تحصیل سینما در فرانسه

تحصیل سینما در فرانسه

دیپلم افتخارات هاتز اتیوئید افراد حرفه ای را قادر می سازد تا از برنامه های تحصیل سینما در فرانسه استفاده و سؤالاتی را که در اختیارشان قرار می گیرد، بررسی کنند. مدارس کشور فرانسه مسکن را ارائه نمی دهند، اما مشارکت های مختلفی با آژانس های املاک دارند و دانش آموزان بدین طریق مسکن خود را پیدا خواهند کرد.

شرایط تحصیل سینما در فرانسه

دانشجویان رشته سینما در فرانسه از جنبه های اساسی پارامترهای زیبایی شناسی و فنی فریم، صدا و رسانه های جدید با بیش از 110 ساعت آموزش، از جمله هشت هفته کارآموزی، آموزش می بینند. این برنامه طراحی شده است تا به وسیله تجهیزات فنی مورد استفاده در صنعت فیلم و همچنین زمینه نظری قوی در مورد فیلم آموزش های لازم را ارائه دهد. در این برنامه دانش آموزان فرصتی برای تمرین در جلسات کارگاه دارند و تجربه بیشتری از طریق کارآموزی، ساخت فیلم های کوتاه و همچنین دانش صنعت فیلم سازی کسب می کنند.

دوره های تحصیل سینما در فرانسه

برنامه تحصیل در فرانسه در دوره سینما به دانشجویان دیدگاه جهانی درباره مشاغل مختلف مورد نیاز برای دستیابی به یک فیلم را می دهد، تا بتوانند یکی از آن ها را انتخاب کنند و برای پروژه های شخصیشان راحت تر و حرفه ای تر باشند. این برنامه شامل یک برنامه زبان فرانسوی اختیاری است. فارغ التحصیلان با سطح خوب فرانسوی قادر خواهند بود به طور مستقیم در سال دوم برنامه سه ساله تحصیل رشته کارگردانی در فرانسه اقدام کنند.

دوره های تحصیل سینما در فرانسه

 

هزینه دوره سینما در فرانسه

هزینه های برنامه 11000 یورو است، این هزینه شامل هزینه های تحصیل بدون مسکن و یا مواد غذایی می باشد. برای اجازه دادن به دانش آموزانی که مایل به فعالیت حرفه ای خود هستند، سناریوهای داستانی در تیراندازی واقعی یا انیمیشن، مستندات و سناریوهای کتاب های کمدی، وجود دارد. برای اجازه دادن به دانش آموزانی که قصد دارند فیلم ها را برای تسلط بر هنر روایت و مکانیزم های نوشتن دراماتیک و فیلم سازی به پایان برسانند بهترین گزینه دوره های سینما می باشد. مهارت های به دست آمده در طول دوره آموزشی به دانش آموزان اجازه می دهد تا در موقعیت های زیر قرار گیرند:

  • کانال های تلویزیونی عمومی (خواننده، ادبیات)
  • Soficas شرکت های تامین مالی (خواننده)
  • شرکت های تولیدی

اگر قصد ادامه تحصیل در فرانسه را دارید و می خواهید از شرایط مسکن دانشجویی اطلاع کسب کنید، بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید مشاورین ما شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده