تحصیل پزشکی در فرانسه به زبان انگلیسی

تحصیل پزشکی در فرانسه به زبان انگلیسی

شرایط تحصیل پزشکی در فرانسه به زبان انگلیسی (پذیرش و تحصیل سازمانی) تحت مقرراتی است که به طور مشترک توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت ارائه شده است. مطالعات پزشکی در فرانسه توسط دانشکده های پزشکی انجام می شود و جنبه های عملی و نظری آموزش پزشکی را پوشش می دهد.

شرایط تحصیل پزشکی در فرانسه به زبان انگلیسی

دریافت یک مدرک پزشکی عمومی در فرانسه نیاز به 9 سال تحصیلات فوق لیسانس دارد. فقط 15 تا 20 درصد از دانش آموزان امتحان لازم برای ورود به سال دوم تحصیل پزشکی را می دهند. تعداد کل مکان های موجود در مدارس پزشکی کشور (برای همه برنامه های دوره ای ترکیب شده) هر ساله از طریق سیستم شناخته شده به عنوان numerus clausus تعیین می شود. تعداد دانش آموزان خارج از شهروندی اتحادیه اروپا محدود به حداکثر 8٪ از مکان های تعیین شده توسط numerus clausu است.

مطالب مرتبط:

مهاجرت به فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

تحصیل پزشکی در فرانسه

اخذ تابعیت فرانسه

تحصیل در فرانسه

آموزش پزشکی در فرانسه به زبان انگلیسی

با اتخاذ زبان انگلیسی در آموزش پزشکی، شکاف در ارتباطات بالینی ممکن است در کشورهایی ایجاد شود که زبان مادری آن ها از زبان آموزش پزشکی متفاوت باشد. در این تحقیق ارتباط بین آموزش پزشکی در یک زبان خارجی و اعتماد دانش آموزان به مهارت های تاریخی در زبان مادری آن ها مورد بررسی قرار گرفته است. ارتباط موثر پزشک و بیمار برای ارائه مراقبت های بهداشتی کافی، ضروری است.

آموزش پزشکی در فرانسه به زبان انگلیسی

با این وجود، تفاوت در زبان های گفتاری گاهی اوقات موجب ناراحتی می شود. در حالی که تقریبا یک سوم از مدارس پزشکی بین المللی خارج از ایالات متحده و کانادا آموزش انگلیسی را ارائه می دهند، فقط یک پنجم از کشورهایی که این موسسات را دارند، انگلیسی را به عنوان زبان رسمی فهرست می کنند.

دوره پزشکی در دانشگاه ها به زبان انگلیسی

لبنان نمونه خوبی از تفاوت واژگان گفتاری و آموزشی است. از میان هفت دانشکده پزشکی ثبت شده در کشور، چهار دانشگاه از زبان انگلیسی به عنوان زبان آموزش پزشکی استفاده می کنند، در حالی که باقی موسسات از زبان فرانسوی استفاده می کنند. به طور خلاصه، 3 مدرسه پزشکی مدل آمریکایی (برنامه 4 ساله)، 2 مدل فرانسوی (برنامه 7 ساله) و 1 مدل بریتانیایی (برنامه 6 ساله) را شامل می شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر برای هزینه تحصیل پزشکی در فرانسه و یا بطور کلی قوانین تحصیل در این کشور می توانید به دو صورت حضوری و یا تلفنی با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده