تحصیل در مدارس کانادا همراه با اخذ ویزای والدین

تحصیل در مدارس کانادا همراه با اخذ ویزای والدین

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت و تحصیل، کانادا می باشد. امکان تحصیل انگلیسی در کانادا و شرایط مساعد اخذ اقامت و تابعیت از جمله مزایای این کشور پهناور قاره آمریکای شمالی می باشد. در این مقاله به بررسی مختصری از شرایط تحصیل در مدارس کانادا همراه با اخذ ویزای والدین می پردازیم.

شرایط تحصیل در مدارس کانادا همراه با اخذ ویزای والدین

جهت تحصیل در کانادا مدارس این کشور از بالاترین استاندارد های بین المللی برخوردارند و از همین رو نگرانی والدین را از جهت تحصیل برطرف می کنند. مدارس در کانادا به خصوصی و دولتی تقسیم می شوند، هزینه تحصیل در کانادا در مدارس دولتی حدود 14.000 دلار و در مدرسه های بین المللی خصوصی حدود 30.000 دلار کانادا می باشد. از مزایای اقدام در سنین کم این است که جهت تحصیل در مدارس کانادا نیازی به اخذ مدرک زبان نیست. منابع درسی مدارس معمولاً به دروس اختیاری و اجباری تقسیم می شوند و دانش آموزان حق انتخاب دروسی مثل زبان را دارند.

ویزای کانادا

طبق قانون دانش آموزی در صورتی که زیر 18 سال داشته باشد، می تواند یکی از والدین خود را از طریق ویزای گاردین یا محافظ با خود به کانادا ببرد، البته رفتن یکی از والدین اجباری نیست، در صورتی که یکی از والدین از این طریق اقامت کانادا را اخذ کنند، شخص دیگر می تواند تقاضای ویزای مالتیپل کانادا نماید. در صورتی که هر کدام از والدین موفق به پیدا کردن کار مرتبط و با شرایط مشخص شده در قانون شوند، می توانند اقامت دائم کانادا را از همین طریق اخذ نمایند.

ویزای کانادا

تحصیل در مدارس کانادا بدون حضور والدین

بسیاری از خانواده تحصیل در مدارس کانادا همراه با اخذ ویزای والدین به چشم یک روش مهاجرتی به این کار می نگرند و در واقع برنامه مهاجرتی خود را در قالب اعزام فرزند خود به کانادا هموار می کنند، که البته تصمیمی صحیح است. این روش شرایط مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان را هموار می کند. در صورتی که به هر دلیلی والدین دانش آموز قصد حضور در کانادا را نداشته باشند، دانش آموز باید از مکان اقامتی را از طرق مختلف که در قانون کانادا مشخص شده، انتخاب نماید که چند مورد از این روش ها به شرح زیر می باشد؛

  • اقامت و زندگی با اقوامی در کانادا زندگی می کنند.
  • زندگی در مدارس شبانه روزی کانادا
  • زندگی در اماکن مشخص شده توسط دولت کانادا برای دانش آموزان

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس حاصل فرمایید و از مشاوره کارشناسان موسسه بهره مند شوید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده