تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

در سنگاپور، تحصیلات به عنوان “تحصیلات تکمیلی” نامیده می شود، مدرک کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای به عنوان “تحصیلات تکمیلی توسط دوره های کارشناسی” شناخته می شود، در حالی که کارشناسی ارشد توسط پژوهش و دکتری به عنوان “تحصیلات تکمیلی توسط پژوهش” نامیده می شود. در ادامه مقاله به تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور اشاره کرده ایم.

شرایط تحصیلات دندانپزشکی در سنگاپور

سنگاپور، جزء مراکز عالی تحصیل در آسیا به حساب می آید. دانشگاه های سنگاپور دارای رتبه های بالا، استانداردهای عالی آموزش، یادگیری و جزء دانشگاه های مشهور جهان هستند و تسهیلات تحقیقاتی پیشرفته ای را ارائه می دهند. دو دانشگاه از شش دانشگاه سنگاپور از جمله 100 موسسه عالی آموزشی در سطح جهان هستند، همچنین گزینه های یارانه ای برای دانشجویان خارجی جهت تحصیل در سنگاپور وجود دارد. دوره های تحصیلات تکمیلی در سنگاپور به زبان انگلیسی تدریس می شود، که به عنوان زبان مادری بسیاری از سنگاپورها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

آموزش در سنگاپور

اقامت در سنگاپور اغلب به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان نامگذاری می شود و پاکیزگی و نرخ جرم کم باعث شده به عنوان یک پناهگاه امن برای افراد خارجی باشد. چشم انداز آموزش عالی سنگاپور فوق العاده متنوع است، از جمله می توان به دانشگاه های محلی و نهادهای خارجی اشاره کرد. چارچوب های تضمین کیفیتی در دسترس هستند تا اطمینان حاصل شود که دوره های تکمیلی و تحصیلی از بالاترین کیفیت درجه بین المللی برخور دارند.

آموزش در سنگاپور

دانشگاه های محلی سنگاپور

سنگاپور دارای هفت دانشگاه محلی است (6 عمومی و 1 خصوصی) ، که فرصت های تحصیلی کارشناسی ارشد را ارائه می دهند، علاوه بر دانشگاه های محلی، بسیاری از دانشگاه های برجسته در جهان، برنامه های تحصیلات تکمیلی خود را در سنگاپور، خود به خود و یا با همکاری دانشگاه های محلی ارائه می دهند. دانشگاه های سنگاپور مانند:

  • دانشگاه ملی سنگاپور (NUS)
  • دانشگاه فناوری نان یان (NTU)
  • دانشگاه مدیریت سنگاپور (SMU)
  • موسسه فناوری سنگاپور (SIT)
  • دانشگاه صنعت و معدن سنگاپور (SUTD)
  • موسسه مدیریت سنگاپور (SIM)
  • موسسه جامع خصوصی

سیستم آموزشی سنگاپور

با وجود اندازه کوچک سیستم آموزش عالی سنگاپور، دانشگاه های آن در سطح جهانی بسیار خوب عمل می کنند. در رتبه بندی دانشگاه های دانشگاه جهانی تایمز، دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه فنی Nanyang به ترتیب در رتبه 22 و 52 قرار دارند. در عین حال، رتبه بندی دانشگاه جهانی QS ،NTU را در 11 و NUS در 15th قرار می دهد. وزارت آموزش و پرورش (MOE) مسئول آموزش عالی در سنگاپور است، اگر چه از سال 2011، موسسات خصوصی باید در شورای آموزش خصوصی (CPE) ثبت نام کنند. با این حال، در حال حاضر لیستی از دانشگاه های معتبر خارجی وجود ندارد. اما مطمئن باشید که مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند با توجه به شرایط شما بهترین انتخاب را در مسیر شما بگذارند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده