برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

نیوبرانزویک مانند بسیاری دیگر از استان ها و سرزمین های کانادا دارای جریان برنامه های مهاجرتی است. در این برنامه گروه های خاص و معیارهای واجد شرایط بودن متفاوتی، وجود دارد. برخی از این معیارها شامل کارآفرینان، فارغ التحصیلان، کارگران ماهر با پشتیبانی کارفرمایان، خانواده و غیره را هدف قرار می دهد. اما برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا طرحی است که به سبب آن افراد سرمایه گذار می توانند علاوه بر مزایای اقامت کشور کانادا، از امتیازات اجتماعی خوبی نیز برخوردار شوند. بر همین اساس کارشناس موسسه حقوقی توسعه گران مهر به بررسی آن پرداخته تا جوانب را بررسی کنیم و اطلاعات بیشتری حتی در مورد اقامت کانادا کسب نمائیم.

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

کانادا برنامه کارآفرینان نیوبرانزویک را افتتاح می کند. استان نیوبرانزویک کانادا، یک سرمایه گذار خارجی و کارآفرین خارجی NBIIP نیوبرانزویک را به سرمایه گذاران و کارآفرینان بین المللی، که موظف به سرمایه گذاری در حداقل 250000 CAD ( دلار کانادا) و زندگی در NB هستند، ارائه می دهد. استان نیوبرانزویک در حال حاضر برای جذب سرمایه گذاران خارجی برای ایجاد مشاغل جدید و افزایش رقابت استان در بازارهای سرمایه آماده است.

نیوبرانزویک یکی از استان های دریایی شرق کانادا است. که رودخانه ها، کوه های جنگلی کاج و خلیج فوندی را شامل می شود، که به دلیل جزر و مد های شدید و تماشای نهنگ ها شناخته شده است. نیوبرانزویک تنها استان دو زبانه در کانادا است که دو سوم از مردم خود را آنگلوفون اعلام می کنند و یک سوم آن فرانکفون است.

مانند بسیاری از استانها و قلمروهای کانادا، نیوبرانزویک نیز برنامه های مهاجرتی خاص خود را دارد، گروه های خاصی را هدف قرار داده و معیارهای واجد شرایط بودن را دارد. برخی از جریانها کارآفرینان را هدف قرار می دهند، فارغ التحصیلان کارمند ماهر با کارفرمایان پشتیبانی از کارمندان ماهر با حمایت خانواده و غیره را انجام میدهند.

طرح سرمایه گذاری خارجی نیوبرانزویک وضعیت اقامت کامل روابط عمومی در کانادا را به خانواده سرمایه گذاران متعهد به سرمایه گذاری 250000 CAD ( دلار کانادا) در استان ارائه می دهد. در حال حاضر این ارزان ترین برنامه مهاجرت به کانادا است، این که کبک در سال 2019 اصلاحات QIIP سرمایه گذاری واجد شرایط را از 80000 CAD( دلار کانادا) به 1200000 CAD ( دلار کانادا) افزایش داد. تنها تفاوت این است که IIP کبک یک سرمایه گذاری منفعل است زیرا کل سرمایه گذاری توسط دولت تضمین شده است.

حداقل سرمایه گذاری

سرمایه گذاری 250000 CAD ( دلار کانادا) که در معادن تجاری مسکونی / تجاری توسعه، جنگلداری، هتل های گردشگری، خانه های پرستاری مراقبت های بهداشتی و غیره سرمایه گذاری شده است. و پروژه های زیربنایی واقع در نیوبرانزویک، کانادا، 2 شغل اشتغال پایدار ایجاد می کنند.

متقاضیان باید تحت عنوان برنامه کاندیدای استانی نیوبرانزویک NBPNP تحت زمان پردازش جریان کارآفرینی برای EQI اقدام کنند. زمان پردازش از کاندیدا می تواند بین 18 تا 24 ماه متغیر باشد.

وضعیت اقامت: کلیه متقاضیان سرمایه گذار وضعیت اقامت دائم در کانادا را دریافت می کنند.

تابعیت کانادا: تابعیت / گذرنامه کانادا پس از سه سال زندگی در آنجا‌. گذرنامه كانادا یكی از بهترین پاسپورتهای مورد قبول در جهان است. در سال 2019، کانادا ششمین پاسپورت قدرتمند در جهان با سفر بدون ویزا به 184 کشور جهان داشت.

ارزیابی مدارک برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا
ارزیابی مدارک برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

ارزیابی مدارک برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

شغل های مختلف تحت قاعده ای در نیوبرانزویک وجود دارد.اگر قصد مهاجرت کاری به کانادا برای استخدام در یکی از این مشاغل را دارید، باید مجوز یا گواهی مربوطه را از آن سازمان تنظیم کننده دریافت کنید. سازمان تنظیم کننده، معمولا استانی و مسئول نظارت بر کارمندان مشاغل مختلف است تا از قانون پیروی کنند. این می تواند شامل اطمینان پیدا کردن از اینکه کارمندان تمام شرایط و ضوابط شغل مورد نظر را طبق استانداردها رعایت کرده اند، باشد. به طور کلی، استانداردهایی برای محافظت از سلامت و امنیت عمومی یا محیط زیست تنظیم شده اند. برخی از مشاغل تحت قاعده و تنظیم شده شامل حسابداران، پزشکان و مهندسان می باشد.

یکی از اولین مرحله اخذ مجوز یا گواهی در نیوبرانزویک، دریافت معادل مدارک تحصیلی خارجیان که در خارج از کانادا اتخاذ شده است. مدارک تحصیلی و سواق کار شما برای مقایسه با متخصصان آموزش دیده کانادایی ارزیابی می شوند.  به منظور بررسی کلی در مورد پروسه ارزیابی مدارک تحصیلی خارجی، رشته ها و خدمات به رسمیت شناخته شده، به مرکز اطلاعات کانادایی اعتبارنامه های بین المللی (CICIC)، سازمان اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا یا ارزیابی اعتبار در کانادا مراجعه کنید.

ممکن است شغل کنونی شما نام دیگری در نیوبرانزویک داشته باشد و یا به صلاحیت های اضافی برای ایمنی بیشتر نیاز داشته باشد، یا همچنین لازم باشد مجوزهای مربوطه را از سازمان تنظیم کننده دریافت کنید. The Working in New Brunswick Tool شما را در یافتن نام و شرح شغل، مدارک و صلاحیت های لازم برای دریافت مجوز یا گواهی کمک می کند. لطفا توجه داشته باشید که ممکن است شرایط صدور گواهی یا مجوز در هر یک از استان ها و مناطق کانادا با یکدیگر متفاوت باشد.

افراد واجد شرایط برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

  • متقاضیان نباید سوابق کیفری و یا سوء پیشینه داشته باشند.
  • متقاضیان باید حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشند.
  • متقاضیان ملزم به اثبات درآمد خالص (پیش از کسر مالیات) خود به ارزش بیش از 200000 در 2 سال اخیر هستند.

شرایط لازم متقاضی:

  1. دارا بودن ارتباط معقول با نیوبرانزویک
  2. سن متقاضی باید بین 22_55 سال باشد.
  3. کسب حداقل نمره 5 در آزمون معیار زبان کانادایی در بخش های speaking، listening، reading و writing زبان انگلیسی یا فرانسوی
  4. حداقل 2 سال آموزش عالی پس از دبیرستان را گذرانده باشد.
  5. دارای یک سپرده خالص شخصی به مبلغ حداقل 600000 دلار کانادا باشد که 300000 دلار کانادای آن باید نقد و آزاد باشد.
  6. حداقل 3 سال از 5 سال سابقه کار متقاضی مربوط به مدیریت و یا مالک بیزنس (حداقل 33.3%) باشد. یا 5 سال سابقه کار وی مربوط به مدیریت ارشد بیزنس و یا سمت بالاتر باشد.
  7. قصد اقامت دائم در نیوبرانزویک داشته و مالک و مدیر یک بیزنس محلی باشد.
  8. حداقل 250000 دلار کانادا از بودجه خود را برای راه اندازی بیزنس در نیوبرانزویک صرف کند.

سرمایه گذاری های قابل اجرا در بخش های اقتصادی نیوبرانزویک:

  1. هوافضا و پدافند
  2. کشاورزی (محصولات زراعی، دامی و لبنیات)
  3. پرورش آبزیان (پرورش موجودات آب شیرین و شور مانند ماهی، صدف و گیاهان)
  4. تماس / مراکز تماس
  5. مواد غذایی و نوشیدنی (تولید، فرآوری)
  6. خدمات درمانی (پزشکی، روانشناسی، فیزیوتراپی، پرستاری، دندانپزشکی، مامایی و غیره)
  7. فناوری اطلاعات و ارتباطات
  8. ساخت (کارخانجات)
  9. گردشگری
  10. چوب با ارزش افزوده (تولید اولیه، تولید ثانویه: گلوله های چوبی، پالت، مبلمان و محصولات زیستی)

پروسه برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

کارآفرینان باید فرم تکمیل شده (E0I) را از طریق ایمیل به برنامه استانی نیوبرانزویک (NBPNP) ارسال کنند.

دعوت نامه درخواست (ITA): NBPNP فرم های E0I با بالاترین امتیاز و بیزنس هایی که سود اقتصادی خوبی برای استان دارند را انتخاب می کند. سپس متقاضیان دعوت نامه درخواست (ITA) را دریافت می کنند.

کارآفرینان باید درخواست کاملی را به NBPNP ارسال کنند.

گواهی نامزدی: کارآفرینان منتخب باید مبلغ 100000 دلار به عنوان ودیعه به همراه قرارداد امضا شده بیزنسی برای دریافت گواهی نامزدی در اختیار NBPNP قرار دهند.

ارزیابی درخواست اقامت دائم: کارآفرینان باید درخواست تکمیل شده خود را به سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) که درخواست ها را ارزیابی و نتیجه نهایی را اعلام می کند، ارسال کنند.

نقل مکان و شروع به کار: کارآفرینان در آخر باید به نیوبرانزویک نقل مکان کنند و بیزنس خود را راه اندازی نمایند. پس از گذشت یک سال می توانند ودیعه خود را باز پس بگیرند.

پروسه برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا
پروسه برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

هزینه پروسه برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

وزارت آموزش و پرورش و وزارت کار برای تامین بخشی از خدمات ارائه شده به عموم، هزینه دریافت می کنند. مبالغ برای تامین هزینه هر یک از خدمات ارائه شده بدون تحمل سختی و یا تاثیر بر دسترسی به خدمات، تعیین می شوند. لازم نیست هیچ هزینه ای در زمان ارسال EOI پرداخت شود(مرحله 1). باید 2000 دلار کانادا به عنوان هزینه پروسه درخواست،زمان ارسال درخواست مهاجرت از طریق NBPNP (مرحله 3) پرداخت کنید. همسر، نامزد و یا فرزندان وابسته مشمول هزینه پرداختی می شوند.

هزینه پروسه NBPNP قابل استرداد نیست. فیش پرداخت باید شامل درخواست برای خدمات درخواستی نیز باشد. باید فرم پرداخت هزینه پروسه (NB-006) را تکمیل و آن را ضمیمه فرم درخواست خود کنید. هزینه های پروسه را می توان از طریق Visa، MasterCard یا American Express در وب سایت www.snb.ca/NBPNP بصورت آنلاین پرداخت کرد.

متقاضی و اعضای خانواده باید هزینه های آزمایشات پزشکی، گواهی عدم سوء پیشینه، هزینه های مربوط به آزمون زبان و اخذ مدارک را پرداخت کنند. سایر هزینه ها از جمله هزینه های آزمون زبان، ارزیابی مدرک تحصیلی، تاییدیه سپرده خالص، مدارک ترجمه شده و… ممکن است اعمال شوند.

مدارک مورد نیاز برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

بیزینس شما باید شرایط زیر را داشته باشد:

  1. از لحاظ اقتصادی برای استان سودمند باشد،
  2. باید حداقل مالک 33.33 درصد بیزنس باشید و نقش مدیریت ارشد فعال و رسیدگی به امور به صورت روزانه را به عهده بگیرید.
  3. بیزینس به عنوان مالک واحد، مشارکت یا شرکت سهامی تاسیس شود. (در مورد مشارکت، شرکای دیگر باید مقیم دائم یا شهروند کانادایی باشند.)
  4. بیزینس باید ادامه یک فعالیت تجاری موجود و یا یک بیزنس کاملا جدید باشد.
  5. بیزینس باید یک بخش خصوصی و یک نهاد انتفاعی باشد که هدف اصلی آن کسب سود از طریق فروش کالاها و یا خدمات است.
  6. بیزینس باید به عنوان یک “موسسه دائمی” طبق بخش 400(2) مقررات مالیات بر درآمد کانادا، 1985 در نظر گرفته شود.
  7. کسب سود اقتصادی قابل توجه برای استان نیوبرانزویک

وزارت آموزش، مهارت و کار طرح های بیزینسی را در اولویت بررسی و پردازش قرار می دهد که بیشترین پتانسیل کسب سود اقتصادی قابل توجه از روش های زیر را داشته باشند:

  • افزایش تولید یا پردازش ارزش افزوده برای صادرات نیوبرانزویک؛
  • تحقیق و توسعه پیشرفته؛
  • توسعه محصولات و یا خدمات جدید؛
  • توسعه مشاغل نوآورانه نسبت به مشاغل سنتی؛
  • توسعه و یا پیشرفت فناوری های جدید؛
  • انتقال فناوری و دانش تخصصی به نیوبرانزویک؛
  • ارائه محصولات و یا خدمات به یک مارکت محلی و منطقه ای تحت نظارت؛ و
  • موارد دیگر که توسط دپارتمان تعیین می شود.

برای کسب یا مالکیت بیزینس نیوبرانزویک در زمان سرمایه گذاری باید:

  1. یک سرمایه گذاری واجد شرایط به ارزش حداقل 525000 ( پیش از کسر مالیات) انجام شود. دپارتمان اقلام خریداری شده برای مصارف شخصی از جمله منزل مسکونی، وسیله نقلیه و… را مشمول این مبلغ نمی داند.
  2. مدیریت حداقل 33.33 % از نهاد تاسیس شده

لیست مشاغل غیرمجاز

  1. ارائه خدمات به بزرگسالان از جمله تولید، توزیع و یا فروش محصولات و یا خدمات جنسی مستهجن یا و یا ارائه خدمات با گرایشات جنسی؛
  2. اقامتگاه مبله همراه با صبحانه؛
  3. ضرب سکه؛
  4. مشاوره (بیزینس یا آژانس ارائه دهنده مشاوره حرفه ای و تخصصی در یک زمینه)؛
  5. مراکز آموزش زبان آنلاین؛
  6. تجارت الکترونیکی یا مشاغل آنلاین؛
  7. امکاناتی که به ساکنان موقت ارائه می شود و یا خدمات اسکان برای تازه واردان؛
  8. تعاونی (مالکیت بیزینس یا سازمانی که توسط اعضا اداره می شود)؛

اگر از هزینه زندگی در کانادا اطلاعی ندارید و میخواهید بدانید که چگونه می شود با کارآفرینی و سرمایه گذاری، اقامت کانادا از طریق خرید بیزنس آماده را کسب کرد و گذران زندگی در این کشور را به حد اعلا رساند، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید و از آنها در مورد برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا و دیگر استان های این کشور بپرسید و حتی در صورت لزوم، امور مهاجرت را به ایشان بسپارید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده