بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی

بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی

استرالیا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی رتبه بندی شده است، استرالیا یکی دیگر از اهداف مطالعه داغ به ویژه برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان هندی است. به رغم هزینه های سنگین تحصیل، آموزش عالی با کیفیت بالا، دانشگاه های برتر و استانداردهای زندگی بالا، کشور را در جایگاه اول قرار می دهد.

شرایط بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی

برنامه مجوز کار در کانادا برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال تحصیل و کار در خارج از کشور خود هستند. بر اساس این برنامه، دانشجویان می توانند تا زمان تحصیل اجازه کار بسته به دوره تحصیلی دریافت کنند حتی حرفه ای را در هر زمینه ای که به حوزه تحصیل آنها محدود نمی شود، بپذیرند. هنگامی که دانشجویان کار را از سر می گذارند، پس از شش ماه تحت کلاس تجربه کانادایی (CEC)، برای اقامت دائم در کانادا بعد از تحصیل می توانند اقدام کنند.

سیستم آموزش عالی کانادا به خاطر آموزش عالی با کیفیتی است که بر تدریس و کیفیت تحقیق متمرکز است. از حدود 100 دانشگاه، یک چهارم از آنها در دانشگاه های برتر جهان ثبت شده اند. هزینه زندگی در کانادا نسبتا مقرون به صرفه نسبت به دیگر همتایان غربی است زیرا شهرهایی مانند مونترال، ونکوور و تورنتو آن را به فهرست 2015 شهرهای دانشجویی مقرون به صرفه QS 2015 می رسانند.

تحصیل در نیوزیلند

نیوزیلند دارای 8 دانشگاه است که همه آنها در رتبه بندی جهانی دانشگاه QS قرار دارند. سیستم آموزش عالی نیوزیلند در رتبه 16 در جهان قرار دارد و جز چهارمین کشور امن در جهان است. مسیر تحصیل فارغ التحصیلان نیوزیلند به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا برای اخذ مجوز کار در حین تحصیل کار کنند.

در ویزای تحصیل در نیوزلند پس از تحصیل، فارغ التحصیلان واجد شرایط اجازه 12 ماه کار در زمینه مربوط به تحصیلات خود را دارند. فارغ التحصیل بعد از اتمام تحصیل به کار خاصی با یک کارفرمای خاص در زمینه حرفه مرتبط کار می کنند.

تحصیل و مهاجرت به ایرلند

ایرلند به تازگی استراتژی رشد خود را با هدف گسترش صنعت آموزش بین المللی آغاز کرده است. تحت این استراتژی، در نظر دارد تا دانشجویان بین المللی جذب کند و درآمد خود را از آموزش بین المللی از 1 میلیارد یورو به 2،1 میلیارد یورو تا سال 2020 افزایش دهد. هزینه تحصیل در ایرلند به طور قابل توجهی پایین تر از ایالات متحده و انگلستان است و بالاترین میزان رضایت دانشجویان بین المللی در اروپا را دارند. این شهر پایتخت دوبلین نیز یکی از بهترین شهرهای دانشجویی در جهان است. دانشجویان می توانند در یک شغل نیمه وقت کار کنند، از اینرو می توانند 20 ساعت در هفته درطول دوره و 40 ساعت در هفته در طول تعطیلات کار کنند.

تحصیل و مهاجرت به ایرلند
تحصیل و مهاجرت به ایرلند

مهاجرت تحصیلی به آلمان

تحصیل در آلمان با دو شهر برلین و مونیخ در 10 شهر برتر جهان، یکی دیگر از کشورهای پرطرفدار است. هزینه های تحصیل رایگان در آلمان در مقطع کارشناسی در دانشگاه های عمومی بدون توجه به ملیت، علت دیگری است که دانش آموزان بین المللی به این کشور مهاجرت می کنند. ارائه یک راه حل برای جلوگیری از هزینه بالای زندگی و اینکه دانشجویان بین المللی بدون اجازه مجوز کار می توانند 90 روز در هر سال کار کنند، یکی دیگر از دلایل مهاجرت به این کشور است. طبق قوانین جدید آلمان در سال 2012 برای ورود و اقامت کارگران بسیار کارآمد، دانشجویان بین المللی می توانند پس از فارغ التحصیلی به مدت 18 ماه در کشور به کار مشغول شوند.

اقامت در آلمان

دانشجویان در آلمان می توانند مستقیما برای اجازه اقامت درخواست کنند اگر بتواند قبل از امتحان نهایی، شغل خود را پیدا کند. با این حال، دانشجویان باید توجه داشته باشند که مشاغل تنها برای افرادی است که تلاش کرده اند زبان را یاد بگیرند و حداقل مهارت زبان سطح B1 را داشته باشند. در حالی که آلمانی ها انگلیسی صحبت می کنند، مهم است که در محل کار آلمانی صحبت شود. علاوه بر این، دانشجویان می توانند برای یک محل اقامت آلمانی برای یک کارت آبی شهروندی اتحادیه اروپا درخواست کنند اگر می خواهند در کشورهای مختلف اتحادیه اروپا کار کنند (به استثنای انگلستان، دانمارک و ایرلند).

استرالیا در سال 2013، ویزای تحصیلی خود را به ویزای تحصیلات تکمیلی موقت، تبدیل کرد و دانشجویان تا 18 ماه اجازه کار دارند. برای دریافت اطلاعات کامل تر بهتر است که با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده