دانشگاه دولتی اوگور مرداویا روسیه

دانشگاه دولتی اوگور مرداویا روسیه

دانشگاه دولتی اوگور مرداویا روسیه در حال حاضر دارای یک دانشگاه ملی تحقیقاتی است و یک نهاد علمی دانشگاهی فدرال دولتی آموزش عالی است که طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی را برای دانشجویان کارشناسی، فارغ التحصیل، ارائه می دهد. در میان فعالیت های اصلی آن پژوهش های بنیادی و کاربردی، دوره های بهبود آموزش و ارتقای حرفه ای برای کارکنان و دانش پژوهان است. این موسسه ی عالی آموزشی در جمهوری روسیه است. توسط حکومت فدرال ایالتی در تاریخ 20 مه 2010 در دانشگاه ایالتی اوغور موردوویا عنوان “دانشگاه ملی” به آن اعطا شد.

 

تحصیل در دانشگاه دولتی اوگور مرداویا روسیه

در سال 1931 به عنوان مؤسسه ی آموزشی زراعی و دامی تاسیس شد و به تدریج وضعیت دانشگاه در سال 1957 گسترش داده شد و به آن ملحق شد. ظاهر موسسه نقطه ی عطفی در تکامل آموزش و پرورش با کیفیت در جمهوری موروویا بود. اکثریت (حدود 75 درصد) دانشجویان واجد شرایط موروویایی در دانشگاه دولتی اوگورو موردویا حضور دارند. این دانشگاه نقش اصلی را به عنوان مرکز آموزش، تحقیق، فرهنگ و خدمات برای مروداوی و مردم آن تعیین می کند.

اوگور دانشگاه دولتی موردوا در Saransk واقع شده است (جمعیت 298،000)، پایتخت جمهوری موروویا، 620 کیلومتری جنوب شرق مسکو. با 28 ساختمان دانشگاهی، 12 محل اقامت (9 نفر برای دانشجویان کارشناسی و 3 نفر برای دانشجویان فارغ التحصیل و کارکنان آکادمیک) که در سایر شهرهای موردوا فعال هستند که دارای 2 قسمت است.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه دولتی اوگور مرداویا

دانشجویان بین المللی ای که تمایل به تحصیل در این دانشگاه داشته باشند می توانند برای تمامی رشته ها و مقاطع و دوره های تحصیلی ( دوره های آموزش زبان روسی) تا قبل از اول اگوست سال تحصیلی جدید ( سال تحصیلی در اول سپتامبر آغاز می شود) درخواست اخذ پذیرش دهند.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه دولتی اوگور مرداویا

فرایند اخذ پذیرش با ارسال مدارک اغاز می گردد. مدارک شما توسط دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرند و در خصوص صلاحیت و یا عدم صلاحیت شما برای تحصیل در دانشگاه دولتی اوگور مرداویا تصمیم گرفته می شود. تمامی متقاضیان می بایست کپی مدارک زیر را به صورت الکترونیکی و یا از طریق فکس برای دفتر بین الملل دانشگاه ارسال نمایند تا در صورت لزوم، دعوتنامه ی ویزای تحصیلی برای آنها صادر گردد.

  • پاسپورت بین المللی متقاضی
  • مدرک دیپلم دبیرستان همراه با نمرات ( FSc, A-Level, HSSC و یا هر مدرک دیگری معادل آن)
  • کپی اصل و ترجمه ی مدرک دیپلم دبیرستان و خلاصه ای از سوابق تحصیلی
  • کپی اصل و ترجمه ی مدارک دانشگاهی و یا کالج به همراه خلاصه ای از سوابق تحصیلی ( در صورتی که شامل شما بشود)
  • مدرک تطبیق تمامی مدارک تحصیلی
  • نتایج آزمایش ایدز

دیپلم ها و مدارکی که پس از اتمام یک دوره تحصیلی توسط کشور محل زندگی فرد متقاضی برای وی صادر شده اند، باید توسط دفتر فدرال خدمات نظارت به آموزش و علوم کشور روسیه (Rosobrnadzor) مورد تایید قرار گیرند. متقاضیانی که نتوانند مدارک خود را تطبیق دهند تنها برای تحصیل در دوره های آموزشی میتوانند درخواست دهند. پس از رسیدن دانشجو به دانشگاه وی موظف است که اصل تمامی مدارک ذکر شده در بالا را همراه با پاسپورت، ویزا و کارت مهاجرت، سوابق شخصی، 10 قطعه عکس رنگی 3*4، تحویل دفتر امور بین الملل دانشگاه دهد.

متقاضیان بین المللی ای که برای تحصیل در رشته های دانشگاهی واجد شرایط به حساب می آیند باید در یک مصاحبه به زبان روسی شرکت نمایند. این مصاحبه بسته به رشته ی انتخابی متقاضی، در سه بخش انجام خواهد شد. ثبت نام در دوره های آموزشی پیش از دیپلم تنها بر اساس مدارک ارسال شده صورت می گیرد. قبل از ثبت نام در دانشگاه تمامی دانشجویان بین المللی می بایست مبالغ زیر را پرداخت نمایند:

  • هزینه صدور دعوتنامه ویزا ( صدور دعوتنامه یک ماه طول می کشد) : 25 دلار، ویزای چند بار ورود: 30 دلار
  • هزینه های ارسال ویزا به محل زندگی متقاضی: 50 تا 100 دلار
  • بیمه سلامت برای استفاده از خدمات پزشکی رایگان دانشگاه : 50 دلار در سال

دانشجویان بین المللی وظیفه دارند دو هفته قبل از رسیدن به کشور روسیه، اطلاعات دقیق مربوط به زمان رسیدن خود را در اختیار دفتر بین الملل دانشگاه قرار دهند.

رتبه و رنکینگ دانشگاه دولتی اوگور مرداویا

این دانشگاه در سال 1931 تأسیس شده است. این دانشگاه 19  دوره آموزشی حرفه ای تحصیلات عالی از 28 مورد در دسترس در روسیه را ارائه می دهد. وضعیت دانشگاه کلاسیک است. دولت در سال 2010  رده «دانشگاه تحقیقاتی ملی» را تأسیس کرد. دانشگاه ملی تحقیقاتی یک شکل جدید از سازمان نهادی از فعالیت های علمی و آموزشی است که بر پایه اصول اولیه، خلاقیت، تداوم و ثبات، کیفیت، ادغام علم، آموزش و تمرین است.

دانشگاه معتقد است که این وضعیت به شما اجازه می دهد که طیف گسترده ای  از تحقیقات اساسی و کاربردی را انجام دهید ، مدارس علمی را در روسیه و خارج از کشور، به منظور اطمینان از انتقال فناوری موثر، ایجاد کنید و دوره های آموزشی با هدف آموزش پرسنل بسیار مجرب را اجرا کنید که  به عنوان نخبه جامعه و تجارت روسیه شناخته شده اند.

  • رتبه جهانی دانشگاه 67231.780
  • رتبه آموزش 45047.13
  • رتبه پژوهش  71217.976
  • رتبه تنوع بین المللی  64827.325
  • رتبه ثبات مالی  76716.029
  • رتبه شهرت 69812.883
  • رتبه دانشگاهی  73625.992

رشته های دانشگاه دولتی اوگور مرداویا

دانشگاه N.P.Ogarev دانشگاه ایالت Mordovia در حال حاضر از یک دانشگاه ملی تحقیقاتی برخوردار است و یک نهاد دانشگاهی  فدرال دولتی تحصیلات عالی است که طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی را برای دانشجویان کارشناسی، فارغ التحصیل و کارشناسی ارشد ارائه می دهد؛ در میان فعالیت های اصلی آن پژوهش های بنیادین و کاربردی، دوره های بهبود آموزش و ارتقای حرفه ای برای کارکنان و محققان آموزشی است.

این دانشگاه بیش از 100 دوره کارشناسی در زمینه حقوق، مدیریت و اقتصاد، زبان شناسی و فلسفه، مهندسی عمران و معماری، مهندسی فناوری اطلاعات، ریاضیات و برنامه نویسی نرم افزار، فیزیک و کاربردی پایه و کاربردی، مهندسی نور، علوم مواد، جغرافیا و نقشه برداری، زیست شناسی زیست شناسی و بیوتکنولوژی، کشاورزی و پردازش مواد غذایی، مهندسی نور، مهندسی مکانیک و مهندسی برق، تاریخ، علوم سیاسی، روانشناسی، کار اجتماعی و جامعه شناسی، الهیات، نمایشنامه، طراحی، روابط عمومی، رقص، آواز، هنر تزئینی ارائه میدهد . برنامه های علمی در پزشکی در سطح فارغ التحصیل ارائه میشود

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه دولتی اوگور مرداویا

دانشگاه ایالتی مرداویا د انشگاهی در منطقه ی ولگا است.دانشگاه ایالتی مرداویان مرکز آموزش عالی علم و فرهنگ جمهوری مرداویا است. این دانشگاه در بخش مرکزی فدراسیون روسیه 620 کیلومتری مسکو واقع شده است. دانشگاه دولتی مرداویا دارای 2 شعبه, 28 ساختمان, 12 خوابگاه است که در آن 4800 نفر است که 3220 دانشجو از جمله 50 دانشجوی لیسانس و 544 نفر خانواده ی کارکنان دانشگاه هستند.

آموزش در دانشگاه ایالتی مرداویا در 89 تخصص در 11 دانشکده و 7 موسسه انجام می شود. 33 دانشکده حرفه ای و 12 کارشناسی ارشد در دانشگاه مرداویا وجود دارد. برای بهبود  کیفیت تحصیلات عالی در منطقه مستقل مرادویا در سال 1931 وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون روسیه موسسات آموزشی مرادویا را تاسیس کردند این موسسه اولین موسسه آموزش عالی می باشد.

  • مقطع لیسانس دانشجویان بومی 1000-2500 دلار امریکا، (750-1800 یورو)
  • دانشجویان بین المللی 1000-2500 دلار امریکا، (750-1800 یورو)

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده