تحصیل دندانپزشکی در دبی

تحصیل دندانپزشکی در دبی

سیستم آموزش و پرورش جهت تحصیل دندانپزشکی در دبی به طور کلی همانند سیستم آموزش و تحصیل در امارات متحده عربی است، اما از سیستم های آموزشی عالی مختلف از جمله سیستم آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، کانادایی، استرالیا، هند، پاکستان، فیلیپین و روسیه الهام گرفته است.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در دبی

برنامه های درسی دانشگاه های دبی به زبان انگلیسی تدریس می شود، اما دانشجویانی که عرب زبان نیستند باید کلاس های زبان عربی را پشت سر گذارند، و دانشجویان مسلمان و عرب باید حتما مطالعات اسلامی را پشت سر گذارند. درنظر داشته باشید در مدارس دولتی دبی، آموزش به زبان عربی است اما زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم نیز آموزش داده می شود، در حالیکه تقریبا تمام دانشگاه های خصوصی دبی آموزش خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند، شاید علت این است که اکثر دانشگاه های خصوصی پذیرای دانشجویانی از تمامی نقاط دنیاست.

دانشگاه های دندانپزشکی در دبی

در شهر دبی پنج دانشگاه عمومی و 58 کالج خصوصی و دانشگاه وجود دارد که به مهاجران خدمت تحصیلی ارائه می دهد. در بیشتر کشورها، موسسات دارای حکومت مستقل داخلی جهت موضوعاتی که آنها تدریس می کنند (با برخی از متخصصان در یک یا دو موضوع تنها) و سطح برنامه های آموزشی آنها (با برخی از برنامه های دوره کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهند) دارند. می توان دانشگاه های دبی را به عنوان یک دانشگاه محلی (مستقر در دبی) و یا یک پردیس شاخه ای (دانشگاهی که در کشور دیگری تاسیس شده است، با یک دانشگاه در دبی) دسته بندی کرد.

دانشگاه های دندانپزشکی در دبی
دانشگاه های دندانپزشکی در دبی

آموزش دندانپزشکی در دبی

برنامه دکترای دندانپزشکی در دبی (DMD) یک مدل آموزش مبتنی بر توانایی و مهارت فرد است. این برنامه آموزشی بر پایه شواهد دندانپزشکی عمومی بنا شده است. برنامه درسی این رشته به دست آوردن آموزش و تجربه مورد نیاز است. دانش آموزان نه تنها دانش و مهارت های لازم را طی این دوره کسب می کنند، بلکه توانایی های فکری و خلاقانه آنها نیز تقویت می شود. سازمان DMD برنامه هایی جهت فراهم آوری فرصت ها، تشویق و حمایت از مشارکت دانش آموزان در تحقیقات و سایر فعالیت های علمی که توسط دانشکده ها پشتیبانی می شود، ارائه می دهد.

در واقع این برنامه به منظور قرار گرفتن دانشجو در معرض بیماری ها و شرایط آنها و بررسی شرایط آن ها طراحی شده است. تیم دندانپزشکی این شهر از اعضای هیات علمی و کارکنان بسیار کارآمدی تشکیل شده است، به ارائه بهترین دوره های آموزشی مناسب و کمک به موسسه برای دستیابی به برتری تحصیلی متعهد است. این تیم دانشجویان را به سمت پیشرفت حرفه ای و تحقیق و شرایط تحصیل دندانپزشکی در دبی سوق می دهد.

زندگی در دبی

دبی بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی می باشد. این کشور در سواحل جنوب شرقی خلیج فارس واقع شده است. البته این شهر در خط ساحلی شمالی امارات و از منطقه شهری دبی-شارجه-عجمان است. دبی دارای آب و هوای بیابان گرم است. شهر سامرز در دبی با متوسط درجه حرارت حدود 41 درجه سانتی گراد (106 درجه فارنهایت) و پایین ترین شبانه در حدود 30 درجه سانتیگراد بسیار گرم و مرطوب است. در سراسر سال بیشتر روزهای این کشور آفتابی است. تابستان های دبی نیز از لحاظ سطح رطوبت بسیار بالا شناخته شده است، که در تابستان می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. بالاترین دمای ثبت شده در امارات متحده عربی، 52.1 درجه سانتی گراد (126 درجه فارنهایت) است.

شرایط تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی دبی و همچنین مهاجرت به این کشور را می توانید از زبان مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بشنوید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده