دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس

دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس

قراردادهای بورس تحصیلی در قبرس با دانشگاه ها در بسیاری از کشورهای اروپایی امضا خواهند شد. دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس یک دانشگاه با هدف فعال کردن دختران، به عنوان مادران آینده تا بتوانند نقش فعال تری در جامعه ایفا کنند، تاسیس شده است. KSTU اولین دانشگاهی است که متشکل از اکثریت زنان قاطع در هیئت امنا و مدیریت استفاده کرده است.

تحصیل در دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس

دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس یک ظهور جدید در منطقه آموزش عالی و تحصیل در قبرس است. در حال حاضر KSTU بزرگترین موسسه آموزش عالی برای علوم پزشکی در N.Cyprus می باشد. این دانشگاه بزرگترین موسسه آموزش عالی برای علوم پزشکی در شمال قبرس است، که با موفقیت مطالعات، تحقیقی و عمل بالینی ادغام می شود. KSTU شامل دو آکادمی اصلی پزشکی و اجتماعی می باشد. دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری مهارت های عملی خود را در KSTU، دریافت خواهند کرد.

آموزش در دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس

در دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس دانشجویان روش های ابتکاری و پیشرفته درمان و تشخیص را، که با استانداردهای جهانی مطابقت دارد را آموزش می بینند. دانشجویان داروسازی در KSTU مهارت های عملی را بدست می آورند، که نه تنها برای خدمت به عموم مردم بلکه برای تدریس اصلی دانشکده داروسازی طراحی شده است.

KSTU دانشجویان را به طیف گسترده ای از دانش و مهارت های عملی آشنا می کنند. دانشجویانی که در تلاش برای تبدیل شدن به پزشکان دامپزشکی هستند، مهارت های عملی خود را در کلینیک های بزرگ و کوچک حیوانات و اتاق های عمل آکادمی دامپزشکی به دست می آورند.

دندانپزشکی در قبرس
دندانپزشکی در قبرس

دندانپزشکی در قبرس

KSTU دارای مراکز بسیاری از آزمایشگاه های هنری، سخنرانی های تئاتر، اتاق های نشست، سالن های کنفرانس، کتابخانه ها، مراکز بهداشتی و فضاهای آموزشی در محوطه دانشگاه و نیز ادارات علمی و اداری در خدمت دانشجویان قرار می دهد.  اکثر پیشنهادات به دانشجویانی ارائه می شود، که نمرات بالایی داشته باشند. برای اینکه متقاضیان برای یک پیشنهاد در نظر گرفته شوند، باید معادلاتی از تمام الزامات ورودی ذکر شده در درجه یاب برنامه ی مربوطه را بدست آورده یا پیش بینی کنند. برنامه دندانپزشکی در قبرس دانشگاه علوم پزشکی قبرس به طور کلی مدت 5 سال است که در آن دانشجویان امتیاز 300 ECTS را باید بدست بیاورند.

زبان تحصیل دندانپزشکی در قبرس

تحصیل در قبرس دندانپزشکی به زبان انگلیسی تدریس می شود و پس از گذراندن مدت 5 سال فرد به عنوان دندانپزشک مدرک دریافت می کند. در طول دو سال اول تحصیل، دانشجویان دانش پایه دندانپزشکی را یاد خواهند گرفت. علاوه بر دانش پایه ای نظری در زمینه دندانپزشکی، یک برنامه درسی طراحی شده است که به ویژه از مهارت های عملی دانشجویان و همچنین تحلیلی از پیشرفت های جدید در زمینه دندانپزشکی را شامل می شود. به منظور آموزش دانشجویان دندانپزشکی به بهترین نحو ممکن، تمرکز ویژه در طول مطالعات بر آموزش عملی است.

داروسازی در قبرس

برنامه مدرک داروخانه در دانشگاه علوم پزشکی قبرس مدت 5 سال است که 300 ECTS باید جمع آوری شود. زبان آموزش برنامه درسی انگلیسی است و فارغ التحصیلان عنوان “داروساز” را دریافت خواهند کرد. به علاوه دانش پایه مورد نیاز در زمینه داروسازی (بیوشیمی، فیزیولوژی، فارماکولوژی و غیره) ارائه می شود، دانشجویان مخصوصا برای یادگیری به کار عملی می پردازند. همانند سایر زمینه های مطالعه، آموزش بین رشته ای یک پیش نیاز اولیه است. بنابراین، دوره های آموزشی در مورد موضوعات تغذیه و رژیم غذایی، مدیریت سلامت، ژنتیک، بیوانفورماتیک و علوم اجتماعی در برنامه درسی نیز وجود دارد. یادگیری بین رشته ای باعث می شود دانشجویان ارتباطات خاصی (علت، تأثیر، درمان) را آسانتر یاد بگیرند.

داروسازی در قبرس
داروسازی در قبرس

روانشناسی در قبرس

برنامه مدرک داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی قبرس مدت 4 سال است، در این 4 سال، 240 ECTS باید کسب شود. در پایان مطالعات، تمام فارغ التحصیلان عنوان “روانشناس” را دریافت خواهند کرد. علاوه بر دانش پایه روانشناختی، برنامه درسی به گونه ای طراحی شده است، که دانشجویان بتوانند به طور تقریبی حرفه ای کار کنند تا مهارت های عملی را که برای حرفه آینده شان اهمیت بالایی دارند، بدست آورند.

فراتر از آن، آنها باید یاد بگیرند که به دنبال تحولات جاری روانشناسی باشند، چرا که این یک زمینه به سرعت در حال تغییر است. بنابراین، برنامه های درسی عبارتند از: روانشناسی اجتماعی، روانشناسی توسعه، روانشناسی بالینی، روانشناسی کودک و روانشناسی عصبی. این زمینه ها به صورت تئوری و عملی تدریس خواهد شد. فراتر از آن، زمینه های اصلی زیست شناسی، اقتصاد و آمار آموزش خواهند یافت.

جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده