در حال حاضر برای پذیرش دانشجویان CEU / HESP در دانشگاه مرکزی اروپا برای دوره های زمستانی و بهار سال تحصیلی 2018-19 بورس پزشکی مجارستان داده می شود. دانشجویان بین المللی واجد شرایط می توانند برای این بورسیه تقاضا بدهند. هدف از ارائه این بورس تحصیلی حمایت از دانشجویان در حال ظهور است.

دریافت بورس پزشکی مجارستان

دانش آموزان در مجارستان می توانند توسط هر اداره، مرکز مدرسه یا مرکز تحقیقاتی CEU میزبانی شوند، در صورتی که علاقه خود را از طریق یکی از چند حوزه موضوعی اولویت زیر بیان کنند. جایزه دانشجویان هزینه های سفر به بوداپست، محل اقامت در CEU و هزینه تحصیلی 3500 دلار برای کل دوره تحصیل در مجارستان را پوشش می دهد. دانشگاه زبان انگلیسی دارای مجوز در ایالات متحده و مجارستان است و در بوداپست واقع شده است. جوایز اعطا شده در علوم اجتماعی و علوم انسانی متمرکز بر موضوعات زیر است:

  • نابرابری و عدالت اجتماعی
  • حکومت دموکراتیک
  • سیاست گذاری مبتنی بر شواهد فراگیر و مبتنی بر شواهد
  • مهاجرت و پناهندگان
  • رفع و تعدیل تغییرات اقلیمی

دانشجویان بین المللی در مجارستان

دانشجویان بین المللی واجد شرایط تقاضا برای بورس پزشکی مجارستان می باشند. موسسات واجد شرایط بورس عبارتند از: دانشگاه آمریکایی، آسیای مرکزی (قرقیزستان)، کالج هنر و علوم القدس بورد (فلسطین)، دانشگاه آمریکایی بلغارستان (AUBG)، دانشگاه آسیا برای زنان (AUW) (بنگلادش) و دانشگاه های یانگون و ماندالای در میانمار. در زمان درخواست، متقاضیان واجد شرایط باید در موقعیت های تدریس کامل در یک موسسه واجد شرایط مشغول به کار شوند. همچنین متقاضیان واجد شرایط باید یک نسخه از بالاترین درجه خود را به دست آورند.

دانشجویان بین المللی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان

کسانی که یا مایل به مشارکت در پروژه ها، تحقیقات، تدریس یا سایر فعالیت های حمایت شده توسط بنیادهای بازرگانی در طول دوره تحصیل هستند، واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیل پزشکی در مجارستان نمی باشند. متقاضیان واجد شرایط باید مدرک دکتری یا معادل آن را داشته باشند و یک رشته تحقیق قابل توجه در یک منطقه که تحت یک یا چند واحد دانشگاهی CEU (ادارات، مدارس و مراکز تحقیقاتی) باشد، درس خوانده باشند.

لطفا فرم درخواست تکمیل شده خود، یک پیشنهاد تحقیقی دقیق، CV و یک کپی از مدارک Ph.D. یا مدارک معادل آن را در یک فایل PDF ارسال کنید. شرایط پذیرش پزشکی مجارستان را می توانید از مشاوین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید، مشاورین ما در این زمینه می توانند اطلاعات شما را به روز کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده