بورسیه تحصیلی روسیه

بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی از هر کشوری برای تحصیل در رشته ریاضیات، فیزیک، علوم کامپیوتر و یا اقتصاد در روسیه در دسترس است. بورسیه تحصیلی روسیه از سوی انجمن های دانشگاه های جهانی این کشور، پوشش داده می شود.

دریافت بورسیه تحصیلی روسیه

دانشکده مطالعات روسیه و آسیا (SRAS)، بورسیه های تحصیلی لیست شده برای تحصیل در روسیه و دیگر کشورهای شوروی سابق، که بیشتر آنها به طور خاص برای دانشجویان آمریکایی است، ارائه می دهد. بورس تحصیلی بنیامین گیلمن، بیش از 2900 بورسیه تحصیلی تا 5000 US $ برای شهروندان آمریکایی در مقطع کارشناسی برای تحصیل یا کار در خارج از کشور ارائه می کند. بورسیه تحصیلی دولتی روسیه شامل:

  • تحصیل رایگان برای کل دوره برنامه تحصیلی انتخابی
  • کمک هزینه نگهداری (برای کل دوره تحصیلی صرف نظر از موفقیت داوطلب). در سال 2018، متوسط ​​کمک هزینه تحصیلی به مبلغ 1630 روبل در ماه (تقریبا 25 دلار) بود.
  • خوابگاه دانشجویی (در صورت وجود)

بورسیه تحصیلی غیر دولتی در روسیه

بورسیه های تحقیقاتی BP، بورس تحصیلی روسیه به ارزش 15.000 تا 35.000 روبل (240 – 560 دلار آمریکا) هر ماه برای دانشجویان تحصیلی در رشته های انرژی و اقتصاد در یکی از دانشگاه های همکار روسی اعطا می شوند.

بورسیه تحصیلی غیر دولتی در روسیه

بورس تحصیلی مختلف در رابطه با آموزش و تحقیقات زبان روسی در روسیه وجود دارد، از جمله برنامه پژوهش محققان عنوان VIII و  بورس تحصیلی برای دانشجویان برای انجام تحقیقات مستقل برای سه تا هشت ماه می باشد. ارزش جوایز بین 7000 تا 25000 دلار متغیر است و معمولا شامل هزینه پرواز، هزینه ماهانه، بیمه درمانی و غیره می شود.

بورسیه دانشجویان بین المللی در روسیه

بورس تحصیلی فدراسیون روسیه، تعداد زیادی از بورس تحصیلی دولتی برای تحصیل در روسیه برای سالیان در دسترس دانشجویان خارجی با هزینه تحصیل، اقامت دانشجویی و کمک هزینه نگهداری است، که در این سال به مبلغ 1500 روبل در ماه می شود (حدود 24 دلار). 15،000 از این کمک های مالی اهدا شده است. بورس تحصیلی دولتی شامل موارد زیر نمی شود:

  • هزینه های سفر
  • هزینه های زندگی
  • بیمه نامه داوطلبانه بیمه درمانی

بورسیه تحصیلی اختصاصی دانشگاه های روسیه

موسسه فیزیک و فناوری مسکو (MIPT)، این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان عالی بین المللی در دسترس است که توانایی عملکرد عالی دانشگاه را نشان می دهند. چندین بورس تحصیلی برای تحصیل در محوطه دانشگاه سنت پترزبورگ HSE در دسترس است، که 25 تا 100 درصد هزینه تحصیل در روسیه برای دانشجویان برجسته بین المللی را در تمام سطوح تحصیلی پوشش می دهد. دانشگاه ملی علوم و فناوری MISiS، مقرری ثابت برای دانشجویان بین المللی که برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد علوم STEM را به زبان انگلیسی می گذرانند و برای کسانی که از طریق بورس تحصیلی دولتی پذیرفته شده و کسانی که هزینه های تحصیل خود را با استفاده از منابع خود پوشش می دهند، در دسترس هستند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه های روسیه

دانشگاه پلی تکنیک سنت پترزبورگ، فرصت های تحصیلی فردی برای برنامه های کارشناسی ارشد در دانشگاه در دسترس است. بورس تحصیلی می تواند هزینه های تحصیل در طول یک ترم یا هزینه های اقامت در خوابگاه دانشگاه را پوشش دهد. دانشگاه ایالتی Tomsk، کمک های مختلف برای دانشجویان بین المللی در دسترس است.

دانشگاه بین المللی المپیک روسیه، بورسیه تحصیلی المپیک ولادیمیر پوتینین، 20 بورس تحصیلی روسیه را برای تحصیل در برنامه مدیریت کارشناسی ارشد ورزشی در دانشگاه ارائه می دهد و شامل تحصیلات، مسکن و هزینه تحصیلی ماهانه است.  مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) از شرایط بورسیه تحصیلی روسیه مطلع هستند، با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده