بهترین کشور برای تحصیل معماری

بهترین کشور برای تحصیل معماری

اگر شما علاقه مند به تحصیل در رشته ی معماری هستید در این مقاله 6 کشور برتر در همین زمینه را به شما معرفی خواهیم کرد. یکی از بهترین کشور برای تحصیل معماری هلند می باشد که پس از جنگ جهانی دوم، شهر روتردام این کشور، به طور کامل بازسازی شد و در حال حاضر به خاطر معماری جسورانه و مدرن بصورت جهانی شناخته شده و در معرض دیدن اکثر توریست ها قرار گرفته است.

شرایط بهترین کشور برای تحصیل معماری

هنگام تحصیل در چین، شما معماری باستان چینی را تجربه خواهید کرد که طی قرن ها گسترش یافته است و در سراسر آسیای شرقی دیده می شود. اگر به دنبال معماری مدرن تر هستید، شانگهای در جنوب شرقی چین مکان مناسبی است. یک سفر به باند منطقه ساحلی در امتداد رودخانه هوانگپو، سبب می شود، برخی از شاهکارهای معروف معماری شهر را به خوبی نظاره گر باشید. دیگر ساختارهای مورد نیاز باید شامل برج جین مائو، و برج مروارید شرقی باشد. این ساختمان ها برای جایگاه چین در جامعه معماری پست مدرن هستند و چشم انداز زیبایی دارند.

تحصیل معماری در انگلستان و فرانسه

تصور کنید زندگی و یادگیری معماری در یکی از برجسته ترین کشورهای طراحی شده در جهان یعنی انگلستان باشد. هنگام تحصیل در انگلستان، معماری در نوک انگشتان شماست و تبحر خاصی را تجربه خواهید کرد. کل کشور انگلستان ترکیبی از ساختمان های قدیمی و جدید است و میزبان برخی از معماری ترین شرکت های معماری شناخته شده و ساختمان های نمادین همچون، استون هنج، وست مینستر ابی است.

تحصیل معماری در انگلستان و فرانسه

فرانسه مانند دیگر شهرهای اروپا، ترکیبی گسترده از سبک های مختلف معماری دارد. این کشور دارای ساختمان های تاریخی و مدرن مانند نوتردام د ریمز، لاک دپرایوپه د لتوییل، ساکر کور، بنیاد لوئیس ویتتون و مرکز پمپید می باشد. اما آنچه واقعا در معماری فرانسه به چشم می خورد، کاخ ها و قلعه هایی مثل قصر ورسای، مون سنت میشل می باشد. با برنامه های 14 ترم و تابستانی در پاریس، آرل، نیس و نانت، می توانید برنامه ای کامل برای تحصیل در فرانسه پیدا کنید.

تحصیل معماری در آلمان و اسپانیا

آلمان راهی برای شناخت بیشتر هنر معماری برای شما ایجاد می کند، حتی اگر برای شروع یادگیری از پایه یک معمار نباشید. نماینده تاریخ پیچیده کشور آلمان، معماری این کشور را از چندین سبک، از جمله کارولینگی، رومانسکایی، کلاسیک، رنسانس، باروک، مدرن و پست مدرن عبور می دهد، شاید بهتر است بدانید بهترین و برجسته ترین معماران دنیا همچون، دانیل راجرز، رم دیوید، ریچارد چیپرفی در آلمان تحصیلات خود را گذرانده اند.

آیا شما تصمیم به تحصیل در بارسلونا یا مادرید را دارید و یا بیشتر از تحصیل در یک دانشگاه، بازدید از معماری شهر سالامانکا یا گرانادا را انتخاب می کنید، سنگ های زیبایی در معماری ساختمان های این شهر وجود دارد، که شما را جذب خود خواهند کرد. عشق خود را برای معماری به سطح بعدی و تحصیل در خارج از کشور در یک برنامه با تمرکز در رشته ی معماری در شهرهای مانند مادرید با برنامه چند سالانه بگذرانید.

تحصیل دوره معماری در هلند

هلند طرح منحصر به فردی را ارائه می دهد که به طور اساسی می توان به شهرهای آن مانند آمستردام، جایی که می توانید در یک دوره تحصیلی در یک ترم یا طول تابستان تحصیل کنید، اشاره کرد. آمستردام یک نقطه عالی برای تحصیل در هلند است. کانال هایی که در سراسر شهر بافته شده اند، در یک موزه مانند موزه ریکس قرار می گیرند و فرهنگ و محله های تاریخی متنوع را به نمایش می گذارند. همچنین، ما نمی توانیم از آسیاب های بادی که قصرهای پر از گل لاله را تزئین می کنند چشم پوشی کنیم. شما همچنین می توانید مکان های خارج از آمستردام، مانند شهر روتردام، را کشف کنید و از معماری زیبا و به خصوص این شهر دیدن کنید.

اگر قصد تحصیل در اروپا را دارید، مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند در این زمینه شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده