ثبت شرکت در سوئد

ثبت شرکت در سوئد

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48251-investment”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48251″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

ثبت کسب و کار برای اهداف مالیاتی و ثبت شرکت در سوئد؛ بسته به اینکه آیا شما در حال حاضر در خارج از کشور کاری را دنبال می کنید که می خواهید در سوئد تأسیس نمایید یا در سوئد شروع به کاری جدید کنید متفاوت است.

روند ثبت شرکت در سوئد

برای برخی از شرکت های خارجی که در سوئد شعبه ای ندارند اما کالا و خدماتشان را به مصرف کنندگان سوئدی از طریق خدمات الکترونیکی در اتحادیه اروپا عرضه می کنند، قوانین خاصی اعمال می شود.روند ثبت شرکت در سوئد

 

خدمات الکترونیکی جدید برای ثبت گزارشات مالی درآمد

شما هم اکنون می توانید اظهارنامه های درآمد خود را از طریق یک سرویس جدید الکترونیکی ارسال کنید که از فرمت XML برای انتقال فایل امن استفاده می کند. ارسال فایل از طریق USB و CD دیگر امکان پذیر نخواهد بود. گزارشات درآمد برای درآمد سالیانه ی 2015 باید بعد از 31 ژانویه 2016 ارائه شود.

ایجاد کسب و کار خارجی در سوئد

ضمن مهاجرت کاری به سوئد شما باید کسب و کار خود را در سوئد برای پرداخت مالیات از جمله یک شعبه در سوئد یا شرکتی تابع یک شرکت خارجی ثبت کنید.اگر واجد شرایط پرداخت هرگونه مالیات؛ شامل مالیات بر درآمد یا مالیات بر ارزش افزوده باشید باید کسب و کار خود را ثبت نمایید.
شروع کسب و کار جدید در سوئد

شما می توانید یک کسب و کار سوئدی را به عنوان یک بازرگان مستقل در سوئد ثبت کنید. (خود کارفرما) و یا به عنوان یک شخص حقوقی سوئدی جدید برای مالیات ثبت شوید.

  • شروع کسب و کار در سوئد
  • سخنرانی درباره شروع یک کسب و کار

اگر شرایط شما تغییر کرده باشد، باید اطلاعات ثبت و قبوض پرداخت مالیات اولیه خود را تغییر دهید. بهترین راه برای اطمینان از پرداخت مالیات صحیح ،ایجاد چنین تغییراتی در اسرع وقت می باشد تا به کمک مشاورین ما و اطلاعاتی که دراختیارتان قرار میدهند نیز بتوانید خود را در مسیر مستقیم به سمت اهداف خود قرار دهید.با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) درباره شرایط مهاجرت به سوئد گفت و گو کنید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″ animation=”rda_bounceInRight”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48237-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”investment”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48251-investment”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48251″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48237-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده