حداقل قیمت خانه در فرانسه

حداقل قیمت خانه در فرانسه

طبق گزارشات اخیر هزینه حداقل قیمت خانه در فرانسه به 25 پیک کاهش پیدا خواهد کرد و می تواند بیشتر نیز شود. قیمت خانه، وام های مسکن ارزان و پوند قوی اکنون می تواند زمان مناسبی برای خرید در خارج از کشور باشد. املاک فرانسه با توجه به کاهش قیمت خانه، وام های بلند مدت ارزان و نرخ ارز مناسب، از خریداران انگلیسی مشتری می طلبد.

حداقل قیمت خانه در فرانسه جهت زندگی

به گفته کارشناسان املاک بین المللی، خرید ملک در فرانسه 25 درصد ارزانتر شهرهای دیگر می باشد.  انجمن ملی آژانس های املاک فرانسوی، FNAIM، گفت که قیمت های متوسط ​​خانه ها در طول چند سال گذشته به میزان 1 تا 2 پوند سالانه کاهش یافته است و می تواند در سال جاری 3 درصد دیگر نیز کاهش یابد. عرضه بیش از حد ملک در بعضی مناطق به این معنی است که قیمت ها کم می شوند و به این معنی که معاملات خوبی برای پیدا کردن وجود دارد.

سرمایه گذاری در املاک فرانسه

برخی از مفسران می گویند که اقدام بانک مرکزی اروپا، که با یک برنامه چاپ پول یا “QE” آغاز شده، قیمت متوسط ​​خانه ها را در میان مدت افزایش می دهد و اکنون زمان مناسب برای سرمایه گذاری در املاک است. جان بوسبی مدیر مالی خصوصی فرانسه، انتظار دارد که قیمت ها در دهه آینده حدود 15 تا 20 پیک افزایش یابد. نرخ وام مسکن فوق العاده پایین، نیز عامل اشتیاق برانگیز جذب خریداران خارجی است و مهاجرت به فرانسه را افزایش داده است. قراردادهای ثابت بسیار طولانی مدت در فرانسه در حال حاضر ممکن است ثابت 20 ساله برای 2.55pc، با نرخ پایین حتی برای بهترین وام گیرندگان را فراهم کند. این یک سقوط شدید نسبت به 3.5pc سال پیش است. برای واجد شرایط بودن این نرخ، خریداران نیاز به حداقل سپرده 15pc دارند.

سرمایه گذاری در املاک فرانسه

 

خرید خانه در فرانسه

آقای بسبی، محاسبه کرد افرادی که امروز در فرانسه خانه خرید می کنند، بیش از 45 هزار پوند را در پرداخت های بهره در مدت 20 سال از یک وام 400 هزار یورو (290 هزار)، صرفه جویی می کنند. در همین زمان، پوند در برابر یورو طی 12 ماه گذشته افزایش یافته است. ارقام از افزایش نخستین ارز خارجی نشان می دهد که پوند در تاریخ 1 آوریل در پایان بازی اقتصادی با ارزش 1.38 یورو، از 1.22 یورو در سال گذشته پیشه گرفته است. به طور موثر این بدان معنی است که قیمت یک خانه 150،000 یورو در فرانسه از 123،300 پوند به 109،000 پوند کاهش یافته است.

وام مسکن در فرانسه

آقای بسبی گفت که شرایط خرید فعلی مسکن در فرانسه بی سابقه بوده است. وی افزود: “با افزایش تقاضا برای یورو در حال حاضر وضعیت خرید کنونی تقریبا 15 درصد نسبت به استرلینگ ضعیف تر است، املاک در فرانسه، سپرده ها و بازپرداخت های ماهانه در مورد وام های مددجوئی در حال حاضر 24 درصد ارزان تر برای خریداران انگلیس می باشد.” به یاد داشته باشید که وام دهندگان فرانسوی تمایل دارند که بررسی دیگری را در مورد مقرون به صرفه بودن اقلام مورد ارائه انجام دهند، که نشان می دهد بازپرداخت شما در بدهی های فرانسوی نباید بیش از 35 پوند از درآمد شخصی شما باشد.

اگر سوالی درباره فرانسه و همچنین اطلاع از زندگی در بهترین شهر فرانسه برای اقامت دارید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنند، مشاورین ما تجربه زندگی در کشورهای مختلف را دارند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده