دانشگاه بیکوکا میلان

دانشگاه بیکوکا میلان

دانشگاه بیکوکا به عنوان سازمان خود مختار در 10 ژوئن 1998 تاسیس شد. در رتبه بندی تحصیلی تایمز 2015، که اختصاص داده شده به 100 دانشگاه برتر، دانشگاه بیکوکا میلان در رتبه 24 در جهان، اول در ایتالیا رتبه بندی شد. این دانشگاه همچنین شامل سالن ها، سینی ها و کافه تریا، تئاتر ها و سینما ها، امکانات ورزشی مناسب برای بیش از 33،000 دانشجوی ثبت نامی است.

تحصیل در دانشگاه بیکوکا میلان

دانشگاه بیکوکا میلان جهت تحصیل در ایتالیا با هدف بنیاد تحقيقی و استراتژیکی تمام فعالیت های نهادی تاسیس شد. تحقیق به معنای گسترش دانش است، به عنوان تقویت آموزش، یک وسیله که از طریق آن ارتباطات سازماندهی می شود و همچنین به توسعه سیستم تولیدی کمک می کند. دانشگاه بیکوکا میلان دارای 16 بخش در زمینه های اقتصاد، علوم تربیتی، حقوق، ریاضی، فیزیک و علوم طبیعی، پزشکی، روانشناسی و جامعه شناسی است. دانشگاه بیکوکا میلان در مقیاس وسیعی از موضوعات تحقیقاتی فعالیت می کند.

دوره های دانشگاه بیکوکا میلان

امروزه دانشگاه بیکوکا میلان یک دانشگاه چند رشته ای است که متخصصان را در زمینه های مختلف آموزش می دهد: اقتصاد و آمار، حقوق، علمی، پزشکی، جامعه شناسی، روان شناسی و آموزشی. بیکوکا میلان دانشگاهی جوان، دینامیک و نوآورانه است که در چند سال اخیر یک شبکه وسیع را که شامل بسیاری از دانشگاه های مشهور جهان، مراکز تحقیقاتی و شرکت های بزرگ است، ایجاد کرده است.

دوره های دانشگاه بیکوکا میلان

این دانشگاه ارائه کننده دوره های لیسانس، کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی است، که شما را برای چالش های یک جهان پیچیده و تغییرات را تجهیز می کند. دانشجویان، پژوهشگران و استادان در دانشگاه بیکوکا میلان با ایده ها، شور و شوق و استعداد همراه با قصد ایجاد آینده ای روشن تر دور هم گرد آمده اند.

آموزش در دانشگاه بیکوکا میلان

دانشگاه بیکوکا میلان شبکه وسیعی از جمله بسیاری از دانشگاه های مشهور جهان، مراکز تحقیقاتی و شرکت های بزرگ ایجاد کرده است. دانشگاه خود یک مجموعه سازمان یافته است: ما در زمینه های خدمات پشتیبانی آموزش، آزمایشگاه های پیشرفته و زیرساخت های مدرن سرمایه گذاری کرده ایم. دانشگاه بیکوکا میلان دارای 32 ساختمان دانشگاه، سه کتابخانه، چهار کنگره، 195 کلاس درس مدرن و 46 فناوری اطلاعات و 226 آزمایشگاه تحقیقاتی است.

خدمات مسکن در دانشگاه بیکوکا میلان

خدمات شغلی این دانشگاه بیکوکا میلان، طیف گسترده ای از کمک ها و اطلاعات برای دانش آموزان دبیرستانی که مایل به ثبت نام در دانشگاه هستند، فراهم می کند. در اینجا اطلاعات و راهنمایی در انتخاب حرفه های آینده برای دانشجویان ارائه می شود. آنها می توانند از طریق توصیف مفصل از ساختارها، خدمات و دوره های تحصیلی، به انتخاب دانشجویان کمک کنند.

دانشگاه بیکوکا میلان خدمات خوابگاه را ارائه می کند، این خدمات به فعالیت های نهادی و ابتکارات دانشگاه مرتبط است. همه دانشجویان دانشگاه بیکوکا میلان در صورت حادثه، تحت پوشش INAIL قرار می گیرند. این دانشگاه سیاست های بیمه ای زیر را برای پوشش دانشجویانی که به طور مرتب در رشته های تحصیل خود ثبت نام می کنند، تشکیل می دهد:

  • بیمه شخص ثالث
  • بیمه حوادث دانشجویی

تحصیل در دانشگاه بیکوکا میلان در رتبه ممتاز وزارت علوم ایران قرار گرفته است. کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با داشتن تجربه لازم در کلیه امور مهاجرتی بهترین خدمات را در خصوص شرایط تحصیل در ایتالیا برای ایرانیان به شما عزیزان ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده