف اقتصاد کلان، اقتصاد، بازاریابی، مالی، حقوق، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فناوری اطلاعات، روزنامه نگاری و گردشگری است. این دپارتمان همچنین جلسات دانشکده ها و دانشگاه و همایش های بین المللی مختلف را برگزار می کند. بسیاری از فرصت های جالب برای فعالیت های جوانان خلاق و دیگر اشکال تعامل مثبت فراهم می شود.

فارغ التحصیلان در دانشگاه قفقاز گرجستان

CU جلودار فعالیت های گسترده دانشگاهی است و موافقت نامه های همکاری با تعدادی از سازمان های بین المللی را امضا کرده است. دفتر استخدام دانشگاه قفقاز به فارغ التحصیلانش کمک می کند تا در شرکت های خصوصی و همچنین در بخش های دولتی و عمومی مشغول به کار شوند. دانشگاه قفقاز (CU) در رتبه 4 کشوری و رتبه 7625 جهانی قرار دارد و هیچ اطلاعاتی درباره مورد تایید بودن این دانشگاه توسط وزارت علوم ایران نبود. با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید، آنها شما را به صورت کامل از شرایط پذیرش دانشگاه های گرجستان آشنا خواهند کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده