تخصص دندانپزشکی در اسپانیا

تخصص دندانپزشکی در اسپانیا

مدرک تخصص دندانپزشکی در اسپانیا شامل دو مرحله است که با نام cicles  شناخته می شود. مرحله اول، مخصوصا در سال اول دوره، علوم پایه را پوشش می دهد که دانش آموزان را قادر می سازد تا کاملا مورفولوژی و عملکرد بدن انسان و مخصوصا دهان و دندان را بفهمند. در مرحله دوم این دوره، شامل شرایط اصلی آسیب شناسی انسان است که تأثیر در درمان دندانپزشکی و موارد درمانی دارد. همچنین به عنوان قسمتی از مرحله دوم، سومین سال تحصیلی با آموزش در حال اجرا حرفه دندانپزشکی و پیشروی مقدماتی در مدل های دندانپزشکی پوشش داده شده است. چهارمین و پنجمین سال تحصیلی به نظارت دقیق معلمان به درمان دندانپزشکی بیماران واقعی اختصاص یافته است. این روش های بالینی در داخل کلینیک دندانپزشکی دانشگاه انجام می شود که در Campus Bellvitge واقع شده است.

تخصص دندانپزشکی در اسپانیا

شرایط تخصص دندانپزشکی در اسپانیا

دانشكده دندانپزشکی UB برای تحصیل در اسپانیا تعداد زیادی از دانشجویان مقطع لیسانس (حدود 600 نفر) و كاركنان متخصص، را بیش از توانایی های لازم برای تدریس نیاز دارد. با توجه به پیچیدگی دوره مطالعه و آموزش، برای هر شصت دانش آموز یک معلم  برای کلاس های صرفا تئوری در دسترس است، برای هر کلاس بالینی و آزمایشگاهی (عملی)، برای هر پانزده دانش آموز یک معلم وجود دارد، و یک معلم بر پنج تا هشت دانش آموز برای تمرین عملی در بیماران واقعی نظارت دارد. پرسنل اداری و خدمات نیز برای حل همه مسائل اداری درگیر با تکمیل دوره کامل مطالعه هستند. درباره هزینه تحصیل در اسپانیا بیشتر بدانید .

همچنین دانشکده دندانپزشکی دانشگاه UB در برنامه های تحصیلات تکمیلی و دکترا آموزش عالی  را فراهم می کند.

  • موضوع: دندان پزشکی
  • درخواست: اطلاعات دوره
  • سطح : کارشناسی ارشد
  • نوع مدرک تحصیلی و کارشناسی ارشد
  • هزینه 19،780 یورو
  • کشور اسپانیا
  • شهر مادرید
  • منابع مالی-
  • دانشگاه بین المللی اروپا در مادرید

تحصیل دندان پزشکی در اسپانیا

UEM یک دوره پنج ساله در رشته دندانپزشکی ارائه می دهد که منجر به عنوانTítulo Oficial de Grado en Odontologia (معادل BDS انگلستان)است. این اصطلاح در کل اتحادیه اروپا و فراتر از آن شناخته شده است. فارغ التحصیلان پس از اتمام تحصیلات و کسب تجربه لازم در کار، در انگلستان، ایرلند و سایر کشورها کار خواهند کرد. طبق استانداردهای اروپایی در آموزش عالی، برنامه پنج ساله دندانپزشکی شامل 300 ECTS (سیستم انتقال اعتبار و انباشت اروپا) می باشد.

این برنامه در طی پنج سال، به زبان انگلیسی تدریس می شود. دانش آموزان برای ارتباط با بیمار نیاز به دانستن زبان اسپانیایی دارند و از ابتدای سال سوم به سطح B2 نیاز خواهند داشت.

مزایای تخصص دندانپزشکی در اسپانیا

برنامه های کاربردی برای سال 2017 ساخته شده اند. بخش های ما به طور کامل تکمیل شده است، اما یک لیست انتظار در حال اجرا است. شانس موفقیت شما در حال حاضر (مه 2017) بسیار زیاد است، اما هرچه بیشتر از آن دور شوید، سخت تر می شود. اطمینان حاصل کنید که جزئیات سطح A یا سایر مدارک عالی شما را نیز در بر می گیرد.

الزامات تخصص دندانپزشکی در اسپانیا

الزامات ورود نسبتا سطحی متوسط است، چون شما فقط نیاز به 3 سطح برای درخواست دادنBTECs  دارید و دسترسی به مدارک تحصیلی در اسپانیا به رسمیت شناخته نشده است، اما اگر شما BSc  دارید، ما ممکن است قادر باشیم که آن را در نظر بگیریم. ما فقط از دانش آموزانی پشتیبانی می کنیم که بهتر از CCC هستند، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد چون شما میتوانید  با کمتر از آن نیز پذیرفته شوید اگر مستقیما درخواست آن را انجام دهید.

اگر شما شرایط ورودی را ندارید، UEM یک دوره پایه در علوم بهداشتی ارائه می دهد. اگر شما با موفقیت این دوره ی یک ساله را بگذرانید. در سال بعد، حدودا با مدرک شناخته شده 30 ECTS ، برای سال اول، واجد شرایط برای ورود به دندانپزشکی خواهید بود.

اگر قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسپانیا را دارید با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده