داروسازی دانشگاه آکسفورد

داروسازی دانشگاه آکسفورد

یکی از بهترین بخش های پیش بالینی در داروسازی دانشگاه آکسفورد گروه فارماکولوژی با امکانات عالی و تحقیق و تدریس با یک جامعه بزرگ و پر جنب و جوش از دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. فارماکولوژی دارای پیشرفت قابل توجهی در تحقیقات پزشکی است و بالاترین امتیاز ممکن در تمرین های ارزیابی پیشرفته تحقیقات پژوهشی (REF) در رده خود را کسب کرده است.

تحصیل داروسازی دانشگاه آکسفورد

جهت تحصیل در انگلستان گروه فارماکولوژی دانشگاه آکسفورد تقریبا 40 دانشجوی DPhil و 20 مدرک کارشناسی ارشد در هر یک از دوره های آموزشی که از امکانات برجسته برخوردار هستند را آموزش می دهد. دانشجویان همچنین از نزدیکی به کالج ها، کتابخانه ها و سایر امکانات دانشگاه علمی برخوردار هستند. این دپارتمان دارای انجمن دانشجویان بسیار فعال است که مذاکرات و فعالیت های اجتماعی را سازماندهی می کنند. دوره های آموزشی به قرار زیر می باشد:

  • فارموکولوژی DPhil: تمام وقت سه تا چهار سال
  • فارموکولوژی کارشناسی ارشد: تمام وقت یک سال
  • فارموکولوژی کارشناسی ارشد همراه با تحقیقات: تمام وقت یک تا سه سال

آموزش داروسازی در دانشگاه آکسفورد

هدف از ادامه تحصیل در انگلستان و تدريس کارشناسی ارشد دوره فارموکولوژی ارائه آموزش و تجربيات لازم برای دانشجویان است، تا آنها قادر باشند زیست شناسی مولکولی پس از ژنومیک را با عملكرد بيولوژيك تلفیق کنند. این دوره آموزشی از اکتبر تا سپتامبر در طی یک سال تدریس می شود، که شامل سه دوره 10 هفته ای و ترم چهارم در تابستان است.آموزش داروسازی در دانشگاه آکسفورد

ترم اول شامل مطالب اصلی با استفاده از سخنرانی ها، سمینارها و کارهای عملی است و هدف آن اطمینان از این است که تمام دانشجویان به دانش اصلی اصول و عملکرد فارماکولوژی دست یابند. مطالب درسی تحت پوشش شامل فارموکولوژی سلولی و گیرنده، فارموکولوژی بافت و ارگانیزم و فارماکولوژی سیستم عصبی هستند. در پایان دوره، دانشجویان در یک امتحان مقدماتی با کامپیوتر شرکت می کنند، قبول شدن در این آزمون به آنها اجازه ادامه دوره را می دهد.

دوره های داروسازی در دانشگاه آکسفورد

در آغاز ترم دوم داروسازی در آکسفورد انگلستان، دانش آموزان دوره کوتاهی در فارماکولوژی کمی می گذرانند، که شامل جنبه های داروسازی گیرنده، فارماکوکینتیک و فارماکودینامیک می شود. سمینارها با کار عملی، انجمن های گفتگو، باشگاه ها و نوشتن مقالات مهم ترکیب شده اند. مطالب زیر در یک آزمون کتبی بررسی می شوند، که در آن دانشجویان باید به سه سوال تشریحی پاسخ دهند که به آنها اجازه می دهند، تا در گزینه های تجدید نظر متخصص باشند. این مطالب در یک آزمون 3 ساعته کاغذی سنجیده می شود. در هفته های بعد، دانشجویان در یک سری از سمینارها شرکت می کنند، که به بخش های زیر تقسیم می شوند:

  • فارماکولوژی قلب و عروق
  • نشانه گذاری یاخته (Cell Signaling)
  • نوروفارماکولوژی (سلول های مولکولی)
  • نوروفارموکولوژی II (نوروپاتولوژی)
  • اکتشاف مواد دارویی
  • پزشکی شخصی

تحصیلات تکمیلی داروسازی دانشگاه آکسفورد

ترم سوم تحصیل رشته داروسازی در انگلستان عمدتا تحقیق برای یک پایان نامه عملی است که انتظار می رود شامل چهار ماه کار تجربی و گسترش در طول ترم است. پایان نامه ها نوشته و به بازرسان داده می شوند. دانشجویان همچنین پوسترهایی را درباره طرح تحقیقاتی خود ارائه می دهند که مبنای آزمون شفاهی است.

دانشجویان کارشناسی ارشد که مایل به ادامه تحصیل هستند، برای مکان های DPhil در انگلستان و خارج از کشور درخواست می دهند. دیگران به مدرسه پزشکی می روند، برای شرکت های داروسازی و خدمات بهداشتی در سراسر جهان یا به عنوان دستیار تحقیق و هماهنگ کننده آزمایش های بالینی کار می کنند. دیگر اهداف شغلی عبارتند از:

  • نویسندگان پزشکی
  • وکلای ثبت اختراع
  • افسران قضایی
  • نمایندگان فروش پزشکی

کلیه امور مشاوره ای جهت آشنایی با هزینه تحصیل در انگلستان توسط کارشناسان بسیار مجرب موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) که خود در این کشور اقامت و تحصیل داشته اند انجام می پذیرد، با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده