تحصیل رایگان در مالزی

تحصیل رایگان در مالزی

دولت  مالزی تحصیل رایگان در مالزی (MIS)  را برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های دولتی و خصوصی  خوب و انتخابی مالزی ارائه می دهد. دانشجویان بین المللی می توانند برای این بورس تحصیل در مالزی بین المللی مالزی (MIS) درخواست دهند. این بورس تحصیلی برای حمایت از تلاش دولت مالزی برای جذب، ایجاد انگیزه و حفظ سرمایه انسانی با استعداد از خارج از کشور است.

شرایط تحصیل رایگان در مالزی

بورسیه تحصیلی رایگان در مالزی، 5 کالج که تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهد. بطور کل شکی نیست که مالزی یکی از زیباترین کشورهایی است که همیشه می توانید اقامت داشته باشید. علاوه بر این کشور در میان توسعه و پیشرفت درزمینه آموزش و فناوری است.در این راستا شما می توانید در مورد اینکه آیا امکان تحصیل در هریک از دانشگاه های مالزی وجود دارد امکان پذیر است.

حقیقت این است که موسسات زیادی وجود دارند که  به دانشجویان محلی و بین المللی  بورس تحصیلی می دهند. فقط موضوع درخواست شما است و شما می توانید فرصتی برای تحصیل در مالزی بدون پرداخت مبلغی داشته باشید. در اینجا 5 دانشگاه مالزی هستند که نیازی نیست در این دانشگاه ها هزینه تحصیل بپردازید.

کالج سان وی جوهور باهرو، این دانشگاه سالانه چندین دانشجو را می پذیرد. در میان دانشجویانی که فرصت  تحصیل در اینجا را به دست  می آورند، بورسیه کامل دریافت می کنند. این دانشگاه برای دانشجویانی که توانایی پرداخت هزینه های سنگین دانشگاه را ندارند، به دانشجویان کمک مالی می دهد. شما نیز می توانید در میان ذینفعان باشید. شما باید درخواست خود را ارائه دهید و از تحصیل رایگان در این کالج لذت ببرید.

دانشگاه خواندن مالزی، محبوبیت آن بر اساس تلاش های بزرگی است که دولت در ارائه آموزش عالی در اختیار دارد. اگر شما در جستجوی یک دانشگاه در مالزی هستید که عملکردش نمیتواند شک داشته باشد. این باید انتخاب شما باشد. بهترین چیز این است که شما میتوانید بورسیه تحصیلی را در اینجا دریافت کنید و هزینه ی تحصیل خود را بپردازید.

دانشگاه تکنولوژی و نوآوری در آسیا، این دانشگاه یکی از معدود دانشگاه هایی است که دوره های مربوط به تکنولوژی و نوآوری را ارائه می دهد. در این رابطه شما ممکن است که بخواهید در اینجا درخواست دهید. عدم انعطاف پذیری برای دانشجویان بین المللی و محلی است. بورس تحصیلی نیز در میان بسته های موجود است که دانشگاه ارائه می دهد. شما این فرصت را دارید که برای کمک هزینه تحصیلی رایگان در اینجا و از کیفیت تحصیلات در دانشگاه لذت ببرید.

دانشگاه تنکوب عبدالرحمان، دانشگاه دارای یک معیار بسیار ساده و دوستانه در ارائه بورس تحصیلی است. تعداد زیادی از دانشجویان در جهان در حال  حاضر از بورس تحصیلی برخوردار بوده اند. حتی امروز، این دانشگاه همچنان به دانشجویان علاقمند به بورس تحصیلی می دهد. ارسال درخواست شما قطعا بهترین شانس برای تحصیل در دانشگاه بدون پرداخت هزینه ی تحصیل را در معرض شما قرار می دهد.

دانشگاه بین المللی پزشکی، این نهاد شناخته شده است که بهترین دوره ها در زمینه پزشکی را ارائه می دهد. اگر شما  به دنبال پزشکی به عنوان حرفه ای برای  آینده خود هستید. این موسسه ضمانت ارائه خدمات خود را نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی نیز دارد. بالاتر از همه این موسسه بورس تحصیلی را برای دانشجویان سزاوارتر فراهم می کند. شما میتوانید در این میان فرد خوش شانسی باشید که تحصیلات خود را در این دانشگاه بگذرانید.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

شرایط اخذ بورسیه تحصیل رایگان در مالزی

درخواست برای دانشگاه ها و دانشکده ها می تواند پرهزینه باشد. به ویژه  اگر شما به تحصیل در خارج از کشور فکر می کنید. دانشجویان ما همیشه منابع مالی نداریم  زیرا باید زمان و انرژی خود را بر روی تحصیل متمرکز کنیم. با توجه به این موضوع، کمک هزینه تحصیلی یک راه عالی برای کاهش هزینه تحصیل شماست. برخی از بورسیه تحصیلی، علاوه بر تحصیل شما مبلغی برای هزینه های زندگی شما باشد. از پرداخت هزینه تحصیل شما به طور کامل یا به طور جزئی جلوگیری می شود.

شرایط اخذ بورسیه تحصیل رایگان در مالزی
شرایط اخذ بورسیه تحصیل رایگان در مالزی

با بخشیدن (اعطای) شهریه خود به طور کامل و یا تا حدودی، می توانید برخی از هزینه های زندگی را پرداخت کنید. همچنین در اینجا چندین بورس تحصیلی وجود دارد که ما برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در مالزی هستند و توسط منابع خارجی و یا توسط خود موسسه ارائه می شود را  پیدا کنیم.

بورسیه تحصیلی بین المللی مالزی( MIS) یک بورسیه تحصیلی است که توسط دولت مالزی آغاز شد و برای جذب و حفظ بهترین مغزها از سراسر جهان برای آمدن به مالزی برای کمک به بهبود کشور است. کمک هزینه تحصیلی برای کسانی است که پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد  به دنبال دریافت مدرک دکترا و سپس فوق دکترا هستند. درس هایی که اولویت بندی می شوند عبارتند از علوم  و مهندسی، فن آوری اطلاعات و ارتباطات و بسیاری از آن ها. از متقاضی  انتظار می رود که حداقل یک لیسانس و فوق لیسانس درجه دوم و مهارت عالی در زبان انگلیسی داشته باشد.

بورس تحصیلی و برنامه مشترک دانشجویان، همانطور که عنوان نشان می دهد، این بورسیه تحصیلی  است  که عمدتا برای دانشجویان کشورهای مشترک المنافع است. این بورس تحصیلی  برای تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. موضوعات تحصیلی مانند تحصیل در رشته های: کشاورزی و اقتصاد اولویت بندی شده بنابراین شانس خود را امتحان کنید.

کمک هزینه تحصیلی نه تنها هزینه تحصیل را  دانشجو را پرداخت می کند بلکه همچنین  از بلیط های هواپیما گرفته تا مالزی، مستمری نگهداری ماهانه، کمک سالانه برای کتاب ها و سفر های داخلی و یک مقدار بیشتر حمایت می کند. بورسیه های تحصیلی از دانشگاه های مالزی، دانشگاه UCSI، این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان که به دنبال دریافت مدرک لیسانس و مدرک فوق لیسانس در زمینه های پرستاری و مامایی و بینایی سنجی و زمینه های مختلف دیگر هستند، ارائه می شود.

دانشگاه ناتینگهام، اگر به دنبال دریافت یک مدرک کارشناسی ارشد در زمینه فن آوری و آموزش علمی فکر می کنید دانشگاه ناتینگهام دارای 100 درصد کمک هزینه تحصیلی برای شما است. برای این بورس تحصیلی ارائه شده رشته هایی مانند مهندسی عمران و روابط بین الملل است.

دانشگاه علم و صنعت و نوآوری آسیا(APU)، ارائه میزبان بورسیه تحصیلی از دوره های پایه تا مدرک کارشناسی ارشد. با این حال توجه داشته باشید که کمک هزینه مدرک کارشناسی ارشد به دانشجویان محلی و بین المللی باز است، به طوری که میزان رقابت بین متقاضیان افزایش می یابد.

دانشگاه موناش، این دانشگاه بورسیه های تحصیلی را برای هردو مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. برای دانشجویانی که هر دوی آنها در کالج بوده اند یا دانشجویان جدید هستند. این دانشگاه موضوعاتی از قبیل روانشناسی را به کسب و کار ارائه می دهد و شما می توانید برای بورسیه تحصیلی اقدام کنید که در بسیاری از این مدارس وجود دارند.

دانشگاه هریوت وات مالزی، اگر فکر می کنید تحصیل مهندسی نفت در نظر بگیرید در دانشگاه هنری وات مالزی تحصیل کنید. همچنین بورس تحصیلی مبتنی بر شایستگی را برای دانشجویان موجود فراهم می کند. به غیر از پر کردن فرم، شما همچنین باید یک بیانیه مختصر بنویسید و علت اینکه چرا می خواهید در رشته مهندسی نفت تحصیل کنید.

دانشگاهKolej Tuanku ja’afar، اگر شما جزو افرادی هستید که  فارغ التحصیل دبیرستان نیستند و مدرک دیپلم را دریافت نکرده اید، پیش از اینکه به یک رشته ی تحصیلی دست یابید باید یک برنامه ی بنیادی را پیش از رسیدن به یک سطح انجام دهید. دانشگاهktj برای افرادی که می خواهند در یک مدرسه شبانه روزی دوره ( A سطح) را بگذرانند،بورسیه تحصیلی ارائه می دهد.

دانشگاه کورتین، برخلاف بسیاری از بورس هایی که در اینجا ارائه شده اند، بورس تحصیلی بین المللی معاونین حرفه ای به طور خاص به دانشجویان بین المللی که در مالزی تحصیل می کنند ارائه می شود. کمک هزینه تحصیلی ارائه شده  که  به دانشجویان محلی و بین المللی تقسیم شده است  که به شما این شانس را میدهد که در لیست کوتاه قرار بگیرید.

دانشگاه چند رسانه ای(MMU)، بسیاری از بورس های تحصیلی در MMU برای دانش آموزان محلی متمرکز هستند. اما یکی است که مخصوص دانشجویان بین المللی جدید است. این یک بورس تحصیلی متوسط است (GPA) تا زمانیکه نمره شما بالا باش، مهم نیست که چه موضوع درسی را انتخاب می کنید.

دانشگاه های رایگان و کم هزینه مالزی

لیست دانشگاه های ارزان مالزی به شرح زیر می باشد:

  • دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی
  • دانشگاه کلانتان مالزی
  • دانشگاه پاهانگ مالزی
  • دانشگاه پرلیس مالزی
  • دانشگاه ساباه مالزی
  • دانشگاه ساراواک مالزی
  • دانشگاه تحصیلی سلطان ادریس مالزی
دانشگاه های رایگان و کم هزینه مالزی
دانشگاه های رایگان و کم هزینه مالزی

شرایط و درآمد کار دانشجویی در مالزی

دانشجویان بین المللی که از طریق ویزای دانشجویی وارد مالزی می شوند و فرصت کمی برای انجام کار دارند. اگرچه از لحاظ فنی، برخی از فرصت های قانونی برای دانشجویان برای کار وجود دارد. اما اداره مهاجرت مالزی ، محدودیت هایی را برای دانشجویان بین المللی لحاظ کرده است تا هرگونه اشتغال پرداختی را تقبل کنند، در حالی که در مالزی راهنمایی در زیر را می بینید.

شما فقط مجاز به 20 ساعت کار در هفته در طول دوره ترم خواهید بود  اگر علاقمند به کار در هر مرحله ای در طول تحصیل خود باشید،  لطفا با افسر ویزا دانشجویان در دفتر بین المللی مشورت کنید. تحت هیچ شرایطی نباید استخدام غیر رسمی را قبول کنید  زیرا این می تواند منجر به لغو ویزا دانشجو شود. به دانش آموزان بین المللی اجازه می دهند که پاره وقت کار کنند، با توجه به شرایط و ضوابط زیر حداکثر 20 ساعت در هفته  به دانش آموزان بین المللی اجازه انجام کار پاره وقت می دهند. دانشجویان بین المللی با داشتن پاسپورت معتبر مجاز به کار در 4 بخش هستند از جمله:

  • کیوسک های پتروشیمی
  • رستوران ها
  • سوپر مارکت های کوچک
  • هتل ها

دانشجویان بین المللی که قصد دارند به صورت نیمه وقت در مالزی کار کنند باید مدارک زیر را ارائه دهند:

  • نامه حمایتی دانشجویان
  • یک دلیل معتبر برای کار نیمه وقت
  • فتوکپی از صفحات گذرنامه خود
  • از جمله تمام صفحات آدرس
  • ایمیل و شماره تماس پس از نامه کارفرمای احتمالی
  • نشان دادن شامل یک ساعت کار
  • حقوق و دستمزد و دوره آموزشی آکادمیک
  • نامه حمایتی از مدرس/ رئیس دانشکده
  • درخواست برای کار نیمه وقت برای تصویب به دفتر اداره مهاجرت ارسال شود.
  • دانشجویان مصاحبه می شوند. پس از آن نتیجه ی درخواست یا تایید خواهد شد یا رد می شود.
  • گذرنامه دانشجویانی که تقاضانامه ی آنها تایید خواهد شد.

دستمزدها معمولا در حدود 150 یورو برای یک هفته  ارزش دارد. این در آمد را می توان برای هزینه های جزئی استفاده کرد و قطعا نیاز به حمایت مالی قوی برای تحصیل و زندگی در مالزی می باشد. نمی تواند دستمزد کار نیمه وقت را به دست آورد. برای اطلاع از شرایط مهاجرت تحصیلی به مالزی با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده