خاطرات زندگی در نروژ

خاطرات زندگی در نروژ

نروژِی ها واقعا کریسمس را دوست دارند و آن را با همه چیز از جشن های کریسمس گرفته تا فستیوال های مختلف جشن می گیرند. در حالی که زمستان در واقع یک زمان طولانی، سرد و تاریک سال در نروژ است، موارد بسیاری برای جشن گرفتن وجود دارد و آن زمان مورد علاقه سال برای بسیاری از مردم است. این خاطرات زندگی در نروژ از زبان دیوید اسمیت می باشد.

شرایط و خاطرات زندگی در نروژ

خاطرات دیوید اسمیت از زندگی در کشور نروژ، بزرگترین چالش من و همچنین بزرگترین جشن سال اول من در نروژ پیدا کردن شغل بود. وقتی وارد نروز شدم، می دانستم که عیب بزرگ من این است که نروژی صحبت نمی کنم. پیدا کردن کار حرفه ای در نروژ به دلیل رقابت و سطح تحصیلات عالی دیگر نامزدهای واجد شرایط، سخت است. اساسا، تا زمانی که یک شغل دریافت کنید، شما مطمئن نیستید که آیا می توانید در کشور باقی بمانید، زمانی که مجوز موقت شما منقضی شود. با این حال، مزایای زیادی برای کار در نروژ وجود دارد. نروژ یک کشور عالی با یک بخش فن آوری / کارآفرینی پرطرفدار و تعادل کار با زندگی عالی است.

اقامت در نروژ

دریافت مجوز اقامت در نروژ بسیار آسان اما با استرس فراوان همراه بود. اگر به دلایلی حتی پس از یافتن شغل، درخواست کار حرفه ای من رد می شد باید وسایلم را جمع می کردم و به خانه باز می گشتم. بنابراین، هنگامی که درخواست من در نهایت دوباره به تصویب رسید، من یک شماره شناسه ملی و کارت اقامت نروژ دریافت کردم، این یک شادی بزرگ بود.

اقامت در نروژ

بدون شک تعطیلات مورد علاقه بسیاری از مردم نروژ است. آب و هوا در نسبتا گرم و آفتابی، روزها طولانی تر است و هنوز هم مقدار زیادی از برف برای تفریح است. معمولا påske یک هفته طول می کشد و شامل بسیاری از فعالیت ها مانند اسکی، پرتقال تازه و غذاهای خانوادگی خوشمزه است.

روز ملی نروژ

17 می، روزی کاملا شگفت انگیز در نروژ است، زیرا کل کشور دور هم جمع می شوند، لباس سنتی (bunad) می پوشند و از صبح تا اواخر شب به جشن می پردازند. روز با صبحانه عالی، دوستان، تکان دادن پرچم، سلام و خوشی و غذاهای خوشمزه شروع می شود. طیف گسترده ای از موارد در طول روز جشن گرفته می شوند، برخی از بزرگترین آنها رژه کودکان است. نروژ بدون شک یکی از زیباترین مکان های جهان است. به منظور درک واقعی نروژ، من فکر می کنم شما باید واقعا خود را غرق در فرهنگ hytte کنید و در تابستان به سفرهای پیاده روی بروید. در خلال این سفرها شما زیبایی طبیعت نروژ و هوای عالی آن را درک می کنید.

زندگی در نروژ

شرایط زندگی در نروژ با مزایای دیگری همراه است، بیشتر کشورهای لیست من، از جمله سوئیس، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، یونان و بیشتر، در عرض چند ساعت پرواز فاصله دارند. من امسال از فرانسه، سوئیس، فنلاند، استونی، سوئد، دانمارک و ترکیه بازدید کردم. زندگی در نروژ با چیزهای واقعا ساده ای متفاوت است. تعادل کار و زندگی، تعطیلات بسیار، تمرکز واقعی بر خانواده و طبیعت بسیار برای کشف همه در کنار هم نروژ را جادویی می کند.

در حالی که بسیاری معتقدند که پیدا کردن دوستان جدید در نروژ می تواند دشوار باشد، اگر شما دارای ذهن باز هستید و مایل به انجام کارهای جدید هستید، این امر درست نیست. نروژ بسیار بیشتر از یک مقصد زیبای (و گران) برای مسافران است. اگر اطلاعات بیشتری درباره نروژ می خواهید، بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید، مشاورین ما اطلاعات شما را به روز خواهند کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده