دانشگاه فدرال شرقی روسیه

دانشگاه فدرال شرقی روسیه

موسسه آموزش عالی دانشگاه فدرال شرقی در ولادیوستوک روسیه واقع شده است. بیاد داشته باشید که این دانشگاه در سال 1899 تأسیس شد و در اواخر دهه 1930 در دانشگاه یوزف استالین بسته شد و در سال 1956 بازسازی گشت؛ همچنین دو سال بعد؛ نیکیتا خروشچف از ولادیوستوک بازدید کرد. این دانشگاه قبلا به نام دانشگاه ایالتی و فارغ التحصیلی فعالیت می کرد و به طور رسمی نام انگلیسی خود را در سال 2000 تغییر داد که در واقع (نام خود را در روسیه بدون تغییر گذاشت) و به نام دانشگاه ملی شرق شرقی نیز در نظر گرفته شد.

دانشگاه فدرال شرقی روسیه

تحصیل در دانشگاه فدرال شرقی روسیه

در سال 2010، این دانشگاه پس از ادغام با دانشگاه فنی و مهندسی خلیج فارس (FESTU)، دانشگاه اقتصاد دولتی اقیانوس آرام (TSUE) و موسسه آموزشی دولتی (UssuriiskUSPI) رشد خود را آغاز کزد. پس از آن یک محوطه جدید در جزیره روسو در جنوب ولادیوستوک برای دانشجویان و در پاییز سال 2013 افتتاح شد و پس از آن نشست های اجلاس 2012 APEC نیز برگزار گردید.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در روسیه با مشاوران موسسه توسعه گران مهرتماس فرمایید.

امکانات دانشگاه فدرال شرقی

  • موسسه شرقی – دانشکده مطالعات منطقه ای و بین المللی
  • دانشکده هنر، فرهنگ و ورزش
  • دانشکده اقتصاد و مدیریت
  • دانشکده فنی
  • دانشکده حقوق
  • مدرسه آموزش و پرورش
  • دانشکده علوم طبیعی
  • مدرسه بیومدیکال
  • دانشکده علوم انسانی

فدرال خلیج فارس یک فدرال آموزش عالی است که توسط وزارت آموزش و پرورش روسیه تأمین مالی شده است. FEFU رتبه برتر را از جهت بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه شرقی روسیه به خود اختصاص داده است. در واقع این فدرال در سال 1899 و توسط امپراتور نیکولای II نیز تاسیس شد. درباره دانشگاه های روسیه بیشتر بخوانید.

رتبه بندی دانشگاه فدرال شرقی

براساس رتبه بندی وزارت آموزش و پرورش روسیه، FEFU به عنوان یکی از پنج دانشگاه برتر روسیه در نظر گرفته شده است. FEFU در شماره دو و در آخرین نشریه رتبه بندی دانشگاه های کشور آمده است که در واقع توسط وزارت آموزش و پرورش روسیه نیز به تایید رسیده است. FEFU تنها دانشگاه شرقی روسیه است که توسط وزارت صنایع، علم و فناوری روسیه و به عنوان یک دانشگاه علمی شناخته شده است. FEFU این اعتبار را برای دستاوردهای علمی خود به دست آورده است.

بیاد داشته باشید که این دستاوردها طبق فهرست علمی، FEFU هیئت علمی و 78 درصد از انتشارات دانشگاه های خلیج فارس و در سراسر جهان نیز بررسی می گردد.

FEFU دارای دانشکده های دانشگاهی مشترک با هر موسسه تحقیقاتی و در بخش علوم طبیعی میباشد که توسط آکادمی علوم روسیه در شرق روسیه نیز تأیید شده است. در سال 1999، FENU یک رقابت بین 90 برترین دانشگاه های روسی و برای ایجاد کمک مالی یک میلیون دلاری از صندوق تحقیق و توسعه ایالات متحده آمریکا نیز ایجاد کرد. FEFU توانست مرکز تحقیقاتی و آموزشی Biota Marine را تاسیس کند. FEFU با توجه به سطح بالا از تحقیقات بنیادی و کاربردی، تبدیل به یک مرکز علمی و تحقیقاتی علمی در زمینه تخصص اکولوژیکی پروژه های نفت و گاز ساخالین شد. سطح تحقیقات بنیادی در FEFU آن را به یکی از دانشگاه های برتر فدراسیون روسیه نیز مبدل ساخته است. جهت اطلاع از دانشگاه های معتبر روسیه با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس فرمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده