تحصیل در دانشگاه کازان

تحصیل در دانشگاه کازان

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48257n-study”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48257″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

دانشگاه کازان حدود 200 توافق را با شرکای خارجی به امضا رسانیده است. در میان آنها لیبیگ دانشگاه گیسن، دانشگاه استراسبورگ، دانشگاه کانازاوا، موسسه علمی و پژوهشی ژاپنی RIKEN و بسیاری دیگر از اهمیت والایی برخوردارند. علاوه بر این، افرادی قصد تحصیل در دانشگاه کازان را دارند با دیگر دانشگاه های خارجی پیشرو همکاری هایی گسترده ای در زمینه دانشگاه تحقیق و اشتغال دانش آموزان نیز خواهد داشت.

شرایط تحصیل در دانشگاه کازان

از دیگر همکاری های دانشگاه KFU با شرکت های پیشرو دارویی در خصوص نوارتیس، Pfizer و بایر، کمک به دانشجویان در جهت انجام تحقیقات مشترک، شرکت در کارگاه های آموزشی و بازدید از وب سایت عنوان یک کارآموز خواهد بود.
همکاری KFU با مرکز سرطان چیس فاکس، هیات علمی ایالات متحده آمریکا و دانشجویان کارشناسی ارشد در کلینیک که در میان 20 موسسه پزشکی برتر و در زمینه انکولوژی قرار دارند خواهد بود. بخاطر داشته باشید که در ایالات متحده آمریکا امکان انجام پژوهش نیز به صورت گسترده ای وجود خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در روسیه با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

مزایای دانشگاه کازان روسیه

KFU دانشگاهی می باشد که برترین اولویت ها شلومبرگر و در کشور روسیه را به خود اختصاص داده است، علاوه بر این؛ این دانشگاه به عنوان رهبر جهانی در زمینه میدان نفتی و یا دیگر خدمات نفتی در نظر گرفته خواهد شد. بخش های اصلی همکاری عبارتند از:

  • بودجه های پژوهشی
  • مشارکت کارکنان شلومبرگر در فرایند آموزشی
  • در نظر داشتن بورسیه تحصیلی برای دانشجویان KFU
  • کارآموزی و ایجاد فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان KFU

افتخارات دانشگاه کازان

KFU دیگر همکاری هایی با تولید کنندگان پیشرو در مواد پلاستیکی و فنآوری ALBIS (سوئیس) نیز خواهد داشت. در سال 2015، KFU یک آزمایشگاه مشترک را تاسیس کردکه به سیستم های آنتن و انتشار امواج رادیویی اختصاص داده شد و به عنوان بزرگترین شرکت در اروپا از جهت تولید تجهیزات رادیویی در نظر گرفته شد.

این مرکز علمی و تحقیقاتی دیگر همکاری هایی علمی با مرکز تحقیقات سامسونگ (در کره جنوبی) و در طول سال های 2014-2016 نیز خواهد داشت. علاوه بر این؛ این دانشگاه دو پروژه تحقیقاتی دیگر در زمینه شناخت تصویر و فناوری؛ شناسایی گفتار و ایجاد تمایزمابین زبان و اجرای فایل های صوتی خواهد داشت

تمامی این طرح های مشترک در وب سایت سامسونگ و بخش IT آن و دیگر پایگاه های نرم افزاری آورده شده است. طرح هایی که به آموزش مهندسین آینده و کارکنان فنی بخش صنعت و IT در روسیه منجر می گردد.
فن آوری آزمایشگاهی مایکروسافت و در دانشگاه KFU به توسعه محصولات نرم افزاری در حوزه تلفن همراه، کامپیوتر و دیگر برنامه های کاربردی در وب سایت ها نیز منجر خواهد شد. درباره دانشگاه های پزشکی روسیه بیشتر بخوانید.

دانشگاه کازان در روسیه

با توجه به همکاری های صورت گرفته در KFU و آی بی ام، اغلب دانش آموزان و اشخاص متخصص قابلیت کارآموزی کامل در بخش اقتصادی را خواهند داشت. این در حالیست که دیگر کارکنان IBM نقش بسیار مهمی را هدایت اسناد و مدارک (برای حسابداری و حسابداران مالی، بخش مالیات، حسابرسی و دیگر بخش های تعاملی) که مربوط به اقتصاد می گردد را ایفا خواهند کرد.

از سال 2014، تحصیل در دانشگاه کازان به عنوان مرکز نوآورانه مشترک در نظر گرفته شد. مرکزی که در KFU رتبه دوم و در کشور روسیه (برای اولین بار در اسکولکوو) رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. دیگر برنامه های کاربردی برای استفاده از تحولات  صورت گرفته در مرکز و ایجاد ارتباطات پیشرفته و سیستم های انتقال داده و سیستم های نظارت تصویری هوشمند نیز خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در دانشگاه های روسیه با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-continent”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”education-sending-students”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48257n-study”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48257″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-continent”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده